Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.png.171d07c906a9e38a8e63bc7065be3bd2.png

Ik vraag me een beetje af wat ik van deze speler moet vinden. Voor welke positie zou hij nu echt geschikt zijn?

Voor eigenlijk zo'n beetje iedere positie heeft hij wel minpunten... 

Op papier is hij van origine een spits, maar zijn mandekking is beter dan zijn afwerken :sorry:

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei MisterX:

Ik vraag me een beetje af wat ik van deze speler moet vinden. Voor welke positie zou hij nu echt geschikt zijn?

Op papier is hij van origine een spits, maar zijn mandekking is beter dan zijn afwerken 

Sprongkracht verbeteren en dan een targetman denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei MisterX:

Op papier is hij van origine een spits, maar zijn mandekking is beter dan zijn afwerken 

Ik kom uit op Target Forward (attack) weet niet wat dat is in het Nederlands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie komen inderdaad op hetzelfde uit. Volgens mij heette het vroeger gewoon targetman in het Nederlands, maar hebben ze ooit bedacht dat die naam aangepast moet worden naar iets minder logisch.

Voor mij is het vooral nog een kwestie om hem zo goed mogelijk af te leveren voor het nationale team als onderdeel van de Spaanse invasie in San Marino. Hij gaat never nooit een basisplek halen in mijn team. De speler heeft recent de San Marinese nationaliteit bemachtigd en is dus ook al 24. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MisterX:

Op papier is hij van origine een spits, maar zijn mandekking is beter dan zijn afwerken :sorry:

Sinds wanneer is afwerken belangrijk voor een spits in FM?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0e3af65b9f7278e8c806df54edbe8c83.png

4a74a3ebecdf6f460395196328f64de5.png

Wat is dit voor onzin?! Denk eindelijk een hele leuke pure San Marinees, nee 80 PA. Waarom krijgt die dan 4 sterren potentieel van mijn scout ;e 

97404a517b796025ded40a0d3cd998b9.png

a4adb7a8011145a74914bb2e20deec82.png

Oh ja, en dit was de scout die hem gescout heeft. De zoveelste keer dat een scout er bij mij naast zit. Hoe goed een scout is maakt dus ook al niet uit.

Daarom kijk ik in deze save naar de PA om te kijken of de verslagen wel kloppen. (en ja daar mag je wat van vinden, dat is allemaal oke)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.f725f4d06e95cec10b3f497b7f33cabe.png

Valencia is heel druk op zoek om een keeper te huren. Een reservekeeper. Iedere keer als ik er een vanuit mijn jeugdteam aanbied, dan komen ze met een bod. Enige is wel dat ik mijn keepers wil uitlenen zodat ze speeltijd krijgen. Dat lukt niet als ze de keeper als doelman voor de binnenlandse beker willen huren. Dan moeten ze maar een ander zoeken. Echter iedere keer als ik de keepers aanbied, dan komt Valencia met een bod.

In eerste instantie had ik 3 keepers in de aanbieding. Valencia bood dan op alle 3 :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-2-2024 om 18:58 zei MisterX:

Is de competitie speelbaar? Of is die niet geladen? Want dat heeft af en toe nogal gekke gevolgen. Dat dezelfde trainer jarenlang blijft zitten enz.

Ja is al vanaf het begin speelbaar. Maar geen idee of ze bijna elk jaar CL gespeeld hebben of niet hoor. Dat kan natuurlijk ook wel veel schelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michiel RAFC:

Iemand die weet wat dit betekent? Voor zover ik kan zien, heeft hij nergens een contract getekend, is ook niet wachtende op een werkvergunning of iets dergelijks.

Redelijk irritant want ik zou 'm graag vastleggen.

Inhoud verbergen

GabrielBarbosa_Contractaanbieding.thumb.png.9850e4593738a46bfcea17e8c392a136.pngGabrielBarbosa_Transferlijst.thumb.png.eada1e3ccd83cc144d47ace113759dbf.png

Heeft hij in jou game bij een Engelse club gespeeld? Waarschijnlijk doet hij mee aan een oefenduel tussen transfervrije spelers die managers kunnen bijwonen en normaal zou je hem moeten kunnen benaderen als dat oefenduel gedaan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Bogatyr:

Heeft hij in jou game bij een Engelse club gespeeld? Waarschijnlijk doet hij mee aan een oefenduel tussen transfervrije spelers die managers kunnen bijwonen en normaal zou je hem moeten kunnen benaderen als dat oefenduel gedaan is.

Ja, komt van Newcastle. Maar we zijn intussen eind november en staat al sinds eind augustus zo :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Ja, komt van Newcastle. Maar we zijn intussen eind november en staat al sinds eind augustus zo :cab:

Slaat nergens op, moet wel bug zijn. Want Forest Green Rovers(die in de PL, is al opmerkelijk, dat is nu ander verhaal voor nu) Dan rest me nog paar vraagjes: Welke club ben jij? Speel je ook in de PL? En zit Barbosa officieel nog onder contract bij Newcastle , of is hij clubloos(ja toch?) Want als ie nog bij club zou zitten dan kan je niet 6 maanden van te voren in Engeland(gentleman's agreement) maar pas 2-3 maanden voor afloop van zijn contract een aanbieding doen. Probeer het 31 december/januari nog een keer, en kijk of dan anders is, en houd me op hoogte aub  via een mention.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Slaat nergens op, moet wel bug zijn. Want Forest Green Rovers(die in de PL, is al opmerkelijk, dat is nu ander verhaal voor nu) Dan rest me nog paar vraagjes: Welke club ben jij? Speel je ook in de PL? En zit Barbosa officieel nog onder contract bij Newcastle , of is hij clubloos(ja toch?) Want als ie nog bij club zou zitten dan kan je niet 6 maanden van te voren in Engeland(gentleman's agreement) maar pas 2-3 maanden voor afloop van zijn contract een aanbieding doen. Probeer het 31 december/januari nog een keer, en kijk of dan anders is, en houd me op hoogte aub  via een mention.

Ik ben zelf Forest Green ;c Is idd transfervrij vertrokken. Had 'm in juli een aanbieding gedaan, maar vroeg toen nog veel te veel. Wou dat eind augustus opnieuw doen, maar toen kreeg ik dit. Denk ook een bug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites