ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari De nieuwe uitdaging is gevonden, Vitoria de Setubal. Setuballie incoming. Dit is wel taaaaaaaaaaaai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nou jongens, kom er maar in. Ik zoek een nieuwe game naast mijn Tottenham game die ik zeker nog de nodige keren ga oppakken. Ik zoek een club die ik helemaal kan opbouwen. Een big brother kan, een gevallen club naar de onderste regionen is ook een optie. Gooooooooooooooooi maar. Bastia. Eilandclub, fanatieke fans, mogelijkheden tot bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Bastia. Eilandclub, fanatieke fans, mogelijkheden tot bouwen. Was ook een goeie geweest, alleen ga ik mijn geluk in de onderste regionen van Portugal beproeven met Vitoria de Setubal. Vierde niveau, vreselijke financien. Perfect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Was ook een goeie geweest, alleen ga ik mijn geluk in de onderste regionen van Portugal beproeven met Vitoria de Setubal. Vierde niveau, vreselijke financien. Perfect Zijn die zover afgezakt? Portugal is wel heerlijk voor de newgens trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Zojuist zei De Raam: Zijn die zover afgezakt? Portugal is wel heerlijk voor de newgens trouwens. Proflicentie kwijtgeraakt door schulden vgm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Was ook een goeie geweest, alleen ga ik mijn geluk in de onderste regionen van Portugal beproeven met Vitoria de Setubal. Vierde niveau, vreselijke financien. Perfect Boa sorte, René. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 minuut geleden zei De Raam: Portugal is wel heerlijk voor de newgens trouwens. En easy peasy Zuid-Amerikanen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Zojuist zei Nom de Guerre: En easy peasy Zuid-Amerikanen halen. Dat bedoelde ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Zojuist zei De Raam: Dat bedoelde ik Ah, ik dacht dat je doelde op de eigen, Portugese spelers. Die zijn vaak ook behoorlijk goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 8 minuten geleden zei Nom de Guerre: Boa sorte, René. Obrigado Nom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Fuck, ik zie nu pas deze vette club. Toch maar een restart doen en Benfica proberen in te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Het stadion ligt 15 minuten van Benfica en Sporting Portugal af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 minuut geleden zei sennid: Het stadion ligt 15 minuten van Benfica en Sporting Portugal af Fuuuuuuuuuuuuuuuuck, ik dacht dat ik er met Vitoria was. Oriental Lisboa. Klinkt toch geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 16 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Fuck, ik zie nu pas deze vette club. Toch maar een restart doen en Benfica proberen in te halen? En dan een shirtje halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Uit blijft het iedere pot weer paniek in de CL. Thuis een speeltuin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: En dan een shirtje halen. Is geen geld voor een shirtje @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Fuck, ik zie nu pas deze vette club. Toch maar een restart doen en Benfica proberen in te halen? Dat logo is ook best vet, simpel design en lekker strak Ik zeg doen, heb je meteen een big brother challenge erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 14 minuten geleden zei sennid: Is geen geld voor een shirtje @ReneLeBlanc Zeker niet, zelfs niet met een tientje verzendkosten ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 22 minuten geleden zei Nom de Guerre: Slaap jij wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 minuut geleden zei delichris: Slaap jij wel? Uurtje of 5 á 6 per nacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Kampioenschap gemist door de finale van de play-offs te verliezen. En hoe, 2 strafschoppen in de wedstrijd missen en via strafschoppen dus verloren. Wat moet je dan als manager nog meer doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Uurtje of 5 á 6 per nacht. Verslaving dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 36 minuten geleden zei Nom de Guerre: En dan een shirtje halen. Bedankt ik ben nu €35 armer en een verslaving rijker @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 29 minuten geleden zei delichris: Verslaving dus Aan FM? Aan shirtjes kopen? 18 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Bedankt ik ben nu €35 armer en een verslaving rijker @Nom de Guerre Graag gedaan. Al denk ik dat je bij 1 shirtje nog niet kunt spreken van een verslaving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten