Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ik ben inmiddels een save begonnen met Beira-Mar 4e niveau Portugal. Inmiddels tegen het einde van mijn 4e seizoen en ik sta 2e op het 2e niveau.

Ik heb overigens een paar leuke spelertjes van amateurclubs overgenomen, wel een tip als je nie tin de top managed.

image.thumb.png.1dad322b5189a23eeb2d38b26f7c8587.png
Uit België

image.thumb.png.6157b22ddf0a9bdde964607861e8ec65.pngUit Argentinië

image.thumb.png.d262219a8c00c491a14f2a0c3c3164b4.pngVan de amateurs van Feyenoord

image.thumb.png.bd3b7d84434e759efd1c79ddb7a52dbd.pngUit Colombia

Ook Noorwegen, Denemarken, Frankrijk en Oostenrijk hebben als je goed zoekt hele goede newgens bij amateurclubs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WK 2038 gewonnen met Ecuador, dus weer een doelstelling in mijn savegame afgestreept. Vooral de wedstrijden tegen Italië, Spanje en Frankrijk waren pittig. 

image.png.bfd45232c53b1c06ad76cce2b19281a8.png

Wat nu nog rest zijn de 1000 doelpunten van Néstor González. Dit seizoen eindigde hij op precies 100 doelpunten. Hierdoor heeft hij er nog 138 nodig om de magische grens te bereiken. Daarna trek ik richting Europa om ervoor te zorgen dat één van de spelers uit de opleiding van Independiente del Valle een Ballon d'Or gaat winnen. 

image.thumb.png.402354080ffa0c0191de036189a424a7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Ga jij hele seizoenen op vakantie ofzo? Hoe ram je er ooit een seizoen doorheen in minder dan een dag :D

Na 18 wedstrijden had ik 14 punten voorsprong op de degradatieplekken en 10 punten achterstand op de play-offs. Dan weet je al dat er niks meer te halen valt. Hierdoor speelronde 19 t/m 46 alleen maar instant result gebruikt

+ ik hoef geen transfers te doen of te scouten dus het speelt sowieso makkelijk weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand met een guide in tekst- of videovorm om weer even lekker in het spel te komen? Ik heb zaken gedelegeerd en dat soort zaken, maar ik kom er niet lekker in. Ik zoek iets van een aanpak van: zo organiseer je je selectie + bekijk je wat je moet lozen/kopen, zo organiseer je je staf etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jesseth0344:

Is er iemand met een guide in tekst- of videovorm om weer even lekker in het spel te komen? Ik heb zaken gedelegeerd en dat soort zaken, maar ik kom er niet lekker in. Ik zoek iets van een aanpak van: zo organiseer je je selectie + bekijk je wat je moet lozen/kopen, zo organiseer je je staf etc.

We hebben een paar artikelen en wellicht is er op onze podcastpagina wat te vinden.

Ze zijn wat ouder, maar toch wel nog actueel.

https://manutd.nl/de-eerste-dagen-bij-een-nieuwe-club/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Mordurette:

@Pino Probeer ook eens België, daar zitten ook veel amateurclubs die goede newgens produceren. Heb daar met Willem II al redelijk wat potentiële wonderkids vabdaan gehaald.

Ja daar komt die Turk vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hoe gaat het met de ontwikkeling van de aanvallende talentjes bij je?

Niet bijster veel FM gespeeld de afgelopen periode. Zal na afloop van dit nieuwe seizoen straks eens een vergelijk trekken met de vorige screens die ik deelde van ze :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites