De Raam Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 58 minuten geleden zei Gert: Jonge jongens de kans gegeven en ook wel veel plezier beleefd aan de training van @De Raam. Lekker bezig, Gert! Als je het leuk vindt, zou je dan wat ontwikkelingsresultaten willen delen in het topic? Ben wel benieuwd. Was de keeper trouwens mee naar voren met een corner? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 57 minuten geleden zei De Raam: Lekker bezig, Gert! Als je het leuk vindt, zou je dan wat ontwikkelingsresultaten willen delen in het topic? Ben wel benieuwd. Was de keeper trouwens mee naar voren met een corner? Zal ik binnenkort eens doen. Ja all out attack speelde ik de slotfase. Dan gaat de keeper idd mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei (bewerkt) Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 5 Wat betreft het tempo vd seizoenen er doorheen rammen gaan we als een trein. Wat betreft resultaat ... mja. Ik verwachte toch dat er financieel wel wat mogelijk ging zijn na de promotie naar Bundesliga I. Maar dit viel zwaar tegen. Sterker nog doordat er veel spelers een salaris verhoging van 30% kregen, daar moest ik zelf wat trouwe jongens van de hand doen. Spelers die ik best in de breedte erbij had willen houden. Maar helaas. Dit waren dan de zomer transfers die we konden doen. De huurling Ndikom viel na 2 weken al geblesseerd uit met een blessure van 9 maanden (rip). Muller natuurlijk een echte lekkere Duitse voetbalnaam en leuke regen. Niet direct bedacht voor het eerste elftal. Maar door gebrek aan spelers toch wel de kans gegeven en hij ontwikkeld zich leuk. Voor Dominke en Jakel trokken we zelfs de portemonnee. Transfervrij waren er geen geschikte centrale verdedigers te vinden. En de selectie begon te klagen om een goede centrale verdediger. Ben een goede luisteraar en was er zelf ook wel mee eens. Dus maar even daarin geïnvesteerd. Ranos is een Armeen met een 2e nationaliteit Duits. Gaf in 1 wedstrijd 4 assists en besloot de rest van de potten zich te verstoppen: miskoop. Hier zie je dan wat winter transfer bij. Ook maar twee jongens. Wenig op huurbasis. Deed het super met een aantal goals en besloot ik dan ook transfervrij voor komend seizoen vast te leggen. Hoffman was een beetje een paniek aankoop. Wilde een ervaring centrumspits. Hij leverde helaas geen goals. Heb hem voor een half jaar gehaald, dus die mag komende zomer ook weer weg. Resultaten waren erg lastig. In de winter stond het zo: En op het einde staat het nu zo: Heel moeilijk seizoen, maar wel verklaarbaar. Hebben denk ik een selectie van een subtop Bundesliga II ploeg. Echt het maximale eruit gehaald denk ik. Komend seizoen meer stabiliteit inbouwen iig. Owja en wel lollig: Onze grote broer degradeert. Ben wel bang dat ze volgend seizoen dan kampioen worden. Maargoed wel leuke leedvermaak voor de fans. En dit was ook wel geinig: 30 mei bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Je ramt er lekker doorheen @Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 6 Het gaat inderdaad rap Playstation staat in de kast en ook geen andere PC games die ik speel. Mijn game tijd gaat volledig in deze FM game. Dit seizoen bleven we stilstaan qua resultaten. Wat betreft aankopen wel wat goede zaken gedaan. En dit jaar geïnvesteerd in de accommodaties. Want ik kom van liga 3 en dus hebben we veel stemmen te maken hierin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 7 Deze kleine broer heeft ballen getoond. Een matige eerste seizoenshelft, waar ik een andere tactiek probeerde en net boven de degradatiezone stond. Daar maakte ik in de winter de switch naar mijn vertrouwde tactiek en biem biem: Dat ging echt ontzettend lekker Conference league is echt een bonus. Dit is ook een mooie bonus: En ook mooi dat onze grote broer afgelopen zomer terugkeerde (en niet van ons won) zonder kampioen te worden in de Bundesliga II. Bouwen aan een stabiele middenmoter volgend seizoen en spelen richting het linker rijtje. Zin in. 8 juni bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni We gaan een poging wagen met Trastevere. De grootste ploeg van Rome worden zal sportief wel lukken, het stadion wordt een uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 8 Broertje heeft de Conference league te pakken. En voor het eerst een druk programma vanwege de Europese wedstrijden erbij. Tevens tot de halve finale beker gekomen, waar we er tegen Bayern uitvlogen na een penalty shootout. Desalniettemin toch ons weer verbeterd in de competitie en zelfs met een vierde plek voor het eerst de CL in: Salarisbudget ging niet heel erg omhoog, dus komend seizoen wat gerichte aankopen doen. Vooral dit team behouden, want het lijkt goed ingespeeld op elkaar en de tactiek Ook wat nieuws over het stadion. Deze wordt ook weer vergroot. 7500 plaatsen erbij: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Big Brother in Rome. Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 1. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 1. Stadiongrootte: minimaal 70,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 70,634 namelijk. Trastevere staat op 5000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 9 Mooi seizoen gedraaid wel op het veld. Bundesliga weer kwalificatie CL behaald. Geeft de mogelijkheid door te groeien. CL tegen PSG eruit in 16e finale. Beker eruit tegen Bayern. Faciliteiten wel echt deze afgelopen seizoenen goed geinvesteerd: En financieel zijn we echt een gezonde club, zie maar: Als enige club winst gemaakt. Fanbase blijft ook stijgen: We move! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 1. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 2. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 1. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 2. Stadiongrootte: minimaal 70,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 70,634 namelijk. Trastevere staat op 5000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 2. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 3. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 3. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 3. Stadiongrootte: minimaal 70,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 70,634 namelijk. Trastevere staat op 15000, uitbreiding naar 19000 gepland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 10 Seizoen 10 zit erop: . Grote broer gedegradeerd en wij een vierde plek met CL voetbal. Maar dat niet alleen: Eerste nationale prijs onder mijn bewind is in de pocket. Zal ook eens zo'n overzichtje als Guido doen: Landstitel FC Koln: 3 Viktoria Koln: 0 Nationale Beker FC Koln: 4 Viktoria Koln: 1 Europese prijs FC Koln: 0 Viktoria Koln: 1 Nationale supercup FC Koln: 0 Viktoria Koln: 0 Stadiongrootte FC Koln: RheinenergieSTADION 50.000 Viktoria Koln: FC Viktoria Koln stadion 29.718 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 3. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 4. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 5. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 3. Stadiongrootte: minimaal 70,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 70,634 namelijk. Trastevere staat op 19000, uitbreiding naar 24000 gepland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Kevin Malone @ FC Viktoria Köln 1904 SEIZOEN 10 Dit was een prachtig seizoen, waarin we volgens mij twee stappen ineens hebben gemaakt. Nou niet ineens, want we hebben de afgelopen seizoen geïnvesteerd in jonge spelers en het valt steeds beter in elkaar. Supercup, beker en landskampioen. In de CL in de 16e finales eruit tegen PSG. Kansloos wel. Maar bovenal dik tevreden. Landstitel FC Koln: 3 Viktoria Koln: 1 Nationale Beker FC Koln: 4 Viktoria Koln: 2 Europese prijs FC Koln: 0 Viktoria Koln: 1 Nationale supercup FC Koln: 0 Viktoria Koln: 1 Stadiongrootte FC Koln: RheinenergieSTADION 50.000 Viktoria Koln: FC Viktoria Koln stadion 29.718 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Hier ook maar eens een poging wagen weer eens een leuke FM game te hebben. Gekozen voor Vasco da Gama. Vroeger al eens leuke games mee gehad. Komen uit Rio de Janeiro en volgens mij moet ik een shitload aan prijzen winnen voor deze challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli We kunnen wel stellen dat Payet het nog aardig op zijn heupen heeft: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zakaria1986 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Na 10 Seizoenen (Waarvan 6 in de bundesliga) is het me eindelijk gelukt om de titel te pakken met 1860 Munchen! nu kan de inhaalslag beginnen. Landstitel Bayern Munchen: 41 1860 Munchen: 2 Nationale Beker Bayern Munchen: 22 1860 Munchen: 2 Europese/Internationale Prijzen Bayern Munchen: 18 1860 Munchen: 0 Nationale Supercup Bayern Munchen: 16 1860 Munchen: 0 Stadiongrootte Bayern Munchen: 75.000 1860 Munchen: 32.978 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Landstitels te behalen: 4 AS Roma heeft drie titels gewonnen, Lazio slechts twee. Trastevere staat op 4. Aantal bekers te winnen: 10 AS Roma heeft negen keer de beker gewonnen, Lazio slechts zeven keer. Trastevere staat op 5. Aantal Europese prijzen te pakken: 3 AS Roma heeft 1 Europese prijs gepakt, Lazio heeft er twee gepakt. Trastevere staat op 5. Aantal Supercoppa's te winnen: 6 AS Roma heeft de Supercoppa 1 keer gewonnnen, Lazio 5 keer. Trastevere staat op 4. Stadiongrootte: minimaal 70,635 Het Stadion Olimpico heeft een capaciteit van 70,634 namelijk. Trastevere staat op 19000, uitbreiding naar 24000 gepland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli UNAM uit Mexico is dit een rechtvaardige big brother challenge met als stadsrivaal Club America? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 3 uur geleden zei Lensherr: UNAM uit Mexico is dit een rechtvaardige big brother challenge met als stadsrivaal Club America? Oef, dan heb je wat te doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 3 uur geleden zei Lensherr: UNAM uit Mexico is dit een rechtvaardige big brother challenge met als stadsrivaal Club America? Ik denk van wel? Je hebt in ieder geval behoorlijk wat te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Inderdaad. Dat is me iets te veel als ik het goed bekijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Op 9-7-2024 om 16:47 zei Lensherr: Inderdaad. Dat is me iets te veel als ik het goed bekijk De prijzen valt te doen, dat is gewoon doorraggen. Het stadion... Je moet gewoon het Azteca overtreffen he 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 1 uur geleden zei Nom de Guerre: De prijzen valt te doen, dat is gewoon doorraggen. Het stadion... Je moet gewoon het Azteca overtreffen he 😅 Ik denk dat ik mooi in Tsjechië ga blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten