Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei bas huijsmans:

Altijd dit

Hij is al wel gestopt inmiddels he. Zit in de trainersstaf. Je kan hem natuurlijk ook naar Sampdoria halen

Yes iknow. Jammer dat die gestopt is was natuurlijk helemaal prachtig geweest. Ik ga even met al die clubs een game starten en dan kiezen. Ben er nog niet helemaal overuit. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Altijd dit

Hij is al wel gestopt inmiddels he. Zit in de trainersstaf. Je kan hem natuurlijk ook naar Sampdoria halen

image.thumb.png.d96e82682aa702571084e17688821aa4.png

Kijk wat een brute shirts joh. :< @Bogatyr Ruud Gullit ook icoon van de club en Fabio Quagliarella :< Ik ben verkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Vind dat logo van Catania ook wel geinig. Palermo heeft haar logo echt verkracht imo. 

Catania heeft dat olifantje toch? Palermo heeft haar logo er wel strakker maar niet mooier op gemaakt, helaas. Ik heb nog een oud Palermo shirt in de kast hangen van een jaar of 10 geleden. Dat roze en zwart blijft mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Catania heeft dat olifantje toch? Palermo heeft haar logo er wel strakker maar niet mooier op gemaakt, helaas. Ik heb nog een oud Palermo shirt in de kast hangen van een jaar of 10 geleden. Dat roze en zwart blijft mooi.

Dat oud shirtje nu ook strakker zeker?

PS: ben wel jaloers

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

image.thumb.png.2273d5939f9dddacc0141b93861a32e5.png

Het is er ook niet beter op geworden maar zoals dit plaatje al aangeeft. Ze waren failliet en hebben een soort doorstart gemaakt.

image.thumb.png.9ec5c71e46d713feef1428c842dfae38.png

Lijkt wel alsof al die Italiaanse ploegen hier last van hebben. Echt een gruwelijk logo verneuken door het 'strakker' te maken. Heel jammer. Anders was ik nu meteen wel echt verkocht maar dit weerhoudt me een beetje. Misschien het oude logo er maar gewoon inplakken in plaats van het nieuwe logo. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Catania vind ik het nog mee vallen. Vind het nieuwe logo ook wel vet eigenlijk. Het nieuwe logo van Palermo is niet zo zeer lelijk, maar het oude logo is vooral heel erg gruwelijk. Juventus heeft het bijvoorbeeld veel erger verpest dan deze twee ploegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei bas huijsmans:

Bij Catania vind ik het nog mee vallen. Vind het nieuwe logo ook wel vet eigenlijk. Het nieuwe logo van Palermo is niet zo zeer lelijk, maar het oude logo is vooral heel erg gruwelijk. Juventus heeft het bijvoorbeeld veel erger verpest dan deze twee ploegen

Valt zeker wat voor te zeggen hoor, alleen de afbreuk van het oude logo is gewoon te groot bij Palermo imo. Catania vind ik te kinderachtig ofzo, idunno.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.2273d5939f9dddacc0141b93861a32e5.png

Het is er ook niet beter op geworden maar zoals dit plaatje al aangeeft. Ze waren failliet en hebben een soort doorstart gemaakt.

image.thumb.png.9ec5c71e46d713feef1428c842dfae38.png

Lijkt wel alsof al die Italiaanse ploegen hier last van hebben. Echt een gruwelijk logo verneuken door het 'strakker' te maken. Heel jammer. Anders was ik nu meteen wel echt verkocht maar dit weerhoudt me een beetje. Misschien het oude logo er maar gewoon inplakken in plaats van het nieuwe logo. :D 

Echt he? Venezia vind ik ook eng in dat opzicht. Pure sportmarketing, vooral gericht op de Engelstalige markt. Gasten, jullie zitten in Italië, richt je nou eens op je eigen achterban. 

Een crap logo is voor mij al een reden om een club niet te kiezen. Ik wil wel iets van feeling met de club ontwikkelen en een gaaf logo helpt dan wel.

Pescara is ook een club die het logo een update heeft gegeven een tijdje terug, maar die hebben eigenlijk alle elementen wel overgenomen. Dat gaat dan weer wel.

15 minuten geleden zei bas huijsmans:

Opinions are like arseholes. Everybody's got one, most are full of shite. Waarvan akte 😉 

Nee, even serieus, ieder zijn ding, maar ik vind de oude logo's in beide gevallen mooier. Meer historie, meer franje, minder klinisch, minder corporate branding. Een club hoort er te staan voor de gemeenschap, het is geen marketingvehikel. Venezia krijg ik in dat opzicht ook af en toe spuitpoep van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Opinions are like arseholes. Everybody's got one, most are full of shite. Waarvan akte 😉 

Nee, even serieus, ieder zijn ding, maar ik vind de oude logo's in beide gevallen mooier. Meer historie, meer franje, minder klinisch, minder corporate branding. Een club hoort er te staan voor de gemeenschap, het is geen marketingvehikel. Venezia krijg ik in dat opzicht ook af en toe spuitpoep van.

Hahaha nee ik ben het zeker eens dat de oude logo's mooier zijn hoor, maar deze twee vind ik nog niet helemaal verpest zoals die van Juve wel bijv.

Venezia is toch een mode bureau met modellen in dienst of heb ik wat gemist? ;) Daarop aansluitend vind ik het ook echt zo hatelijk dat er teams zijn die zowat elke maand met een nieuw tenue komen (Napoli i'm looking at you)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hahaha nee ik ben het zeker eens dat de oude logo's mooier zijn hoor, maar deze twee vind ik nog niet helemaal verpest zoals die van Juve wel bijv.

Venezia is toch een mode bureau met modellen in dienst of heb ik wat gemist? Daarop aansluitend vind ik het ook echt zo hatelijk dat er teams zijn die zowat elke maand met een nieuw tenue komen (Napoli i'm looking at you)

Sommige updates snap ik wel. Pak Pescara bijvoorbeeld.

https://logos.fandom.com/wiki/Delfino_Pescara_1936

Die zijn eigenlijk altijd wel in dezelfde hoek blijven hangen. Beetje tweaken qua stijl en wel of niet wat strakker, maar de identiteit van het het logo blijft hetzelfde. 

https://logos.fandom.com/wiki/Skënderbeu_Korçë

Skënderbeu, same thing. Die eerder aangehaalde Italiaanse clubs verzieken hun eigen logo. Ik snap het hele less is more wel, te druk is lelijk, maar echt je eigen historie en identiteit te grabbel gooien kan ook niet.

Terecht dat je Juventus aanhaalt in dat opzicht. Lelijk. Zielloos. Het had ook zomaar het logo van een merk stofzuiger kunnen zijn. Venezia idem trouwens. Hellas Verona, nog zo'n gedrocht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Sommige updates snap ik wel. Pak Pescara bijvoorbeeld.

https://logos.fandom.com/wiki/Delfino_Pescara_1936

Die zijn eigenlijk altijd wel in dezelfde hoek blijven hangen. Beetje tweaken qua stijl en wel of niet wat strakker, maar de identiteit van het het logo blijft hetzelfde. 

image.png.fc8f0c8a41bf08d27fea5bd6cc30ffb0.png

Heeft het, met bijv. Catania ook niet te maken dat ze failliet zijn gegaan en ze met een doorstart niet meer over de portretrechten beschikken?

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-3-2024 om 18:41 zei bas huijsmans:

Tja ik startte op het hoogste niveau van Macedonië. Dan is de weg naar de CL sowieso al korter en dan sta je dus ook wel eerder in een CL finale

Ah ok, ik dacht dat je weer in de onderste regionen van Italië begon.

Game van vorige week eens hervatten.

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites