Urbeto Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Kijk aan, je hebt het dus weer helemaal op de rit na een lastige decembermaand. Lekker zo doorgaan is het devies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 4 minuten geleden zei Urbeto: Kijk aan, je hebt het dus weer helemaal op de rit na een lastige decembermaand. Lekker zo doorgaan is het devies! Ja idd! Thnx maat thnx Ik ga de rest van de dag, effe lekker mijn side-game Udinese weer oppakken en kijken of ik daar ook weer op de rit kan krijgen en 1e zege en meer kan gaan pakken en van de laatste plaats af te klimmen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 33 minuten geleden zei Kyrill: Ja idd! Thnx maat thnx Ik ga de rest van de dag, effe lekker mijn side-game Udinese weer oppakken en kijken of ik daar ook weer op de rit kan krijgen en 1e zege en meer kan gaan pakken en van de laatste plaats af te klimmen! Alles op Lucca gooien en Pafundi op 10. De rest laten verdedigen. Hoge voorzetten. Komt het allemaal goed ouwe reus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart La Fiorita gaat CL spelen aankomend seizoen Lang leve de play-offs aan het einde, La Fiorita werd 10e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart (bewerkt) Omdat @Thierryvane nog niet zo ver is maar beetje kutten in de Serie B. 19 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart (bewerkt) Zit ook totaal niet mee @Dansmeister @ReneLeBlanc @Thierryvane heel de match hogere xG gehad(iig ietjes hoger) en dan verliezen omdat Perez zo nodig Lukaku een duw moest geven pfff en Lucca kwamen helaas tot 6.3, net als Thauvin pfff 19 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 2 minuten geleden zei Kyrill: Zit ook totaal niet mee @Dansmeister @ReneLeBlanc @Thierryvane heel de match hogere xG gehad(iig ietjes hoger) en dan verliezen omdat Perez zo nodig Lukaku een duw moest geven pfff en Lucca kwamen helaas tot 6.3, net als Thauvin pfff Easy Ky, Rome was ook niet in 1 dag gebouwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Easy Ky, Rome was ook niet in 1 dag gebouwd. Thnx maat, je hebt gelijk. Net dit gespeeld uit bij de nummer 1, als de nummer laatst zijnde met 0 punten na 5 duels nu; IK ga lekker mn tassie inpakken en de zon opzoeken rest van de dag! Geniet van jullie rust hierk omende uren, zonder mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Hierbij presenteer ik jullie de nieuwe Rijkhof! Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 11 minuten geleden zei Kyrill: Zit ook totaal niet mee @Dansmeister @ReneLeBlanc @Thierryvane heel de match hogere xG gehad(iig ietjes hoger) en dan verliezen omdat Perez zo nodig Lukaku een duw moest geven pfff en Lucca kwamen helaas tot 6.3, net als Thauvin pfff Lukaku Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Net aan de eerste finale verloren, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Spoiler Dit was wel een eng potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart @Dansmeister je had gelijk, Sepp was een beuker van jewelste. Voor 41 miljoen naar Salzburg vertrokken 400k > 41 miljoen #ReneetjeProfeetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Dit is nieuw voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart #ToniBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Dansmeister je had gelijk, Sepp was een beuker van jewelste. Voor 41 miljoen naar Salzburg vertrokken 400k > 41 miljoen #ReneetjeProfeetje Naar Salzburg? Waar hebben zij de pot goud gevonden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Zojuist zei Dansmeister: Naar Salzburg? Waar hebben zij de pot goud gevonden haha. Goede vraag goede vraag, vroeg ik mij ook af, maar check dit even: seizoen een winst van twee miljoen, seizoen twee verlies van 32 miljoen, seizoen drie winst van 25 miljoen en seizoen vier verlies van 3,5 miljoen. Die bedragen ook 36,5 miljoen voor Daramy, 38 miljoen voor Semedo, 53 miljoen voor Mastoras en nu dus 40 miljoen voor van den Berg. Ik heb Oostenrijk dus ingeladen als actieve competitie, wellicht dat het daarmee te maken heeft? I don't know maar heftig is het wel. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Och wat vervelend nou... Kut toernooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Wat een Champions League winst en deelname aan het WK kan doen voor een club. Volledige ster er bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart De eerste aankopen voor volgend seizoen zijn binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: De eerste aankopen voor volgend seizoen zijn binnen Eddie Salcedo? Voor altijd een van m’n favoriete spelers in FM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Goede vraag goede vraag, vroeg ik mij ook af, maar check dit even: seizoen een winst van twee miljoen, seizoen twee verlies van 32 miljoen, seizoen drie winst van 25 miljoen en seizoen vier verlies van 3,5 miljoen. Die bedragen ook 36,5 miljoen voor Daramy, 38 miljoen voor Semedo, 53 miljoen voor Mastoras en nu dus 40 miljoen voor van den Berg. Ik heb Oostenrijk dus ingeladen als actieve competitie, wellicht dat het daarmee te maken heeft? I don't know maar heftig is het wel. Toon verborgen inhoud Haha wat heerlijk dit. Klopt helemaal man. Wellicht dat @Stefan. hier meer van weet. Maar ik heb heel Europa(grote competities) + SA aanstaan. Wat een transfergeweld. Elk seizoen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Altijd leuk als een zelfopgeleide speler de beste van de wereld word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 21 minuten geleden zei SantiagoMunez: Eddie Salcedo? Voor altijd een van m’n favoriete spelers in FM! Jazekerrrrrrrr Eddie the Meddie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart @ReneLeBlanc Ik ga je weer nadoen hoor.. Zag al wat Italiaanse games voorbij komen. Even weer in de FM modus komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten