sennid Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 100% winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Projectje 'ontdek of de bug er nog altijd is': check. Two goals later... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus (bewerkt) Deze jongen is geboren in Londen, begon bij de jeugd van Kopenhagen en trok daarna naar Juventus, waar hij nu nog steeds speelt. Zijn favoriete team is Queens Park uit Schotland. 30 augustus bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus (bewerkt) Wat een ongooflijk gul bestuur heb ik ook zeg 30 augustus bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 10 uur geleden zei Bogatyr: Deze jongen is geboren in Londen, begon bij de jeugd van Kopenhagen en trok daarna naar Juventus, waar hij nu nog steeds speelt. Zijn favoriete team is Queens Park uit Schotland. Kan toch? Ben geboren in Drenthe en Nooit verder gekomen dan 3 wedstrijden in het tweede van de locale amateur club , Verhuisd naar Limburg op mijn 37e nog debuut gemaakt in het eerste van een amateur team en Groningen en Eupen zijn mijn favoriete teams. Nu jij weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 7 uur geleden zei Djurovski: Kan toch? Ben geboren in Drenthe en Nooit verder gekomen dan 3 wedstrijden in het tweede van de locale amateur club , Verhuisd naar Limburg op mijn 37e nog debuut gemaakt in het eerste van een amateur team en Groningen en Eupen zijn mijn favoriete teams. Nu jij weer Ik vond het gewoon opvallend dat een topspeler op mijn spel met die nationaliteit en die loopbaan zo'n klein clubje uit Schotland als favoriete club heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 32 minuten geleden zei Bogatyr: Ik vond het gewoon opvallend dat een topspeler op mijn spel met die nationaliteit en die loopbaan zo'n klein clubje uit Schotland als favoriete club heeft. Je ziet het ook absoluut niet vaak nee, ik begrijp je wel. Het zou mij zelf ook opvallen en dan zou ik ook even z'n loopbaan of favoriete personeel bekijken om de link te begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Dit is toch wel een zure hoor. Het stadion gaat vernoemd worden naar een icoon uit de clubgeschiedenis. Zelf ben ik een legende geworden hier en sta ik daar samen met een andere, een oud speler, in het lijstje. Dan vernoemen ze hem naar een voormalig jeugdtrainer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 36 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit is toch wel een zure hoor. Het stadion gaat vernoemd worden naar een icoon uit de clubgeschiedenis. Zelf ben ik een legende geworden hier en sta ik daar samen met een andere, een oud speler, in het lijstje. Dan vernoemen ze hem naar een voormalig jeugdtrainer.... Jammer idd! Een van de redenen wel waarom ik bij een langdurige save meestal kijk of er al legendes zijn bij die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 3 minuten geleden zei Bogatyr: Jammer idd! Een van de redenen wel waarom ik bij een langdurige save meestal kijk of er al legendes zijn bij die club. Er was dus maar 1 legende. Mourinho staat er tussen als icoon. Niet dat het heel erg veel uit maakt hoor want ging gewoon van Vitoria de Setubal stadion/arena uit. Maar vind het dan wel een beetje apart dat er dan voor een icoon gekozen wordt en niet voor de opties die bij clublegendes staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Vanochtend mijn HJK-game afgerond door een paar persoonlijke doelstelling af te vinken: building a nation, 1000 cluboptredens van één speler, de grens van 256 interlandgoals bereiken met één speler en op de valreep nog de Rogério Ceni Challenge. Nu helemaal klaar mee . Nieuwe game aangemaakt met FC Den Bosch. Volledig richten op de Poképlayerchallenge én mijn best doen om nooit te promoveren, maar wel een Europese prijs te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 6 minuten geleden zei Titan: Vanochtend mijn HJK-game afgerond door een paar persoonlijke doelstelling af te vinken: building a nation, 1000 cluboptredens van één speler, de grens van 256 interlandgoals bereiken met één speler en op de valreep nog de Rogério Ceni Challenge. Nu helemaal klaar mee . Nieuwe game aangemaakt met FC Den Bosch. Volledig richten op de Poképlayerchallenge én mijn best doen om nooit te promoveren, maar wel een Europese prijs te pakken. Nice! Doelstellingen met FC Den Bosch klinken zeer uniek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus Lekker zeg Benfica dat Braga verslaat op de slotdag waardoor wij nog plekje drie heroveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus Dubbelpost, foei. Ik heb wat keuzes te maken voorin, waar ik met een AML, AMC, AMR en een SP speel Dickson, 19 jaar, SP Kwam op 1 juli jl. naar ons van Belenenses en kostte ons slechts 1,1 miljoen euro. Wilde hem eerder al halen, maar toen vond ik zijn salariswensen wat te gortig. Nu konden we toeslaan omdat we de Champions League in gaan en er (meer) geld beschikbaar kwam. Spoiler Fodé Fofana, 24 jaar, AMRLC/SP Behoeft weinig introductie als PSV-talent natuurlijk. Liep daar uit zijn contract en gaat nu tweede viool spelen zoals het er nu naar uitziet. Een vorstelijk betaalde back-up wel, maar goed. Spoiler Aaron Asante, 18 jaar, AML/SP Had een ontsnappingsclausule van 6 miljoen euro bij Nordsjælland, die ik met alle liefde betaalde. De scouts waren laaiend enthousiast en toen ik zijn attributen beoordeelde; ik ook. Spoiler Emir Dervisevic, 18 jaar, AML/SP Eentje die @ReneLeBlanc ongetwijfeld kan waarderen, deze jonge Bosniër. Kwam voor slechts €100.000,- van Mercantil uit Spanje over. Hoe die daar belandde, Joost mag het weten. Verhuurde ik het afgelopen seizoen aan Preston NE en lijkt zich nu op te mogen maken voor de strijd om de spitspositie. Spoiler Omari Hutchinson, 23 jaar, AMRLC Liep vorig jaar uit zijn contract bij Chelsea en staat al een seizoentje te dieren op ons aanvallende middenveld. 27 optredens, 13 goals en 5 assists in enkel de competitie. Tel daar nog twee goals én assists bij op als je alle competities meetelt, waarmee 'ie in mijn ogen een meer dan degelijk debuutseizoen achter de rug heeft. Spoiler Doni, 19 jaar, AMRL/SP Onze recordaankoop, de inmiddels 19-jarige Doni. Voluit Donievam Araújo Mereiles. Kostte 16,25 miljoen, wat nog kan oplopen met een paar miljoen middels wat bonussen. Overtuigde nog niet direct omdat hij Rony Lopes als concurrent heeft op de rechtsbuitenpositie, maar zal komend seizoen weer meer kansen gaan krijgen. Spoiler Nu ik het zo op een rijtje zet lijkt het Asante - Hutchinson - Doni te worden op het middenveld met Dervisevic als spits. Maar goed, dat kan ook zomaar veranderen natuurlijk - wetende dat er ook nog Filip Stevanovic (ex-Man City), Rony Lopes, Valdo Sani (newgen), Tiago Andrade, Henrique Pereira en Isaac Camargo rondlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus @Fantasy heb je ook nog middenvelders en verdedigers of bestaat je selectie uit alleen maar aanvallend geweld? Wat voor rollen spelen je AML, AMC, AMR en SP in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus 30 minuten geleden zei bas huijsmans: @Fantasy heb je ook nog middenvelders en verdedigers of bestaat je selectie uit alleen maar aanvallend geweld? Wat voor rollen spelen je AML, AMC, AMR en SP in? Ja natuurlijk Heb nog Tomás Händel, Pedro Ferreira en Zan Jevsenak op de VMC. Achterin op links Paulo Henrique en Youri Baas, centraal Paulo Eduardo, Pedro Pacheco of Sepp van den Berg en rechts achterin Gonçalo Esteves en Tomás Esteves. En dan nog Matt Ingram als gekke Engelsman in de goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 8 minuten geleden zei Fantasy: Ja natuurlijk Heb nog Tomás Händel, Pedro Ferreira en Zan Jevsenak op de VMC. Achterin op links Paulo Henrique en Youri Baas, centraal Paulo Eduardo, Pedro Pacheco of Sepp van den Berg en rechts achterin Gonçalo Esteves en Tomás Esteves. En dan nog Matt Ingram als gekke Engelsman in de goal Ik schrok al een beetje maar ik hoef me geen zorgen te maken merk ik al Händel was voor mij pas in de zomer van 2034 betaalbaar, maar op zijn 33e kan die helaas niet meer lopen. Heerlijke speler is dat. Pedro Ferreira zat er al vanaf het begin bij of niet? Mocht je nog een rechtsback zoeken, dan kan je misschien eens kijken naar Guilherme Peixoto. Doet het heel aardig bij mij op rechtsback met 8, 7 en 11 assists in de afgelopen 3 seizoenen. Verder kon ik Gustavo Sa in 2032/2033 transfervrij overnemen van Lorient en is Gonçalo Paiva bij mij een late developer. Misschien dat dit samenging met zijn seizoen 2032/2033 toen hij met goals en assists in de dubbele cijfers eindigde. Verder zijn Rudi Almeira, Rafael Mota, Henrique Arreiol en Tiago Freitas bij mij nog bestaande spelers die erg belangrijk zijn geweest. 14 minuten geleden zei Fantasy: Hmm Omari Hutchinson kan natuurlijk heerlijk op 10 en op rechtsbuiten met deze rollen. Misschien hem rechtsbuiten zetten en die Asanta laten trainen op rechtsbuiten om daar hangend te kunnen spelen. Doni op 10 laten trainen en spelen. Dan Fofana als back up achter Asanta op links en de spits kijken wie het beter gaat doen tussen de overige 2. Linksbuiten kan natuurlijk ook nog ingevuld worden door een van de andere namen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Ik schrok al een beetje maar ik hoef me geen zorgen te maken merk ik al Händel was voor mij pas in de zomer van 2034 betaalbaar, maar op zijn 33e kan die helaas niet meer lopen. Heerlijke speler is dat. 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Pedro Ferreira zat er al vanaf het begin bij of niet? Correct, die hobbelt al sinds 2023 bij Santa Clara rond. 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Mocht je nog een rechtsback zoeken, dan kan je misschien eens kijken naar Guilherme Peixoto. Die van Benfica? In mijn game zou die bij de reserves nog op de bank zitten gok ik zomaar 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Doet het heel aardig bij mij op rechtsback met 8, 7 en 11 assists in de afgelopen 3 seizoenen. Verder kon ik Gustavo Sa in 2032/2033 transfervrij overnemen van Lorient en is Gonçalo Paiva bij mij een late developer. Misschien dat dit samenging met zijn seizoen 2032/2033 toen hij met goals en assists in de dubbele cijfers eindigde. Verder zijn Rudi Almeira, Rafael Mota, Henrique Arreiol en Tiago Freitas bij mij nog bestaande spelers die erg belangrijk zijn geweest. Hmm Omari Hutchinson kan natuurlijk heerlijk op 10 en op rechtsbuiten met deze rollen. Misschien hem rechtsbuiten zetten en die Asanta laten trainen op rechtsbuiten om daar hangend te kunnen spelen. Doni op 10 laten trainen en spelen. Dan Fofana als back up achter Asanta op links en de spits kijken wie het beter gaat doen tussen de overige 2. Linksbuiten kan natuurlijk ook nog ingevuld worden door een van de andere namen haha De andere tips ga ik later vanavond nog eens naar kijken, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 9 uur geleden zei bas huijsmans: Dit is toch wel een zure hoor. Het stadion gaat vernoemd worden naar een icoon uit de clubgeschiedenis. Zelf ben ik een legende geworden hier en sta ik daar samen met een andere, een oud speler, in het lijstje. Dan vernoemen ze hem naar een voormalig jeugdtrainer.... Zonde zeg! Zit je al lang bij de club? Hier is het bestuur ook al erg lang bezig met de planning van een nieuw stadion. Ik zou het gezien de dertien prijzen die ik tot dusverre pakte met Örgryte niet onterecht vinden mocht het mijn naam krijgen, maar verwacht dat Marcus Allbäck of Sven Rydell (topscorer van de Zweedse ploeg tot een zekere Zlatan dat record brak) een grotere kans maken. Ben wel benieuwd hoelang die planfase nog gaat duren in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus De maand december kende voor ons 4 competitiewedstrijden die allen werden gewonnen. AVS Sad werd met 7-0 naar huis gestuurd waarna op bezoek bij Santa Clara met 2-4 werd gewonnen. Koploper Academico de Viseu verliet ons stadion ook met lege handen. 2-1 winst. Op Oudjaarsdag kwam Arouca op bezoek en die werden dronken het nieuwe jaar ingetikt: 6-1 winst. Ondertussen werd er op een bevroren veld gewonnen van Shakhtar Donetsk en wisten wij ook in de groepsfase van de Allianz Cup met 0-2 te winnen van Maritimo. Ook werden nog eens bijna alle maandelijkse prijzen werden gewonnen. De prijs voor Speler van de maand, Talent van de Maand, Doelpunt van de Maand, Verdediger van de Maand, Middenvelder van de Maand, Aanvaller van de Maand en Trainer van de Maand ging richting Setubal. Alleen onze keeper viel niet in de prijzen. Een inhaalslag was ook wel nodig trouwens. Van de eerste 6 competitiewedstrijden werd er namelijk maar eentje winnend afgesloten. Daarna hebben wij aardig orde op zaken gesteld door nog maar 2x punten te verspelen in de vorm van een gelijkspel. We moeten nog aardig aan de bak om CL voetbal veilig te gaan stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus 'Koploper Academico de Viseu' is wel een opvallende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 4 minuten geleden zei Fantasy: Die van Benfica? In mijn game zou die bij de reserves nog op de bank zitten gok ik zomaar Ja geen idee hoe die het bij mij zo goed doet. Qua attributen is die ook nog niet heel erg denderend bij mij maar die gast blijft maar opstomen. Heerlijk als Wing Back. 4 minuten geleden zei Urbeto: Zonde zeg! Zit je al lang bij de club? Hier is het bestuur ook al erg lang bezig met de planning van een nieuw stadion. Ik zou het gezien de dertien prijzen die ik tot dusverre pakte met Örgryte niet onterecht vinden mocht het mijn naam krijgen, maar verwacht dat Marcus Allbäck of Sven Rydell (topscorer van de Zweedse ploeg tot een zekere Zlatan dat record brak) een grotere kans maken. Ben wel benieuwd hoelang die planfase nog gaat duren in ieder geval. Ben nu inmiddels bezig aan mijn 9e seizoen hier. Heb ze overgenomen op het 4e niveau en ben kampioen geworden op het vierde, derde, tweede en hoogste niveau inmiddels. Daarnaast staan er ook nog een Allianz Cup, Taça de Portugal en een Conference League in de trofeeënkast. Maar ja Mourinho is in dezelfde straat geboren als het huidige stadion dus het heeft ook wel weer wat moois. 4 minuten geleden zei Fantasy: 'Koploper Academico de Viseu' is wel een opvallende De druk werd hen ook wel te veel direct met een uitnederlaag bij mij en een gelijkspel thuis tegen Estrela de Amadora SAD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Mironov had een minder debuut kunnen hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus @Fantasy ik denk ik de natuurlijke opvolger van Peixoto al wel gevonden heb in mijn save. Deze gaat ook wel beter worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten