ReneLeBlanc Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Het jaar van het net niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Verdorie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 10 uur geleden zei La Pulga: @Dansmeister jij zat bij Colo Colo toch? is dit wat? Toon verborgen inhoud Hij was oké, niet heel bijzonder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Zelf thuis onderuit gegaan tegen Bosnië, dus we mogen Zweden wel heel erg dankbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Het regent prijzen. 2e seizoen kampioen, Copa de la Liga, Copa Argentina, Libertadores en 2x Supercup gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Jawel hoor, we zijn halverwege het traject.. Nog 6 promoties te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Kreeg een goal tegen van Luca Landi, altijd leuk LL net zoals ik Alfred Ascensio heb. Dacht neem is een kijkje bij de beste man. Koekoek. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Multadidici Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Mag je hier als nieuw lid je gewoon mengen in gesprekken? Speelt iemand van jullie toevallig met de Mustermann skin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 2 minuten geleden zei Multadidici: Mag je hier als nieuw lid je gewoon mengen in gesprekken? Speelt iemand van jullie toevallig met de Mustermann skin? Als je de nadruk legt op 'gewoon' dan kan er niet veel fout gaan lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 6 minuten geleden zei Multadidici: Mag je hier als nieuw lid je gewoon mengen in gesprekken? Speelt iemand van jullie toevallig met de Mustermann skin? Zeker, graag zelfs! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik speel er niet mee maar gebruik de skin weleens voor data en screenshots Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Hier de stijgende lijn van mijn cluppie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Ben leverkusen eind seizoen 3. Jeremie Frimpong heeft nog een eenjarig contract. Ik wil hem graag houden en ben zeer tevreden over hem. Echter wilt hij nu 245.000 per week gaan verdienen. De nummer twee verdient 125.000 Wat zouden jullie doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari 1 minuut geleden zei putdus: Ben leverkusen eind seizoen 3. Jeremie Frimpong heeft nog een eenjarig contract. Ik wil hem graag houden en ben zeer tevreden over hem. Echter wilt hij nu 245.000 per week gaan verdienen. De nummer twee verdient 125.000 Wat zouden jullie doen? Ik zou het doen, want ik heb hem meerdere keren(ook met FM24) Frimpong al gehad en hij is super goed. En als ie tegenvalt kan je hem altijd, later nog, voor 30-40 miljoen of meer verkopen. Wat een match dit. Keeper houdt pingel voor 2-0 achter tegen.... scoort nog en wint 1-3 en twee invallers Hato en Madueke scoren beide Is echt super spannend om de titel, wij , Chelsea, City, United en Liverpool nog altijd heel dichtbij elkaar na 14-15 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Assistje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari We hebben dus nog 20 plekken over voor niet-seizoenkaarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Werd uitgeschakeld door Manchester City in de kwartfinale van de Champions League mede door een goal van M. Kleijn. Meneer is gewoon vaste basisspeler bij City hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Ben ik de enige die harder juicht, voor afgekeurde goals van de tegenstander, dan mijn eigen goed gekeurde goals ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DavyDepuydt Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari (bewerkt) Mijn wonderkid uit eigen jeugd heeft contract getekend voor extra 5 seizoenen. Gelukkig net op tijd, voor de winterperiode, want z'n oud contract had een 25miljoen € release clause. Tijdens de winter (kort na bijtekenen dus) trok RB Leipzig aan z'n mouw met zelfs een bod van 75Miljoen €, geweigerd en hij vond het helemaal niet erg, wou gewoon bij Anderlecht blijven Enige jammere is dat m'n backup spits, die ook helemaal niet slecht is totaal niet meer tevreden is nu over zijn speeltijd... Ik zou hem ook niet graag verliezen omdat ik weet dat vroeg of laat Charron weg is naar europese topclub Ondertussen komt ook wel het volgend toptalentje eraan (ook weer in de striker positie), is topschutter in tweede klasse bij de RSCA futures 16 januari bewerkt door DavyDepuydt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Het eerste doel is bereikt, nu op naar de titel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 30 minuten geleden zei DavyDepuydt: Mijn wonderkid uit eigen jeugd heeft contract getekend voor extra 5 seizoenen. Gelukkig net op tijd, voor de winterperiode, want z'n oud contract had een 25miljoen € release clause. Tijdens de winter (kort na bijtekenen dus) trok RB Leipzig aan z'n mouw met zelfs een bod van 75Miljoen €, geweigerd en hij vond het helemaal niet erg, wou gewoon bij Anderlecht blijven Enige jammere is dat m'n backup spits, die ook helemaal niet slecht is totaal niet meer tevreden is nu over zijn speeltijd... Ik zou hem ook niet graag verliezen omdat ik weet dat vroeg of laat Charron weg is naar europese topclub Ondertussen komt ook wel het volgend toptalentje eraan (ook weer in de striker positie), is topschutter in tweede klasse bij de RSCA futures Wat is dit dan voor skin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DavyDepuydt Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 31 minutes ago, ReneLeBlanc said: Wat is dit dan voor skin? Het zijn screenshots uit m'n eigen tool (FM+), je kan het vinden op fmscout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 4 minuten geleden zei DavyDepuydt: Het zijn screenshots uit m'n eigen tool (FM+), je kan het vinden op fmscout. Ook compatible voor Apple? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DavyDepuydt Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 1 minute ago, ReneLeBlanc said: Ook compatible voor Apple? Enkel windows sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari En ook de titel is inmiddels een feit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten