MisterX Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari In dit soort wedstrijden word je gewoon 10 jaar ouder. Domagnano staat stijf onderaan. Ze hebben niets in te brengen, komen zelfs tegen 10 man te spelen, missen een penalty... Gelukkig scoren we dan in de 78e minuut toch alsnog de 0-1. In deze wedstrijd maakte we het onszelf zo moeilijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Ligt het aan mij of zijn targetmannen of spelers met hoge sprongkracht best wel overpowered in FM 24? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Ik haat Spanje. Ik heb heel wat talenten uit Spanje die bijna de San Marinese nationaliteit krijgen. Vervolgens worden ze 1x opgeroepen voor Spanje, spelen dan 1 wedstrijd. En daarna worden ze niet meer opgeroepen. Eerst mijn spits, toen mijn verdediger en nu mijn linksbuiten. Grote kans dat als ze niet de uitnodiging voor Spanje kregen, dat ze dan voor San Marino hadden gekozen over een paar maanden... Ik heb nog twee Spanjaarden in het eerste die wel voor San Marino kunnen gaan kiezen over een paar maanden. Wie weet doen zij het wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 1 uur geleden zei MisterX: Gaat niet verkeerd En daarmee is de streak helaas ten einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 12 uur geleden zei Thomassje123: Ligt het aan mij of zijn targetmannen of spelers met hoge sprongkracht best wel overpowered in FM 24? Klopt, dit heb ik ook. Targetman in een tactiek met een libero, aanvallende middenvelder, diepe spits én beweeglijke middenvelder is goud in fm24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari (bewerkt) @Kyrill trek het je niet aan. Ik ben dit spel ook wel stilletjesaan beu aan het worden. Je bent niet alleen. Na 3 verliesbeurten in het begin van het seizoen een eindelijk een overwinning. Wordt weer een zwaar seizoen. Jammer! 6 februari bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari (bewerkt) 19 uur geleden zei Thomassje123: Ligt het aan mij of zijn targetmannen of spelers met hoge sprongkracht best wel overpowered in FM 24? Ja, vooral als ze ook nog een beetje kunnen rennen en intelligent zijn. Maar dat is al een aantal edities zo. 6 februari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Sowieso doet fysiek het altijd wel lekker toch? Op LLM kun je selecteren op eigenlijk alleen fysieke eigenschappen en je komt al heel ver. Dat is echt al heel veel jaren zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari (bewerkt) Kwartfinale CL, hoe krijg je het dan voor elkaar om binnen 27 minuten 2 gele kaarten te pakken Meteen op de transferlijst er mee, opdonderen Komt United met een bod. Ja die wil ik hebben Ik kom niet meer bij United: 6 februari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Ik ga het zelf maar eens proberen @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Afgelopen seizoen op de valreep 4de geworden en daarmee voor het eerst in de clubhistorie geplaatst voor de Champions League. Vervolgens zonder noemenswaardige aankopen het nieuwe seizoen in gegaan en vooral de kern bij elkaar kunnen houden in de hoop dat het elftal zich zou doorontwikkelen. Vooralsnog mag ik absoluut niet klagen. Inmiddels met alle competities en bekers al 17 wedstrijden op rij gewonnen, met als hoogtepunten zeges in Barcelona (2-3), Dortmund (1-3) en een thuisoverwinning tegen Bayern (2-1). Die hebben vooral last van het feit dat Jurgen Klopp na zes succesvolle jaren is vertrokken naar Manchester City en zijn opvolger Roberto Mancini verre van overtuigend is gestart. Ben zeer benieuwd hoe lang we deze vorm gaan volhouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 58 minuten geleden zei Dansmeister: Ik ga het zelf maar eens proberen @Kyrill Geweldig ben je. Veel plezier en succes. Ik heb vandaag create a club gedaan. The Wreckers, heb Spurs overgenomen en bv Son, Lloris en aantal andere weggedaan. En heb oa Pedri, Inaki Williams, Hakimi en Rafael Leao toegevoegd. En zelf gemaakte speler die erg goed is op CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari We doen onze naam eer aan, iig tot dusver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 12 uur geleden zei Dansmeister: Ik ga het zelf maar eens proberen @Kyrill Jij bent na één seizoen klaar in Londen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 1 uur geleden zei Thierryvane: Jij bent na één seizoen klaar in Londen. Haha misschien. Maar ik ben een beetje FM moe en heb niet heel veel tijd ook. Heb pas 5 seizoenen totaal in deze game zitten. Nu kan ik heerlijk pielen met tactieken en schuiven. Eerste match ging goed. Trossard linksback, Zinchenko cvm en Partey rechtsback was een leuk experiment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Op 5-2-2024 om 22:17 zei Thomassje123: Ligt het aan mij of zijn targetmannen of spelers met hoge sprongkracht best wel overpowered in FM 24? En ik heb juist een targetman van 2.01m, sprongkracht 19 en krijg die jongen totaal niet aan de praat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Waar een foutmelding van het spel niet goed voor is. Ik moest het seizoen na 3 verliesbeurten opnieuw beginnen, en nu alles gewonnen wat er te winnen valt, of het scheelt niet veel. Mag vaker gebeuren, me dunkt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari @xanderoo lekker zeg. Wij onze 1e PL nederlaag van het seizoen helaas, en ik vind het ook onterecht, gelijkspel had gewoon gemogen/gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Waar kan ik de uitleg vinden van het scouten van wonderkind? Via media omschrijving? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Juni 2029 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 1 uur geleden zei ElPrincipito: Waar kan ik de uitleg vinden van het scouten van wonderkind? Via media omschrijving? Ga naar scouting, players in range. Klik met rechtermuisknop op bovenste balk (waar naam, positie, etc. staat), kies voor insert column, kijk bij general daar staat ergens media description. Sorteer vervolgens op basis van die media description en zoek naar de wonderkids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Volgens mij is mijn staf maar een klein beetje beter dan de rest van de divisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Ik heb een nieuwe favoriete speler die ik altijd probeer te halen, Sverre Halseth Nypan. Mijn zoon heet Sverre en dit is de eerste FM sinds tijden dat er een Sverre in zit die je kunt kopen en een beetje kan voetballen. Sverre Skoglund was de laatste, in 2016 oid. Maar die was niet heel goed. Sverre Halseth Nypan is een echt wonderkid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Staan nu 1e met 5 winst 1 verlies, 18 goals mee en 4 tegen. Als Liverpool uit bij City winnen komen ze 1e met 16 punten na 6 duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten