MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Ik zeg dan bij deze San Giovanni -Fc Barcelona 1-0 Je denkt toch niet dat ik het te makkelijk voor je zou maken? Zo'n date moet je echt verdienen. Ik stond al met 0-1 achter toen ik aan het begin van de tweede helft met 10 man kwam te staan. In de 82e minuut scoorde ik alsnog de gelijkmaker uit het niets. Dat werd toch een partij juichen om een punt, iets wat ik totaal niet verwacht had. En toen scoorde zij nog eens in de 84e minuut en moest ik huilen Nou ja, vorig jaar werden dit soort wedstrijden steeds 0-5 ofzo. Dus ik vind de 1-2 geen eens zo slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Zojuist zei MisterX: Je denkt toch niet dat ik het te makkelijk voor je zou maken? Zo'n date moet je echt verdienen. Ik stond al met 0-1 achter toen ik aan het begin van de tweede helft met 10 man kwam te staan. In de 82e minuut scoorde ik alsnog de gelijkmaker uit het niets. Dat werd toch een partij juichen om een punt, iets wat ik totaal niet verwacht had. En toen scoorde zij nog eens in de 84e minuut en moest ik huilen Nou ja, vorig jaar werden dit soort wedstrijden steeds 0-5 ofzo. Dus ik vind de 1-2 geen eens zo slecht. Ik kan niet altijd zes gooien Feit je uberhaupt maar 1-2 van Fc Barcelona verliest, dan kunnen de traantjes natuurlijk, alleen maar vanwege blijdschap geweest zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Ik kan niet altijd zes gooien Feit je uberhaupt maar 1-2 van Fc Barcelona verliest, dan kunnen de traantjes natuurlijk, alleen maar vanwege blijdschap geweest zijn Haha, tuurlijk. Ander vraagje: Weet iemand hoe het zit met de niveaus van je faciliteiten etc. Tekstuele omschrijvingen zijn een beetje onduidelijk af en toe. Wat is bijvoorbeeld goed of matig? Volgens mij was dit toch ook op ene schaal van 1 tot 20? Exceptioneel lijkt me een van de hoogste, dat zou niet beter kunnen. Zou dat 19-20 zijn ofzo? En Uitstekend is dan net daaronder 16-18 ergens ofzo? Wat zou goed voor moeten stellen dan? 10 ofzo? En matig is dan 6 ofzo? En zou eenvoudig beter of slechter zijn dan matig? Sowieso: hoe upgrade is de business voorzieningen? PS: Er komt een nieuw stadion aan, maar hij staat al vanaf mei 2025 ofzo op deze fase en ik heb er in ruim 2 jaar nog steeds niets van gehoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Kan niet altijd winnen, zij de nummer 3, wij de nummer 1, ook na dit nog 11 punten voor op City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 8 uur geleden zei MisterX: Haha, tuurlijk. Ander vraagje: Weet iemand hoe het zit met de niveaus van je faciliteiten etc. Tekstuele omschrijvingen zijn een beetje onduidelijk af en toe. Wat is bijvoorbeeld goed of matig? Volgens mij was dit toch ook op ene schaal van 1 tot 20? Exceptioneel lijkt me een van de hoogste, dat zou niet beter kunnen. Zou dat 19-20 zijn ofzo? En Uitstekend is dan net daaronder 16-18 ergens ofzo? Wat zou goed voor moeten stellen dan? 10 ofzo? En matig is dan 6 ofzo? En zou eenvoudig beter of slechter zijn dan matig? Sowieso: hoe upgrade is de business voorzieningen? PS: Er komt een nieuw stadion aan, maar hij staat al vanaf mei 2025 ofzo op deze fase en ik heb er in ruim 2 jaar nog steeds niets van gehoord... https://www.passion4fm.com/football-manager-training-facilities-levels/ 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Op naar de finale van de Europa League! Kampioen en bekertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Kun je ergens zonder registratie of betaling een goed logopack downloaden? Zo ja, waar kan dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Zo de eerste titel is binnen. De Champions League lonkt en het zal je niet verbazen maar ik kan de miljoenen goed gebruiken. Mooiste is dat mijn eigen 16 jarige newgen Sotiris Sotiropoulos de 1-0 maakt in zijn tweede wedstrijd en dat tegen de nummer 2. Doelstelling wordt wel om hem zo lang mogelijk binnen boord te houden. Contract gaat verlengd worden met 2 jaar en een optie vanuit de club voor nog 3 seizoenen. Dat jochie heeft zich in een jaar tijd echt ongekend ontwikkeld. Qua sterren zit hij dan ook al op 3 sterren voor mijn huidige selectie. Dit is denk ik een gevalletje van een speler die te goed is om in de jeugdselectie zich verder te laten ontwikkelen en al gebaat is bij meer weerstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DavyDepuydt Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) In seizoen drie de titel gepakt in 3de klasse met Francs Borains, daarna een buitenkansje gekregen, kunnen tekenen bij Westerlo, die zich ternauwernood gered had in eerste klasse. Erg zwak begin van seizoen 4, maar sindsdien loopt het enorm op wieltjes. Begonnen in de schulden, maar met verkoop van rechtsachter voor 7 miljoen terug positief. Jammergenoeg alles moeten spenderen in januari om spelers aan te trekken om de uitpuilende ziekenboeg op te vangen. (meeste dan nog langdurig geblesseerd :( ) En door wanbeleid van m'n eigen, te lang gewacht met te kijken welke contracten afliepen, vertrekt mijn spits gratis naar RB Leipzig na het seizoen :( Alle hoop dat dit talentje volgend seizoen het vertrek wat kan opvangen 21 december 2023 bewerkt door DavyDepuydt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Ik heb 2 FM's geleden ook Westerlo na 10 seizoenen overgenomen in mijn save @DavyDepuydt en toen zat er ook een Boulanger in mijn selectie en dat werd een uitstekend spelertje. Over mijn eigen save. Ik ben vertrokken bij Belgrano en krijg nu 2 mooie aanbiedingen voorgeschoteld. Eén is Mallorca dat 17de staat met 12 punten achterstand op Europees voetbal. Helaas niet zoveel transferbudget maar wel een interessante aanval heeft met Deniz Gul en Niksa Delibasic. Opvallend want we zitten in 2034 waar toch de meeste bestaande spelers beginnen af te nemen. Tweede aanbieding is die van Coventry City dat tijdens mijn periode bij Brighton een jaartje heeft kunnen proeven van de Premier League. Een aardig transferbudget en heeft een vrij sterk elftal voor de Championship. Voor mijn favoriete tactiek mist het maar een doelgerichte aanvaller. Enig minpunt aan deze aanbieding is dat ik al met Brighton in deze save heb gemanaged en dat ik hun ook al op 3 seizoenen tijd van Championship naar landskampioen heb geloodst. Dit nog een keer doen is misschien wel teveel van het goede voor de spelvreugde. Maar toch is deze selectie een interessante optie en mooie club ook. De club staat na 22 wedstrijden op de 11de plek met 12 punten op nummer 2 Derby County. Dus die afstand is niet onoverbrugbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 19 minuten geleden zei Lensherr: Ik heb 2 FM's geleden ook Westerlo na 10 seizoenen overgenomen in mijn save @DavyDepuydt en toen zat er ook een Boulanger in mijn selectie en dat werd een uitstekend spelertje. Over mijn eigen save. Ik ben vertrokken bij Belgrano en krijg nu 2 mooie aanbiedingen voorgeschoteld. Eén is Mallorca dat 17de staat met 12 punten achterstand op Europees voetbal. Helaas niet zoveel transferbudget maar wel een interessante aanval heeft met Deniz Gul en Niksa Delibasic. Opvallend want we zitten in 2034 waar toch de meeste bestaande spelers beginnen af te nemen. Tweede aanbieding is die van Coventry City dat tijdens mijn periode bij Brighton een jaartje heeft kunnen proeven van de Premier League. Een aardig transferbudget en heeft een vrij sterk elftal voor de Championship. Voor mijn favoriete tactiek mist het maar een doelgerichte aanvaller. Enig minpunt aan deze aanbieding is dat ik al met Brighton in deze save heb gemanaged en dat ik hun ook al op 3 seizoenen tijd van Championship naar landskampioen heb geloodst. Dit nog een keer doen is misschien wel teveel van het goede voor de spelvreugde. Maar toch is deze selectie een interessante optie en mooie club ook. De club staat na 22 wedstrijden op de 11de plek met 12 punten op nummer 2 Derby County. Dus die afstand is niet onoverbrugbaar. Ik zou voor Mallorca gaan denk ik, puur omdat je al in Engeland geweest ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Dat was 'm dan. HSV je was geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) Op 20-12-2023 om 08:46 zei bas huijsmans: Om de vertalingen even compleet voor je te maken: Diepe spits = Advanced Forward zoals Neva al aangaf Doelgerichte aanvaller = Targetforward/Targetman (weet even niet precies hoe die tegenwoordig heet) Druk zettende spits = Pressing Forward Hangende spits = Deep Lying Forward Valse 9 = False 9 Trequarista = Trequarista Afmaker = Poacher IF = Inside forward = Hangende Vleugelspits IW = Inverted Winger = Naar binnenkomen vleugelspits Doelgerichte aanvaller = Targetforward/Targetman (weet even niet precies hoe die tegenwoordig heet) Heet dat echt zo in de Nederlandse vertaling? Wat dramatisch vertaald dan zeg, raakt kant nog wal 21 december 2023 bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 6 uur geleden zei Rob1981: Kun je ergens zonder registratie of betaling een goed logopack downloaden? Zo ja, waar kan dat? Football Manager Graphics Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 En ook de nummer 1 wordt kinderlijk eenvoudig aan de kant geschoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 9 uur geleden zei Steels: https://www.passion4fm.com/football-manager-training-facilities-levels/ 😉 Dan hoop je wel dat de vertaling een beetje consistent is gedaan, ik speel in Nederlands. En blijkbaar is het ook lekker inconsistent. De ene keer is good 12, de andere keer 16... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 12 minuten geleden zei MisterX: Dan hoop je wel dat de vertaling een beetje consistent is gedaan, ik speel in Nederlands. En blijkbaar is het ook lekker inconsistent. De ene keer is good 12, de andere keer 16... Er is dan ook een verschil tss de Training/Youth Facilities en Junior Coaching/Youth Recruitment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Meer mensen die met leverkussen zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 11 minuten geleden zei Steels: Er is dan ook een verschil tss de Training/Youth Facilities en Junior Coaching/Youth Recruitment Qua naamgeving van de niveaus die er zijn, zou het toch niet uit moeten maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei MisterX: Qua naamgeving van de niveaus die er zijn, zou het toch niet uit moeten maken? Toch wel, aangezien Good bij het ene het 5e beste niveau (van de 10) is en bij het andere het 3e beste niveau (van de 7).. 21 december 2023 bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Wat een ongelooflijke speler is die Vrbancic. Voor 8,5 miljoen opgehaald bij Zagreb nadat mijn topmiddenvelder voor 35 milj weggekocht werd. Nog geen second spijt van gehad. Die stats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Iemand enig idee hoe ik deze 'extra' competities speelbaar krijg? FMI Update stelt dat er nieuwe competities zijn die ik niet zie? Even eens lower league trainen. Ajax, Standard, Boca, Rosenborg is allemaal wat te simpel imo. Ik loop er altijd wel tegenaan dat ik na een seizoen al wel klaar ben.. Met Ajax alles gewonnen in het eerste seizoen, direct biedingen van 80 miljoen op spelers en dan weet je al dat je eigenlijk alles kan halen wat je wil - en dan ben ik nog niet eens van het uitgeven. https://fminside.net/fmi-update/football-manager-2024/691-the-fmupdate-2024-december Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 22 minuten geleden zei Steels: Toch wel, aangezien Good bij het ene het 5e beste niveau (van de 10) is en bij het andere het 3e beste niveau (van de 7).. Dat was juist mijn hele punt. Ik zou verwachten dat dit consistent zou zijn, maar dat is helaas niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Van Belgrano naar Real Mallorca dus Kan beide kanten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten