Elano Geplaatst 18 uur geleden Share Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Thanks mannen! Zat zelf eerder te denken aan Braga, om daarmee de traditionele top 3 aan te vallen. Voldoende (TV) geld zou wel helpen dan. 18 uur geleden bewerkt door Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 uur geleden Share Geplaatst 18 uur geleden @Thierryvane @Dansmeister @bas huijsmans @Nom de Guerre @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 uur geleden Share Geplaatst 18 uur geleden #RenécreativoNaarDeTop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 uur geleden Share Geplaatst 18 uur geleden Topspelers alom hier hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 uur geleden Share Geplaatst 18 uur geleden 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Thierryvane @Dansmeister @bas huijsmans @Nom de Guerre @ElPrincipito Doet Blanco nog iets naast het managen van een voetbalclub? Vraag dit voor de Spaanse dealers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden Als dit geen statement is. Een Belgische club die een eigen jeugd-product aflevert aan het Franse nationale elftal. Ik had je wel liever bij België gezien, maar vanaf nu eet je maar croissants. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden Mijn save met PSV loopt als een tierelier, 3 CL's in 6 jaar, waarvan de laatste twee met overmacht. Toch weer iets te veel spelers gehaald en nu mijn zin wat aan het verliezen. Ik denk dat ik even een save ga doen met Barcelona, alles inzetten op de talenten en wél fatsoenlijk beleid voeren en vooral even lekker spelen. Zorgen dat Mbappé nooit kampioen gaat worden van Spanje en nooit de CL zal winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 uur geleden Share Geplaatst 13 uur geleden Hahaha wtf. Gilfrasio leuke speler hoor, maar voor de Guatamalteekse competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden 64 goalazo's in 19 wedstrijden wat goed is voor een gemiddelde van 3,37 per wedstrijd. Yes yes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten