19CH98 Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Uitdaging: Great [klein land] challenge Punten FIFA World Ranking 150 of lager: 150 puntenFIFA World Ranking 100 t/m 149: 100 puntenFIFA World Ranking 75 t/m 99: 75 punten Het begon jaren geleden allemaal met San Marino: wie lukte het om met de hekkensluiter van de FIFA World Ranking het onmogelijke mogelijk te maken? Wie kon de dwergstaat aan de wereldtitel helpen? In het verleden is slechts weinigen dit gelukt, dus het moge duidelijk zijn dat dit een zeer pittige uitdaging is. In de loop der jaren kwamen er uitdagingen bij die gebaseerd waren op de Great San Marino Challenge: Liechtenstein, Gibraltar, Andorra, ga zo maar door. Zo zijn we langzaam tot de naam van deze uitdaging gekomen: the Great [insert klein land] challenge! Deze uitdaging kun je zo moeilijk maken als je zelf wil. We beperken ons met de puntentelling - als je het überhaupt daarvoor doet, eigenlijk staat het spelplezier voorop! - tot een bepaald gedeelte van de FIFA World Ranking: de nummers 75 t/m 207. Dat lijkt breed, maar bedenk dan eerst dat je rond plek 80 landen als Bulgarije, Georgië, Haiti en China tegenkomt: geen mondiale grootmachten in de voetbalwereld. Om toch een onderscheid te maken, krijg je uiteraard meer punten voor de 'slechtste' landen. Het doel blijft telkens duidelijk: win met het kleine land het WK voetbal. Als extra dimensie kun je ervoor gaan om ook nog met een club uit het betreffende land de Champions League te gaan winnen, al is dit geen must. Regels Het gebruik van in-game editors is natuurlijk uit den boze. Bij bepaalde landen heb je uiteraard wel aanvullende editor data uit Steam nodig. Verlies is verlies. Wedstrijden opnieuw spelen doen we niet aan mee. Je kan ervoor kiezen zowel een club als land te managen, maar je kan ook ervoor kiezen om enkel de door jouw gekozen club te managen en pas later ook bondscoach te worden (of andersom). Bij een dubbelfunctie gelden bij je club geen transferrestricties. Het maakt deel uit van de strategie die je ontwikkelt om het land naar de wereldtitel te leiden. Je bent vrij om je eigen aanpak hierin te kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) Ik wil vanaf deze even in een mooi overzichtje bij gaan houden welke landen hiervoor gekozen zijn en actief zijn. Omdat het leuk is en wellicht dat deelnemers op zoek willen naar een uniek land. Wil ik deze post aan het begin bijhouden en zal aangevuld worden zodra leden hier beginnen of verder gaan. Edit; dit gaat nu worden bijgehouden in het centrale topic 19 oktober 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Ik heb in mijn save ook nog de intentie om met het nationale team te gaan spelen. Echter moeten ze dan wel beter zijn anders is het echt gewoon tijdverspilling. Tijd om de spelers eens op een rijtje te zetten. De nummers achter de spelers is het aantal sterren op mijn club niveau. Conclusie: Het is nog lang geen tijd om in te stappen bij het nationale team. Er zijn wel 2 hele leuke spitsen maar dat is het dan wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 8 uur geleden zei Thomassje123: Ik heb in mijn save ook nog de intentie om met het nationale team te gaan spelen. Echter moeten ze dan wel beter zijn anders is het echt gewoon tijdverspilling. Tijd om de spelers eens op een rijtje te zetten. De nummers achter de spelers is het aantal sterren op mijn club niveau. Conclusie: Het is nog lang geen tijd om in te stappen bij het nationale team. Er zijn wel 2 hele leuke spitsen maar dat is het dan wel En toch zou ik het proberen. Jouw team is van wereldniveau en het is logisch dat zij dan zo laag scoren aan sterren. Zolang jij niet aan het roer staat bij San Marino zullen zij laag blijven staan op de FIFA ranglijst. Ik weet niet welke leeftijden deze spelers hebben maar mochten ze nog niet bejaard zijn kunnen ze echt nog wel beter worden onder jouw bewind. Waar spelen ze? Spelen ze veel bij hun clubs? Nogmaals, ik zou het gewoon doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 (bewerkt) Ik zie mijzelf nog geen EK of WK halen met dit spelersmateriaal. Youth rating zal nog een stukje omhoog moeten Alle spelers op 1 speler na spelen in de nationale competitie 31 oktober 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 We gaan weer naar Indonesië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Eentje van de lange adem. We spelen net zo lang door tot Indonesië elk land ter wereld minstens één keer heeft verslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2023/12/heerenveen-middenvelder-thom-haye-en-venezia-middenvelder-jay-idzes-maken-overstap-naar-indonesische-nationale-ploeg Na-apers daar 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Dat is te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 De selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 And we are off. Moeizame opening, maar wel winst. Jenner met een knal van net buiten de zestien en een lekkere cornergoal. Niet sprankelend, maar goed, lelijk winnen telt ook. Niet eens onterecht. Na de rode kaart zijn we iets verder naar voren gaan spelen, maar het mocht niet baten. Wel klote dat onze eerste keeper een poot breekt. Een gestolen puntje, met dank aan een ingestudeerde corner en Loek Schiffer. Polen was beter, wij konden vooral tegenhouden, maar dankzij die late goal gaan we zelfs een ronde verder. Zweet in de bilspleet in die slotminuten hoor, vooral met de reservekeeper in de kist. Krap aan, maar verder. In de volgende ronde tegen Oostenrijk, daarna zien we het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Na een beurt in de Balkanestafette gaan we verder met ons WK-avontuur. Oostenrijk was de eerste horde op weg naar verdere glorie. Het liep weeral niet over, maar reservekeeper Daniel Klein van Kongsvinger ontpopt zich tot de held van de natie door alle Oostenrijkse strafschoppen te keren, waardoor we een ronde verder bekeren. De Belgen waren in de volgende ronde onze tegenstander, wederom een zware en moeizame aangelegenheid. Gooijer leek lange tijd matchwinner te worden toen hij na een scrimmage uit een corner de bal subtiel langs de grabbelende keeper krulde, maar vlak voor tijd verslikte de held van de vorige wedstrijd zich in een lange bal, waarna de razendsnelle Doku oppikte en de bal in het doel lobde. In de verlenging toonde Schiffer zich voor de tweede wedstrijd op rij koelbloedig door een spaarzame mogelijkheid te verzilveren. Op de counter liepen we daarna uit naar 3-1. Ivoorkust rolde vervolgens uit de koker. Een land met fysiek sterke spelers, maar tactisch loopt het allemaal niet over. Dat bleek ook. Tegen de kracht en snelheid van de Ivorianen was het lastig verdedigen, maar tactisch klopte het allemaal niet, waardoor we aanvallend veel meer aan voetballen toekwamen dan in de vorige wedstrijden. Waarvan akte. Supersub Schiffer gaat eveneens geblesseerd naar huis, dus de spoeling wordt dun in de halve finale. Eindstation. Gewoon een maat te klein. Ja, we mogen nog voor de derde plek spelen, maar daar heb ik even geen zin in. Geen slecht toernooi, maar uiteindelijk wil je natuurlijk all the way gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Derde plek gepakt, maar who cares anyway. Inmiddels zijn we bezig met doorselecteren. Aangezien ik op voorhand al wist dat dit een project van de lange adem zou worden, ben ik ook een jaar of drie geleden al begonnen met het opkopen van Indonesische spelers. Nou, dat begint nu vruchten af te werpen en, let's face it, geen seconde te vroeg. Jasper Ter Heide is met pensioen, Daniel Klein is 33, Gooijer, Kohler, Ferdinan, Baggott en Jenner zijn ook 30 of ouder, dus vers bloed is wel broodnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Close but not good enough. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Doorselecteren. Ivar Jenner, Elkan Baggott en Tristan Gooijer gaan de selectie verlaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Noordelijke Marianen - Mission impossible [2029] Al een goede week ben ik bezig met de Noordelijke Marianen in een dubbelfunctie als club- en bondscoach. Dit naar aanleiding van de volgende gegevens: Het moeilijkste land ter wereld - Managers United (manutd.nl) Met iets meer dan 400 punten op de wereldranglijst is een meerjarenplan om alleen al San Marino te achterhalen. Dat was dus het eerste doel. Door met een vaste kern te werken waarvan de meeste spelers ook nog eens bij mijn eigen club (Kanoa Resort) spelen, wilde ik in ieder geval voor stabiliteit zorgen in de eerste jaren. Puntjes sprokkelen tegen de plaatsen 190 tot 210 op de ranglijst, pakweg. Tegelijkertijd is het de bedoelding dat ik met de club voor meer aanzien zorg, de faciliteiten verder ontwikkel en geld verdien om richting een profstatus te werken. Waarom prof? Nou, als je spelers betaalt, zijn ze sneller geneigd te komen. Op dit manier wil ik dus aan buitenlandse spelers gaan komen. Denk daarin vooral aan afdankertjes uit het Chinese of Hongkongse voetbal, om het even in een perspectief te zetten. De stand van zaken in 2029: Club Alle clubs op de eilanden zijn amateurs, dus het is kinderlijk eenvoudig de sterkste spelers naar je toe te trekken. Zo gezegd, zo gedaan. Vanaf het eerste jaar werden we kampioen in de League One, die uit zes teams bestaat - in totaal spelen we twintig wedstrijden in een seizoen. Denk nou niet dat het allemaal grote uitslagen zijn, want het niveau van de binnenlandse spelers is nog altijd om te huilen. Spoiler Op continentaal vlak maakten we ons debuut in de AFC Cup, het tweede toernooi van Azië. De eerste keer dat we hier speelden, was voor mij het meest magisch, vooral vanwege de tegenstanders. Als absoluut nulpunt van het Aziatische voetbal moesten we in de eerste voorronde beginnen tegen NSTC uit Taiwan. Een overwinning na strafschoppen bracht ons naar Macau, waar we KA I na verlenging opzij zetten. Absoluut heroïsch werd de laatste voorronde, waarin we tegen een op papier superieur Lee Man uit Hongkong moesten spelen. Over twee wedstijden wonnen we met 6-3. Dan de groepsfase. Opnieuw teams uit Taiwan (Taichung Futuro), Macau (Ching Fung) en Hongkong (Kitchee). Op basis van onderling resultaat won Kitchee de groep; einde avontuur. De eerste coëfficiëntpunten waren binnen en het jaar daarop overleefden we zelfs de groep door op onderling resultaat Lee Man voor te blijven. We mochten tussendoor ook voor het eerst in Mongolië spelen tegen Erchim. We wonnen de Zone Oost-Azië Finale daarna ook nog eens tegen het grote Eastern (Hongkong), waarop je in de Interzone Play-offs terechtkomt. In de halve finale van die play-off knokten we ons voorbij het Indiase Sreenidi. Istiqol uit Tadzjikistan was in de finale (ook een dubbele wedstrijd) helaas net te sterk door in de laatste tien minuten nog twee keer te scoren. In 2028 wonnen we dan eindelijk die AFC Cup. Hoewel, eindelijk het was een op zijn zachtst gezegd verrassende prestatie. In de groep lieten we onder andere Ryonyong uit Noord-Korea achter ons en in de Interzone play-offs versloegen we Persipura (Indonesië) en Dordoy (Kirgizië). In de finale moesten we tegen Hottin. De Syriërs waren de gedoodverfde favoriet, maar brachten zichzelf in moeilijkheden door via Slamet Hussein een rode kaart te pakken. Knokkend voetbalden we ons via de verlening naar een 3-1 zege. Hallo 1,4 miljoen euro! Spoiler Ondertussen waren er voldoende coëfficiëntpunten om deel te nemen aan de AFC Champions League. Nou, dat is volkomen ruk. In de play-off troffen we direct Brisbane Roar en die play-off wordt ook nog eens over één wedstrijd gespeeld, in dit geval in Australië. Tot overmaat van ramp worden de opbrengsten uit kaartverkoop niet gedeeld, in tegenstelling tot de wedstrijden in de AFC Cup. Met de rust stonden we er 'slechts' 2-0 achter, maar mijn Chinese linksvoor Gu Jiayi pakte vlak voor dat rustsignaal een rode kaart. 6-1 viel dan nog mee. Einde avontuur, want de verliezer heeft geen AFC Cup als vangnet. Spoiler In de eerst zes jaar hebben we grote stappen kunnen maken vanwege de inkomsten uit prijzengeld en kaartverkoop in de AFC Cup. Hierdoor heeft de club zich flink door kunnen ontwikkelen. Eerst volgde in 2025 trouwens het idiote besluit om een nieuw stadion te bouwen waar zo'n 300 man meer in past. Gelukkig kostte ons dat niets dankzij de verkoop van het oude stadion en een sponsor. Kunnen er toch mooi 1300 fans naar ons komen kijken, pfoe. Belangrijker was het besluit van het bestuur om over te gaan op een semiprofstatus in januari 2029. Direct waren er meer spelers beschikbaar in het scoutingscentrum. Hierdoor hebben we nu twee 'goede' spelers uit Hongkong (Li Man Hin en Tang Tsz Kwan) en een leuke speler uit China (Zhang Junye). Ook konden we een zestienjarig Mariaans 'toptalent' gratis ophalen bij de Sounders Acadamy; misschien wordt hij de komende jaren al wel de beste speler ooit van de Noordelijke Marianen. Niveautje Derde Divisie Nederland of lager, dat dan weer wel. Tot slot de faciliteiten. Die worden langzaamaan beter. In 2023 stond alles nog op het laagste niveau. In de screen hieronder de huidige situatie, met de kanttekening dat zowel de trainings- als jeugdaccommodatie momenteel verbouwd worden. Spoiler Nationaal team Door een extra db-bestand spelen we om de twee jaar de USA Overseas Cup (een fictief toernooi). In 2024 was hiervan de eerste editie en hiermee speelden we de eerste duels als lid van de FIFA. In de voorbereiding had ik Sri Lanka en Vanuatu geregeld: twee keer 3-2 winst. Tot mijn verrassing wonnen we vervolgens de Overseas Cup door in de finale met 1-0 van Puerto Rico te winnen. Twee jaar laten was dat land overigens veel en veel te sterk, waaruit blijkt dat je soms geluk nodig hebt. Echter, in 2028 wonnen we 'm weer - ons team wordt langzaam sterker. De kwalificatie voor de Azië Cup was niet gemakkelijk in 2024. De play-off werd gewonnen van Macau, maar daarna begon het pas. Thuis tegen Myanmar pakten we nog een puntje, maar verder was het behelpen in de groep die werd gecompleteerd door Koeweit en Noord-Korea. Hetzelfde kon gezegd worden over de WK-kwalificatie. De voorronde tegen Laos overleefden we, maar een groep met Syrië, Irak en Koeweit is te veel van het goede. Spoiler Ondertussen is de kwalificatiereeks voor de volgende Azië Cup aan de gang. Tussendoor spelen we voldoende oefenduels tegen iets minder landen. Af en toe een groter land geprobeerd, maar dat is zuivere zelfkastijding. In de nieuwste kwalificatiereeks laten we zien kleine stapjes te maken. Op moment van schrijven zijn er twee wedstrijden geweest. Thuis wonnen we warempel met 1-0 van Myanmar en een paar maanden later bogen we in Palestina een 3-0 achterstond om in een 3-3 gelijkspel. Ik maak me verder geen enkele illusie. Ook Noord-Korea staat nog op het programma in deze groep en alleen de nummer 1 gaat verder. MAAR!!!!! Wat zagen we gebeuren na de zege op Myanmar...... Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Dit is er eentje van de lange adem, chapeau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) Noordelijke Marianen - Mission impossible [oktober 2033] Ik ben bezig met de Noordelijke Marianen in een dubbelfunctie als club- en bondscoach. Dit naar aanleiding van de volgende gegevens: Het moeilijkste land ter wereld - Managers United (manutd.nl). Helaas heb ik hierin een stomme fout gemaakt, door een extra item uit de Workshop te downloaden, de EAFF U23 voor landenteams. Blijkbaar loopt dat tweejaarlijks van september t/m maart en mis ik veel spelers zomaar een halfjaar, zowel voor de club als het nationale elftal. Vooralsnog vervelend, maar niet zo erg dat ik zelf de selectie samen ga stellen. Misschien dat ik er over tien ingamejaren anders over denk. Clubsucces en naturalisatieproces Keano Resort heeft het goed gedaan, waardoor de reputatie van zowel club als land gestegen is. Welk effect zie je dan gelijk? Juist, er worden veel betere spelers aangeboden en dan heb ik het met name over Afrikaanse spelers. Een speler moet vijf jaar op de Marianen verblijven om in aanmerking te komen voor een paspoort en dat is de reden dat ik relatief veel Afrikanen naar de eilanden heb gehaald: vier Senegalezen, twee Congolezen, een Mozambikaan, twee Ivorianen en een Burkinees. Beetje uitkijken hiermee, want ze willen alleen voor een hoge selectiestatus komen, dus een dubbele bezetting is niet handig. Overigens heb ik onlangs ook nog een Senegelaas verkocht. Diacko joeg er als spits 116 tegen de touwen in 63 wedstrijden en was al snel te goed. De interesse vanuit China kwam en meneer wilde niet meer verlengen. Voor 100k een mooie deal, maar het levert me niets meer op in het proces van naturaliseren. Enfin, dat naturaliseren wordt sowieso spannend, precies zoals ik verwachtte en ook in beschreven in het artikel. Het afgelopen decennium had ik een paar Hongkongers onder contract staan, maar zij zagen er na vijf jaar één voor één vanaf om een andere nationaliteit aan te nemen (omdat ze dan hun Hongkongerschap in moesten leveren). Ik ben benieuwd hoe het met de Afrikaanse jongens gaat, mocht het zover komen. In principe mogen zij hun eigen paspoort gewoon houden, dacht/hoop ik. Na tien speeljaren is er een schrale opbrengst in de naturalisatie: alleen Maxime Dulondel-Grande breidde zijn paspoortcollectie uit met de Noordelijke Mariaanse. Staat toch leuk naast de Mexicaanse en Franse papieren. Dit is trouwens een bestaande speler die bij Sham Shui Po in Hongkong speelt - voor de liefhebbers. Ondertussen pakken we uiteraard titel op titel en hebben we een tweede AFC Cup aan het palmares toe mogen voegen. Daar mochten we weer eens aan meedoen omdat we nauwelijks punten kunnen pakken zodra we in de CL meedoen. In de AFC Champions League hebben we tot nu toe twee keer de kwalificatieronde gespeeld en twee keer kansloos verloren tegen respectievelijk Melbourne en Kashima. Ook mochten we twee keer direct in de groepsfase starten, maar ook daar valt weinig eer te behalen gezien de zware tegenstand. Binnenkort hoop ik met de Afrikaanse kabel iets beter te scoren, maar dan geldt alsnog de regel dat er slechts vijf in de continentale wedstrijdselectie mogen zitten. Een zesde speler mag, maar dat moet dan wel een Aziaat zijn. Het geld dat binnenkomt via voornamelijk de AFC Cup (prijzengeld en kaartverkoop) wordt zoveel mogelijk in de faciliteiten van de club gepompt. Die beginnen nu al mooi vorm te krijgen: Op naar meer succes de komende decennia! Land In 2031 beleefden de Noordelijke Marianen een primeur door voor de eerste keer in de historie deel te nemen aan de Azië Cup, nadat we het in de kwalificatie opnamen tegen Myanmar, Palestina, Bhutan en Noord-Korea. Op de Azië Cup zorgden we voor een stunt door met 1-0 van Vietnam te winnen. Zuid-Korea en Syrië waren dus gewaarschuwd en lieten ons derhalve kansloos achter: twee keer 4-0. In de WK-kwalificatie leken we een gouden kans te krijgen in de tweede ronde. We lootten Koeweit, Irak en Japan. Aangezien Japan het gastland was, deed het voor spek en bonen mee. Van de drie overgebleven landen gingen er zodoende twee door naar de derde ronde. We wonnen van Koeweit in eigen huis en pakten een punt tegen Irak. Helaas ging het vervolgens mis. Uiteraard verloren we twee keer van Japan, maar dat was niet erg. Wat wel jammer was, was dat we in Koeweit met 4-3 verloren en zo onze kansen in rook zagen opgaan, mede door een overwinning van Koeweit op Irak. Al met al zijn wel wel lekker punten aan het sprokkelen voor de wereldranglijst. De deelname aan de Azië Cup zorgde voor een stijging en handig georganiseerde oefenwedstrijden kunnen ook veel doen. We zijn de top 200 ingedoken, en hoe! 12 februari bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari (bewerkt) Kom maar met die puntjes. @19CH98 Indonesië stond rond plek 100 op de wereldranglijst toen ik overnam. 18 februari bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Hier is die sinds vandaag ook klaar. Mariana Eilanden staan officieel niet op de FIFA-lijst, dus via de pregame editor heb ik ze aan de FIFA toegevoegd. Begonnen op 211 dus . @19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 19 uur geleden zei Titan: Hier is die sinds vandaag ook klaar. Mariana Eilanden staan officieel niet op de FIFA-lijst, dus via de pregame editor heb ik ze aan de FIFA toegevoegd. Begonnen op 211 dus . @19CH98 Vind dit altijd echt bizar knappe resultaten. Welk jaar zit je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 2 uur geleden zei timpy00: Vind dit altijd echt bizar knappe resultaten. Welk jaar zit je? 2050. Acht jaar eerder dan mijn eigen prognoses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 uur geleden zei Titan: 2050. Acht jaar eerder dan mijn eigen prognoses. Netjes man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Ik ga deze starten met Gibraltar, toen ik begon stonden ze op plek 202 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tha_Timoo Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli @Titan kan je mij misschien vertellen welke bestanden je exact gebruikt hebt om met NMI en de competitie te kunnen spelen? Ik heb denk ik een fout gemaakt met de bestanden die ik heb gebruikt. ik zit al een paar jaar in de save en ik speel op continentaal niveau alleen de 'azie super cup' als ik kampioen word. Alvast bedankt voor je hulp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten