xanderoo Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) Lekkere goal.. Gelukkig in mijn voordeel. Hier heeft de scheids wat penalties gegeven. 5 maart bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 1 uur geleden zei xanderoo: Lekkere goal.. Lekker gekeept ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Op 28-2-2024 om 21:52 zei Bogatyr: Mooizo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 9 minuten geleden zei Bogatyr: Ik ben wel benieuwd naar de Noorse Lukaku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Ze hebben bij SI eindelijk het talent van Sauer erkent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ze hebben bij SI eindelijk het talent van Sauer erkent. Heb je nog meer bijzondere verbeteringen kunnen ontdekken bij Feyenoord spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 10 minuten geleden zei Rrrood: Heb je nog meer bijzondere verbeteringen kunnen ontdekken bij Feyenoord spelers? Dunno, speel zelf niet met Feyenoord, maar deze vond ik vrij erg in het oog springen. Minteh werd in seizoen 1 golden boy. Wieffer ziet er ook wel ge-upgrade uit. Same geldt voor Hancko, Hartman en Timber. Voor de rest kan ik er niet veel nuttigs over zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 42 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik ben wel benieuwd naar de Noorse Lukaku. Dat moet deze zijn. Heeft alleen wel de verkeerde kleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 1 minuut geleden zei Bogatyr: Dat moet deze zijn. Heeft alleen wel de verkeerde kleur. Halon. 196 cm Linksbenig en mega sterk op zijn 17e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 12 minuten geleden zei Bogatyr: Dat moet deze zijn. Heeft alleen wel de verkeerde kleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Had een optionele clausule van 16 miljoen op de beste man. Ik zag dat zijn transferwaarde alleen maar zakte en zakte. Na 36 wedstrijden afgelopen seizoen voor ons gespeeld te hebben durfde ik wel een bod uit te brengen van 500k. Uiteindelijk uitgekomen op 775k. Zal waarschijnlijk niet meer mijn eerste keus worden op RCV maar hey, 775k is een koopje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Een geanimeerde strafschoppenreeks in de finale van de KNVB-beker. Vijf minuten spanning. Voor de geïnteresseerden: Football Manager 2024 2024-03-05 17-39-39.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Mijn Helmond Sport save werkt niet meer Gelukkig maar net voorbij eerste seizoen geraakt. Overnieuw beginnen en maar meteen de KKD uitdaging meepikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Je ziel aan olie verkopen en er godverdomme geen euro extra voor krijgen, dat kan alleen in Arnhem hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Eerlijk Karel, wat een goede speler is dit zeg! Heb je al gameface van hem geupload? Misschien dat ik een Midjourneytje van hem wel aanvraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 5 uur geleden zei Nom de Guerre: Lekker gekeept ook. Was een owngoal. Verklaard ook wel waarom de keeper niet duikt naar de bal. En dan nog.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart @La Pulga Volgens mij was jij de eerste hier die met deze speler op de proppen kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Stap in de juiste richting om de grootste club van Rotterdam te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Goh wie zou ik van dit rijtje toch geloot hebben: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Goh wie zou ik van dit rijtje toch geloot hebben: Vast geen Nordjaelland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Goh wie zou ik van dit rijtje toch geloot hebben: Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 14 minuten geleden zei bas huijsmans: Goh wie zou ik van dit rijtje toch geloot hebben: Arsenal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) Nog niet verloren tegen Arsenal en zelfs alleen maar gewonnen tegen Chelsea voorlopig (9 op 9 in al mijn matchen). Tegen liverpool 1 op 15 en City 0 op 12. 5 maart bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 52 minuten geleden zei bas huijsmans: Goh wie zou ik van dit rijtje toch geloot hebben: Saint Etienne? Tenzij jij Saint Etienne bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten