ReneLeBlanc Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zojuist zei bas huijsmans: Altijd dit Hij is al wel gestopt inmiddels he. Zit in de trainersstaf. Je kan hem natuurlijk ook naar Sampdoria halen Yes iknow. Jammer dat die gestopt is was natuurlijk helemaal prachtig geweest. Ik ga even met al die clubs een game starten en dan kiezen. Ben er nog niet helemaal overuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Altijd dit Hij is al wel gestopt inmiddels he. Zit in de trainersstaf. Je kan hem natuurlijk ook naar Sampdoria halen Kijk wat een brute shirts joh. @Bogatyr Ruud Gullit ook icoon van de club en Fabio Quagliarella Ik ben verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zojuist zei ReneLeBlanc: Kijk wat een brute shirts joh. @Bogatyr Ruud Gullit ook icoon van de club en Fabio Quagliarella Ik ben verkocht. Gewoon doen dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 41 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Vind dat logo van Catania ook wel geinig. Palermo heeft haar logo echt verkracht imo. Catania heeft dat olifantje toch? Palermo heeft haar logo er wel strakker maar niet mooier op gemaakt, helaas. Ik heb nog een oud Palermo shirt in de kast hangen van een jaar of 10 geleden. Dat roze en zwart blijft mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Catania heeft dat olifantje toch? Palermo heeft haar logo er wel strakker maar niet mooier op gemaakt, helaas. Ik heb nog een oud Palermo shirt in de kast hangen van een jaar of 10 geleden. Dat roze en zwart blijft mooi. Dat oud shirtje nu ook strakker zeker? PS: ben wel jaloers 2 maart bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Catania heeft dat olifantje toch? Palermo heeft haar logo er wel strakker maar niet mooier op gemaakt, helaas. Ik heb nog een oud Palermo shirt in de kast hangen van een jaar of 10 geleden. Dat roze en zwart blijft mooi. Het is er ook niet beter op geworden maar zoals dit plaatje al aangeeft. Ze waren failliet en hebben een soort doorstart gemaakt. Lijkt wel alsof al die Italiaanse ploegen hier last van hebben. Echt een gruwelijk logo verneuken door het 'strakker' te maken. Heel jammer. Anders was ik nu meteen wel echt verkocht maar dit weerhoudt me een beetje. Misschien het oude logo er maar gewoon inplakken in plaats van het nieuwe logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Bij Catania vind ik het nog mee vallen. Vind het nieuwe logo ook wel vet eigenlijk. Het nieuwe logo van Palermo is niet zo zeer lelijk, maar het oude logo is vooral heel erg gruwelijk. Juventus heeft het bijvoorbeeld veel erger verpest dan deze twee ploegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Bij Catania vind ik het nog mee vallen. Vind het nieuwe logo ook wel vet eigenlijk. Het nieuwe logo van Palermo is niet zo zeer lelijk, maar het oude logo is vooral heel erg gruwelijk. Juventus heeft het bijvoorbeeld veel erger verpest dan deze twee ploegen Valt zeker wat voor te zeggen hoor, alleen de afbreuk van het oude logo is gewoon te groot bij Palermo imo. Catania vind ik te kinderachtig ofzo, idunno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Het is er ook niet beter op geworden maar zoals dit plaatje al aangeeft. Ze waren failliet en hebben een soort doorstart gemaakt. Lijkt wel alsof al die Italiaanse ploegen hier last van hebben. Echt een gruwelijk logo verneuken door het 'strakker' te maken. Heel jammer. Anders was ik nu meteen wel echt verkocht maar dit weerhoudt me een beetje. Misschien het oude logo er maar gewoon inplakken in plaats van het nieuwe logo. Echt he? Venezia vind ik ook eng in dat opzicht. Pure sportmarketing, vooral gericht op de Engelstalige markt. Gasten, jullie zitten in Italië, richt je nou eens op je eigen achterban. Een crap logo is voor mij al een reden om een club niet te kiezen. Ik wil wel iets van feeling met de club ontwikkelen en een gaaf logo helpt dan wel. Pescara is ook een club die het logo een update heeft gegeven een tijdje terug, maar die hebben eigenlijk alle elementen wel overgenomen. Dat gaat dan weer wel. 15 minuten geleden zei bas huijsmans: Bij Catania vind ik het nog mee vallen. Vind het nieuwe logo ook wel vet eigenlijk. Het nieuwe logo van Palermo is niet zo zeer lelijk, maar het oude logo is vooral heel erg gruwelijk. Juventus heeft het bijvoorbeeld veel erger verpest dan deze twee ploegen Opinions are like arseholes. Everybody's got one, most are full of shite. Waarvan akte 😉 Nee, even serieus, ieder zijn ding, maar ik vind de oude logo's in beide gevallen mooier. Meer historie, meer franje, minder klinisch, minder corporate branding. Een club hoort er te staan voor de gemeenschap, het is geen marketingvehikel. Venezia krijg ik in dat opzicht ook af en toe spuitpoep van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Opinions are like arseholes. Everybody's got one, most are full of shite. Waarvan akte 😉 Nee, even serieus, ieder zijn ding, maar ik vind de oude logo's in beide gevallen mooier. Meer historie, meer franje, minder klinisch, minder corporate branding. Een club hoort er te staan voor de gemeenschap, het is geen marketingvehikel. Venezia krijg ik in dat opzicht ook af en toe spuitpoep van. Hahaha nee ik ben het zeker eens dat de oude logo's mooier zijn hoor, maar deze twee vind ik nog niet helemaal verpest zoals die van Juve wel bijv. Venezia is toch een mode bureau met modellen in dienst of heb ik wat gemist? Daarop aansluitend vind ik het ook echt zo hatelijk dat er teams zijn die zowat elke maand met een nieuw tenue komen (Napoli i'm looking at you) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Hahaha nee ik ben het zeker eens dat de oude logo's mooier zijn hoor, maar deze twee vind ik nog niet helemaal verpest zoals die van Juve wel bijv. Venezia is toch een mode bureau met modellen in dienst of heb ik wat gemist? Daarop aansluitend vind ik het ook echt zo hatelijk dat er teams zijn die zowat elke maand met een nieuw tenue komen (Napoli i'm looking at you) Sommige updates snap ik wel. Pak Pescara bijvoorbeeld. https://logos.fandom.com/wiki/Delfino_Pescara_1936 Die zijn eigenlijk altijd wel in dezelfde hoek blijven hangen. Beetje tweaken qua stijl en wel of niet wat strakker, maar de identiteit van het het logo blijft hetzelfde. https://logos.fandom.com/wiki/Skënderbeu_Korçë Skënderbeu, same thing. Die eerder aangehaalde Italiaanse clubs verzieken hun eigen logo. Ik snap het hele less is more wel, te druk is lelijk, maar echt je eigen historie en identiteit te grabbel gooien kan ook niet. Terecht dat je Juventus aanhaalt in dat opzicht. Lelijk. Zielloos. Het had ook zomaar het logo van een merk stofzuiger kunnen zijn. Venezia idem trouwens. Hellas Verona, nog zo'n gedrocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Is er nog een lijst met de grote stijgers en dalers na de SI Update? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 6 minuten geleden zei CrisChivu: Is er nog een lijst met de grote stijgers en dalers na de SI Update? fm scout heeft een video erover, maar zal wel alleen over wonderkids gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) 16 minuten geleden zei Nom de Guerre: Sommige updates snap ik wel. Pak Pescara bijvoorbeeld. https://logos.fandom.com/wiki/Delfino_Pescara_1936 Die zijn eigenlijk altijd wel in dezelfde hoek blijven hangen. Beetje tweaken qua stijl en wel of niet wat strakker, maar de identiteit van het het logo blijft hetzelfde. Heeft het, met bijv. Catania ook niet te maken dat ze failliet zijn gegaan en ze met een doorstart niet meer over de portretrechten beschikken? 2 maart bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 37 minuten geleden zei Rrrood: Hooibos-ball klinkt wel een beetje als een warrige speelstijl... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 45 minuten geleden zei Rrrood: En wat houdt het dan precies in? Na Karelball en Schippieball, ben ik wel benieuwd nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart De eerste aankoop van het nieuwe Sampdoria is binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krabby Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Klopt het dat je na de update opnieuw de Realname fix moet doen? Zo ja, zijn er nog meer dingen die je opnieuw moet downloaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeroenW-92 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 20 uur geleden zei Rrrood: eredivisie (of wat voor jouw van toepassing is); Stats; Team detailed; (helemaal onderaan) Salary per annum. Thanks, gevonden. Ik was nog in de voorbereiding, daarom kon ik het niet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Kut intake. Don't care. Deze boy kwam door en daar verwacht ik wel iets van. Echt, als ik elk jaar zo eentje krijg, dan mag elke intake een halve ster zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) Op 1-3-2024 om 18:41 zei bas huijsmans: Tja ik startte op het hoogste niveau van Macedonië. Dan is de weg naar de CL sowieso al korter en dan sta je dus ook wel eerder in een CL finale Ah ok, ik dacht dat je weer in de onderste regionen van Italië begon. Game van vorige week eens hervatten. 2 maart bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 2 uur geleden zei Krabby: Klopt het dat je na de update opnieuw de Realname fix moet doen? Zo ja, zijn er nog meer dingen die je opnieuw moet downloaden? Ja zeker anders moet je het met neppe namen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten