neva Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Zojuist zei Thomassje123: Misschien als side game tegen het einde van de FM 24 cyclus Liever niet, zal niet hetzelfde voelen Nee snap ik wel, maar aan Folgore valt weinig meer te bouwen. Is en blijft ook wel dubbel natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 1 minuut geleden zei neva: Nee snap ik wel, maar aan Folgore valt weinig meer te bouwen. Is en blijft ook wel dubbel natuurlijk. Nog even volhouden tot FM 25 uit komt, verder toch niks gepland in FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli HJK - Juni 2040 We zijn weer een jaar verder. Vier clubs actief na de competitiefase, waarvan SJK de finale van de Conference League wist te halen. Daar helaas kansloos eraf tegen Aston Villa. Hopen dat we dit kunnen volhouden, zodat we over een paar jaar de stap naar de top 5 kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 1 uur geleden zei Titan: HJK - Juni 2040 We zijn weer een jaar verder. Vier clubs actief na de competitiefase, waarvan SJK de finale van de Conference League wist te halen. Daar helaas kansloos eraf tegen Aston Villa. Hopen dat we dit kunnen volhouden, zodat we over een paar jaar de stap naar de top 5 kunnen maken. Hoe bevalt Finland? Zelf ook over nagedacht (dan wel met een iets kleinere club) maar ik zie er tegenop dat de wintermaanden zo lang duren. Kan je daarnaast kwalitatief wel leuke spelers halen naar het koude Finland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli @Thomassje123 Ja dat is echt vervelend waar jezelf heel weinig invloed aan kan hebben. Voor je stopt moet je toch even nadenken. Je hebt er al zoveel tijd ingestoken en de aanhouder wint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Misschien zit er ook gewoon niet meer in hè. Hoelang wil je doorgaan totdat je nummer één gaat worden? Misschien gaat dat ook gewoon niet lukken. Een prachtige carrière, wellicht ook wel tijd om ermee te stoppen en te richten op een andere savegame? Weer helemaal vanaf nul opstarten, je ervaringen van nu meenemen en vanaf het begin kunnen toepassen in plaats van pas later in je savegame. Het zal altijd zonde blijven maar eens zal je die knoop moeten doorhakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 2 minuten geleden zei Mordurette: Misschien zit er ook gewoon niet meer in hè. Hoelang wil je doorgaan totdat je nummer één gaat worden? Misschien gaat dat ook gewoon niet lukken. Een prachtige carrière, wellicht ook wel tijd om ermee te stoppen en te richten op een andere savegame? Weer helemaal vanaf nul opstarten, je ervaringen van nu meenemen en vanaf het begin kunnen toepassen in plaats van pas later in je savegame. Het zal altijd zonde blijven maar eens zal je die knoop moeten doorhakken. Spijker op de kop Er is te weinig tijd tussen nu en het uitkomen van FM 25 waarmee ik met Malta wil gaan spelen dus ik kan net zo goed even door gaan. Zit met mijn hoofd al wel een beetje bij die save om eerlijk te zijn. Denk dat ik er nog wel een seizoen of 20 kan uit halen en als het dan nog niet lukt dan kunnen we San Marino gewoon als onmogelijk bestempelen Virtus haalt hier eigenlijk moeiteloos de groepsfase van de CL dus de kwaliteit is er wel maar in de knock-out fase gaat het vaak mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Dat is ook weer waar wat @Mordurette zegt. Soms is een nieuwe save dan weer verfrissend waardoor je zoveel meer zin krijgt om lekker te spelen. Het is inderdaad een prachtige save en maak er gewoon tot FM25 het beste van. Dan kan je nog zien wat je buikgevoel je weet te vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Op 20-7-2024 om 12:53 zei Chiemel: Dat ontslag nemen en bij andere club aan de slag is voor mij ook nog een optie. Weet niet of dit 'mag' in deze challenge / hoeveel plezier ik daaraan ga beleven. Dit heb ik dus tussentijds wel gedaan. Daarom post ik niks omdat ik dacht dat het tegen de regels was... Nadeel is dat de club die ik 20 jaar leidde , na 5 jaar eigenlijk geen reet meer voorsteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 19 minuten geleden zei spaansetukker: Dit heb ik dus tussentijds wel gedaan. Daarom post ik niks omdat ik dacht dat het tegen de regels was... Nadeel is dat de club die ik 20 jaar leidde , na 5 jaar eigenlijk geen reet meer voorsteld. Sowieso blijven posten. Kan me geen hol schelen of iemand voldoet aan bepaalde regels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Nergens in de reglementen staat dat dit niet is toegestaan. Het heet niet voor niks 'Building A Nation', als je daarmee het land omhoog wil brengen door met meerdere clubs te hebben gespeeld in dat land is dat zeker toegestaan, tenzij je dit met met meerdere managers tegelijk doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Prima seizoen tot dusver na 4 groepswedstrijden. Alle Tre Penne en Tre Fiori gaan al sowieso overwinteren en ook Virtus en Cosmos maken kans om 3e te worden in hun CL poule Zou ook typisch zijn als ze het vanaf hier verkloten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Op 21-7-2024 om 13:29 zei Chiemel: Meer talenten gekocht en na heel veel pogingen gekukt om meer te verhuren en te verkopen. Maar nu weet ik ook weer waarom ik dat op een lager pitje had gezet, het kost ook veel meer tijd. Maar hierdoor lopen de talenten die achterblijven ook een beetje doelloos rond bij de club. Maar ik ontkom er niet aan denk ik. Hopelijk levert het komend seizoen meteen wat op. Het lijkt dan ook meteen wat op te leveren. Dit gaat ons beste seizoen tot nu toe worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 2 uur geleden zei Thomassje123: Prima seizoen tot dusver na 4 groepswedstrijden. Alle Tre Penne en Tre Fiori gaan al sowieso overwinteren en ook Virtus en Cosmos maken kans om 3e te worden in hun CL poule Zou ook typisch zijn als ze het vanaf hier verkloten Wat een seizoen nu al 13,250 punten al na de groepsfase en ALLE 6 clubs nog actief na de winter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Club: Bravo (Slovenie) Seizoen: 2048/49 Bravo - CL winst (+39.00) Domzale - Kwartfinales EL (+20.00) Olimpija - Competitiefase EL (+3.00) Maribor - Halve finales ConF (+18.50) Mura - Kwartfinales ConF (+13.50) Het had nog mooier kunnen zijn als Olimpija geen bizar zware loting in de EL had gehad. Nu pakt de directe concurrent boven ons ook dikke punten, dus qua positie schieten we er nog niks mee op. Met 79.700 op de 8e positie staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Dit seizoen zijn we op de 7de plek blijven staan. Wij wonnen de Champions League, Sparta Praag presteerde sterk door de halve finale te halen van Europa League. De rest is het vernoemen niet waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli De keus is op Dinamo Zagreb gevallen, het begin mag er alleszins al zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli @Chiemel @Thomassje123 Hele dosis spelers gekocht en vervolgens verhuren of ruilen tegen spelers op de transferlijst werkt zn vruchten af. Stand van zaken nu Nu nog meer spelers verhuurd dus zou mooi zijn, als we nu nog beter jaar draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Zit begin juli. Heb alle huurcontracten muv 1 in ieder geval kunnen verlengen, dat ging al een stuk makkelijker dit jaar. Nu hoef ik alleen te focussen op de rest die nog bij ons rondloopt en weg mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Hier was het in 2032-2033 voor het eerst echt goed. In het jaar dat we onze 4e finale haalden ( en de 3e van de 4 finales wonnen) hadden we maar liefst 2 ploegen in de halve finale conference league zitten. Met een beetje geluk zouden die tegen elkaar loten, waardoor we 1 ploeg de finale in kregen: Dat gebeurde helaas niet en met Leverkusen en Fiorentina werd dat wel een hele lastige klus. Ze gingen er vanaf helaas. Zelf wederom de CL gewonnen, ditmaal van PSG, wat de volgende lijst geeft: Een 7e plek!!! Bam! Ik gok dat dat voorlopig wel even de max zal zijn, want de clubs om me heen zijn nog niet sterk genoeg. Ik probeer echt veel spelers bij ze te stallen, maar over het algemeen willen mijn spelers zelf niet. Dus blijft het bij af en toe wat geld doneren, hopen dat ze ietwat meer reputatie op doen, net zo lang tot de spelers wel willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Zo volgens mij al een seizoen of 10 geen update geplaatst. Het waren dan ook best wel 'matige' jaren. Bleef sowieso een beetje hangen in de kwartfinale. Kwam toch iets te veel nog alleen van mij en ik wist gewoon niet heel erg veel goed te presteren. De echte topteams waren nog te goed, maar dit is inmiddels wel anders. Twee seizoenen op rij de Champions League finale behaald en er eentje daarvan gewonnen. Ook beginnen de andere teams nu wat beter te presteren door de vele huurspelers die ze hebben/beschikbaar zijn. De Champions League heeft nog geen enkel team naast bij behaald. Maar op een niveautje lager waren wel teams actief. Zo behaalde Struga in het seizoen 2047/2048 de groepsfase van de Europa League maar haalde zij slechts 2 punten. Het jaar erop was het Makedonija GjP die dit lukte en 8 punten haalden. Helaas was dit goed voor plek 26 en dus geen overwintering. Struga behaalde in het jaar 2049/2050 ook deze plek in de groepsfase met 7 punten. Het afgelopen seizoen behaalde maar liefst 2 teams de groepsfase van de Europa League. Gostivari en Struga waren het dit keer. Gostivari eindigde met 7 punten op plek 27 maar Struga werd 18e met 11 punten. Helaas was Osasuna in de Play Off ronde twee keer te sterk. In het huidige seizoen is alleen KF Skhëndija actief in de Europa League nadat zij in de Playoffs Rangers uitschakelde. Een zeer positief resultaat. Nog een niveautje lager werden ook wat resultaten geboekt. In het seizoen 2047/2048 strijdden 3 teams in de groepsfase van de Conference League mee voor overwintering. Skhupi en KF Skhëndija wisten niet te overwintren met een plek 30 en een plek 26. Makedonija GjP haalde wel de play off rondes. In deze ronde schakelden zij Odds uit en kwamen zij Udinese tegen bij de laatste 16. Een 4-1 overwinning werd echter nog weg gegeven in de verlenging. In 2048/2049 was er maar 1 team actief in de Conference League. Tikves wist te overwinteren met 10 punten. AEK Athene schakelde hen hier uit. Het jaar er op, 2049/2050 zag weer 2 Noord-Macedonische clubs in de groepsfase actief zijn. Bregalnica Stip wist maar 3 punten te behalen, maar KF Skhendija wist met 8 punten wel te overwinteren. Crevena Zvezda stuurde hun echter weer naar huis. Het afgelopen seizoen was er helaas niemand actief in de Conference League. Dit jaar liggen er wel weer kansen. Makedonija GjP en Struga verdedigen de eer. Wat dit nou betekent voor de Noord-Macedonische coëfficientenpolonaise? We hebben een dalletje mee gemaakt, maar inmiddels kunnen we naar boven kijken. Er komt nu wel een belangrijk seizoen aan aangezien er een jaar van 13.200 punten verdwijnt. Als we naar boven kijken zien we dat er bij Nederland 2 matige seizoenen verdwijnen dus echt verder doorstomen gaat ons nog niet echt lukken de komende twee seizoenen. We hebben dus nu de tijd om ons voor te bereiden op een aanval. Het gevaar wat ons echter welk op de loer ligt is dat België op plek 11 aslechts 2.400 punten achter ons staat en dat het retespannend is tussen Noorwegen, Turkije en mij. Plek 9 is wel een belangrijke omdat dit een plek in de 3e voorronde van de UCL geeft en dus zekerheid geeft op een extra Europese deelname. Het gat naar plek 12 is wel enorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Keep it up. Hier nu lekker in de flow. Na het vorige goede seizoen een heerlijke transferzomer gehad. 173 miljoen binnenlands geld overgemaakt en 14 spelers binnenlands getransfereerd, waarvan 11 aan de andere clubs die Europees spelen. Ook alle 5 de clubs weer gekwalificeerd voor de competitiefases. Vooral benieuwd naar Maribor en Mura, die kunnen positief gaan verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Yes please! Fire his f*cking ass!! Die man gooit alles weg daar in 1 seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 3 uur geleden zei Thomassje123: Yes please! Fire his f*cking ass!! Die man gooit alles weg daar in 1 seizoen Ga je solliciteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 5 uur geleden zei Chiemel: Ga je solliciteren? Nee maar die man moet weg daar, San Giovanni zou 1 van de betere clubs moeten zijn. Maak alles kapot zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten