Kyrill Gepost November 2, 2024 Share Gepost November 2, 2024 Strijder!!!!!!! HELD! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost November 2, 2024 Share Gepost November 2, 2024 Nog even te gaan, Glenn. You can do this! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost November 10, 2024 Share Gepost November 10, 2024 Einde! Kom maar door met de punten @Titan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost November 12, 2024 Share Gepost November 12, 2024 @bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasio7 Gepost January 10 Share Gepost January 10 Ik start deze op met Seraing in de Challenger Pro League (2de klasse). De grote broer is Standaard Luik met een leuke prijzenkast van 10x landskampioen, 8x de beker en 4x de supercup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 14 Share Gepost January 14 (edited) Zelf ga ik deze ook eens oppakken. Gekozen voor Club Aurora in Bolivia uit de stad Cochabamba. De grote broer in dit verhaal is Club Jorge Wilstermann. Volgens Wikipedia beginnen wij met de volgende beginstand (voor de beginstand van de competitie start ik met een lijst van Wikipedia aangezien ik een database heb zonder apetura en clausura). In deze lijst tellen de Apetura en Clausura dus wel mee. Ik moet in FM gewoon de competitie winnen want er is maar 1 competitie. Dit zet Club Jorge Wilstermann op 15 titels (ipv 8) en mij op 2 (ipv 1) Voor de beker is het dan weer anders. Die bestaat vrijwel niet in het echt, maar in FM dan weer wel. Deze heeft Club Jorge Wilstermann 2 maal gewonnen en wij nog niet volgens FM Landstitels te behalen: 16 Club Jorge Wilsterman heeft 15 titels. Club Aurora heeft 2 titels (Bron: Wikipedia) Aantal bekers te winnen: 3 Club Jorge Wilstermann heeft 2 bekers. Club Aurora heeft 0 bekers Aantal continentale prijzen te winnen: 1 Club Jorge Wilstermann heeft 0 continentale prijzen. Club Aurora heeft 0 titels Aantal Supercups te winnen: ?? Club Jorge Wilstermann heeft ?? supercups. Club Aurora heeft 0 supercups Stadiongrootte Club Jorge Wilsterman heeft een stadion van 32.303 plaatsen (Estadio Félix Capriles) Club Aurora heeft een stadion van 32.303 plaatsen (Estadio Félix Capriles) De grootste uitdaging gaat hem waarschijnlijk zitten in het winnen van de titels, de internationale prijs en het verkrijgen van een groter stadion dan de concurrent. We gaan zien hoe lang ik het volhoudt en hoe ver ik kom Edited January 15 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost January 15 Share Gepost January 15 10 uur geleden zei bas huijsmans: Aantal bekers te winnen: 3 Club Jorge Wilstermann heeft 2 bekers. Cercle Brugge heeft 0 bekers Ga je wachten tot Cercle 3x de Belgische beker gewonnen heeft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 15 Share Gepost January 15 4 minuten geleden zei Glenn08: Ga je wachten tot Cercle 3x de Belgische beker gewonnen heeft? Ik weet niet waar je het over hebt. Citeer je mij nou en pas je dan de tekst in mijn post aan? Er is een kans aanwezig dat ik het overzichtje van jou even gekopieerd had Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 15 Share Gepost January 15 9 uur geleden zei Glenn08: Ga je wachten tot Cercle 3x de Belgische beker gewonnen heeft? Neen, Cercle moet drie Boliviaanse bekers pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonasio7 Gepost January 17 Share Gepost January 17 (edited) Even een kleine update. De eerste stap was het promoveren naar de Pro League. Me moesten van het bestuur de middenmoot halen. We behaalden op de laatste speeldag promotie. Beerschot was een maatje te sterk. Het samenwerkingsverband met Metz zorgde voor een kwaliteitsinjectie in het midden van de competitie. Met weinig financiële middelen maar een sterk opkomende jeugd gingen we het 2de seizoen in. Het eerste op het hoogste niveau. In het begin konden we ondanks een prognose van een 16de plaats de top 6 halen. Play-off 1 werd behaald doormiddel van een 5de plaats. In de play-off waren we zwak gestart en sterk geëindigd. Dit resulteerde in een 3de plaats en een plaats in de voorrondes van de Europa League. Onze big brother Standard nam de titel mee naar Luik. Dus nu nog 11 titels, 8 bekers en 4 supercups moeten we nog inhalen. Edited January 17 by jonasio7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost April 19 Share Gepost April 19 Inmiddels ook (weer) aan deze challenge begonnen. Neergestreken in Colombia en eigenlijk 3 à 4 seizoen gewacht totdat er een club uit Bogota van het tweede niveau beschikbaar kwam. Na mijn, korte, avontuur in Mexico had ik wel weer weer zin om een club iets meer op te bouwen. De keuze viel op Bogota omdat hier gewoon 7 teams vandaan komen die op de hoogste 2 niveaus spelen. Ook was het nog redelijk haalbaar om de 'Big Brother' uit Bogota in te halen in een respectabel aantal seizoenen. De prijzen waar ik na moet kijken zijn de volgende. Copa Total Sudamericana: Liga Betplay Dimayor: Liga Betplay Dimayor Apertura: Liga Betplay Dimayor Finalización: Copa Betplay Dimayor: Súperliga Betplay Dimayor: Uiteraard zullen sommige van deze prijzen hand in hand gaan aangezien de Liga Betplay Dimayor de algemene ranglijst is en de Apertura en de Finalización de eerste en tweede seizoenshelft gaan. Win ik de Apartura en de Finalización dan heb ik natuurlijk automatisch ook de Liga Betplay Dimayor te pakken. De volgende clubs komen uit Bogota met hun behaalde prijzen: Liga BetPlay Dimayor: Independiente Santa Fe Copa Total Sudamericana: 2x Liga Betplay Dimayor: 6x Liga Betplay Dimayor Apertura: 7x Liga Betplay Dimayor Finalización: 9x Copa Betplay Dimayor: 9x Súperliga Betplay Dimayor: 11x Millonaros FC: Copa Total Sudamericana: 0X Liga Betplay Dimayor: 13X Liga Betplay Dimayor Apertura: 12X Liga Betplay Dimayor Finalización: 9X Copa Betplay Dimayor: 16X Súperliga Betplay Dimayor: 9X La Equidad: Copa Total Sudamericana: 0x Liga Betplay Dimayor: 0x Liga Betplay Dimayor Apertura: 0x Liga Betplay Dimayor Finalización: 0x Copa Betplay Dimayor: 1x Súperliga Betplay Dimayor: 1x Torneo Betplay Dimayor: Bogota FC: Copa Total Sudamericana: 0x Liga Betplay Dimayor: 0x Liga Betplay Dimayor Apertura: 0x Liga Betplay Dimayor Finalización: 0x Copa Betplay Dimayor: 0x Súperliga Betplay Dimayor: 0x Expreso Rojo Copa Total Sudamericana: 0x Liga Betplay Dimayor: 0x Liga Betplay Dimayor Apertura: 0x Liga Betplay Dimayor Finalización: 0x Copa Betplay Dimayor: 0x Súperliga Betplay Dimayor: 0x Real Cundinamarca FC Copa Total Sudamericana: 0x Liga Betplay Dimayor: 0x Liga Betplay Dimayor Apertura: 0x Liga Betplay Dimayor Finalización: 0x Copa Betplay Dimayor: 0x Súperliga Betplay Dimayor: 0x Fortaleza C.E.I.F. Copa Total Sudamericana: 0x Liga Betplay Dimayor: 0x Liga Betplay Dimayor Apertura: 0x Liga Betplay Dimayor Finalización: 0x Copa Betplay Dimayor: 0x Súperliga Betplay Dimayor: 0x De teams waar ik dus naar moet kijken zijn de twee van de drie teams die op het hoogste niveau actief zijn: Independiente Santa Fe en Millonaros FC. Nadat ik ontslag heb genomen in mei 2095 heb ik de competities hier ingeladen en dus moest ik een jaar overbruggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost April 19 Share Gepost April 19 Na het inladen van de competities begon het lange wachten. Er is geen degradatie uit het tweede niveau en de eerste 8 teams kwalificeren zich voor de eindfase van de Apertura of Finalización. Hier wordt er in twee groepen gestreden en nemen de koplopers het tegen elkaar op om zich tot kampioen van Apertura of Finalización te kronen. Managers komen dus niet heel snel onder druk te staan, want de betere ploegen kwalificeren zich eigenlijk altijd wel voor de top 8 en de teams met een lage prognose kunnen niet degraderen en staan dus ook niet snel onder druk. Er worden bizar weinig managers ontslagen op het tweede niveau van Colombia. Gelukkig voor mij werden er geen teams uit Bogota kampioen of wonnen ze de beker in de jaren dat ik moest wachten op een kans op het tweede niveau van Colombia. Dit heeft 4 jaar geduurd, want pas in juni 2099 kon ik aan de slag op het tweede niveau. Fortaleza C.E.I.F. bood mij de kans en die greep ik natuurlijk met beide handen aan. De Finalización begon een maand later en zo kreeg ik de kans om op 0 te beginnen en direct mee te doen om promotie. Na een moeizame start met 3 gelijke spelen en een nederlaag in de eerste vier wedstrijden, werden wij daarna bijna onverslaanbaar. De enige nederlagen die wij te verduren kregen was in de halve finale van de Finalización (dat is de groepsfase van 4 teams) toen wij al zeker waren van onze eerste plek en in de tweede wedstrijd van de finale, waarna wij met penalty's nog wel de betere waren van stadsrivaal Bogota FC. In de Champions Play Off finale moesten wij aantreden tegen Real Cundinamarca FC, de winnaar van de Apertura ronde. De winnaar hiervan promoveert en wij waren in beide wedstrijden veruit de sterkste en zo wisten wij in het eerste half jaar direct promotie te bewerkstelligen. We kunnen de top teams uit Bogota eindelijk gaan uitdagen. Overigens had Real Cundinamarca FC nog een kans op promotie. De verliezer van de Champions Play Off Finale speelt nog een wedstrijd tegen de nummer 1 op de algehele ranglijst van de Apertura en Finalización samen om de tweede promotieplaats. Hier wist Envigado Real Cundinamarca FC te verslaan en zo wij in het jaar 2100 met 4 teams uit Bogota actief en niet met 5. De tussenstand in de strijd om de Big Brother is dus als volgt op het moment dat de challenge echt kan gaan beginnen voor mij: Independiente Santa Fe Copa Total Sudamericana: 2x Liga Betplay Dimayor: 6x Liga Betplay Dimayor Apertura: 7x Liga Betplay Dimayor Finalización: 9x Copa Betplay Dimayor: 9x Súperliga Betplay Dimayor: 11x Millonaros FC: Copa Total Sudamericana: 0X Liga Betplay Dimayor: 13X Liga Betplay Dimayor Apertura: 12X Liga Betplay Dimayor Finalización: 9X Copa Betplay Dimayor: 16X Súperliga Betplay Dimayor: 9X Grootste stadion in Bogota: Estadio Nemesio Camacho 'El Campin' van Independiente Santa Fe en Millonaros: 45.000 met uitbreidingsmogelijkheden tot 45.428 Fortaleza C.E.I.F: Copa Total Sudamericana: 0x Liga Betplay Dimayor: 0x Liga Betplay Dimayor Apertura: 0x Liga Betplay Dimayor Finalización: 0x Copa Betplay Dimayor: 0x Súperliga Betplay Dimayor: 0x Estadio Metropolitano de Techo: 10.000 met uitbreidingsmogelijkheden tot 25.000 Er moet dus 3x de Copa Total Sudamericana of 3x de Copa Libertadores gewonnen worden, 13x de Liga Betplay Dimayor, 12x de Liga Betplay Apertura, 9x de Liga Betplay Dimayor Finalización, 16x de Copa Betplay Dimayor en 11x de Súperliga Betplay Dimayor. Daarnaast moet ik een stadion krijgen met een capaciteit van minimaal 45.001 toeschouwers. Challenge Accepted. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 19 Share Gepost April 19 Ik ben ook met deze uitdaging bezig. Ik ben nu FC United of Manchester. Het gaat nog wel even duren. Ik zit nu in 2029 en ga volgend seizoen naar de Premier League toe. Ik sta nu op 11 prijzen en de club staat op 13 prijzen. Kortom ik heb nog een lange weg te gaan om Manchester City en Manchester United voorbij te gaan. Het stadion staat nu op 5k aan toeschouwers. Dus daar is nog veel winst in te boeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost April 20 Share Gepost April 20 Inmiddels het eerste seizoen op het hoogste niveau afgerond. Wij begonnen uiteraard met de Apetura en hier lieten wij direct zien dat we al prima mee kunnen op het niveau. De eerste 8 teams van de Apertura kwalificeren zich voor de halve finales van de Apertura. Hier worden de 8 teams in 2 poules van 4 opgedeeld en de winnaars van de poules spelen om de titel van de Apertura. In de Finalicazión werkt dit precies hetzelfde. Allereerst werd natuurlijk de Súperliga Betplay Dimayor gespeeld. Hierin waren geen teams uit Bogota actief dus is dit niet interessant voor de challenge. Over 2 wedstrijden was Real Santander te sterk voor Águilas Doradas. In de ranglijst van de Apertura wisten wij als promovendus een tweede plek te behalen en zo kwamen wij in poule B terecht met Unión Magdalena, Deportes Tolima en Independiente Medellin. Bij het ingaan van de laatste speelronde stonden wij op de eerste plek. In een onderling duel met Medellin konden wij onze eerste plek verdedigen, maar door een tegengoal in minuut 88 verloren wij met 1-2 en zo werd Medellin eerste in de groep. Medellin verloor in de finale echter wel van Águilas Doradas en zo kroont Águilas Doradas zich tot kampioen van de Apertura. Dan direct door naar de Finalización. Ondanks de tik in de laatste wedstrijd waren wij lekker in vorm en trokken wij deze vorm ook door in de groepsfase van de Finalización. Wij leken niet alleen onverslaanbaar, maar wij waren het ook. Van de 19 wedstrijden werden er namelijk 12 gewonnen en 7 gelijkgespeeld en zo gingen wij ongeslagen richting de halve finale. Tegen Real Santander, Once Caldas en weer Independiente Medellin wisten wij 3x te winnen, 2x gelijk te spelen en verloren we 1x. Deze 11 punten waren wel voldoende voor de eerste plek en zo mochten wij ons op gaan maken voor de finale van de Finalización. Hierin troffen wij stadsgenoot Millonarios en dit was in seizoen 1 eigenlijk al een zeer belangrijke clash. Zij hebben namelijk de meeste titels van de stad in de Finalización. Dit kan toch 2 jaartjes extra schelen in een challenge als deze. Dan nog de Copa BetPlay Dimayor. In de eerste ronde schakelden wij Deportes Quindio uit en in ronde 2 wachtte een stadsclash tegen Bogota FC. Ook zij werden huiswaarts gestuurd. Wij hoefden Bogota wederom niet uit omdat wij in ronde 3 tegen Expreso Rojo uit Bogota moesten. Ook zij werden uitgeschakeld. Hierna mochten wij het tegen competitiegenoot Once Caldas opnemen. Door een 1-2 uitoverwinning en een 1-2 thuisnederlaag mochten we het gaan uitmaken vanaf 11 meter. Once Caldas nam de penaltys veel beter, wij mistten er maar liefst 3, en zo werden wij hier uitgeschakeld. In de finale wist Junior FC eenvoudig te winnen van Atlético Nacional en veranderde er niets voor de Big Brother Challenge. Wat mij verder opviel is dat de prijs voor de Liga Betplay Dimayor in het algemeen niet wordt uitgereikt. Ik werd in de algemene competitie namelijk eerste en bij mijn honours is dit nu niet terug te vinden. Deze houd ik even in de gaten. Wellicht dat dit een oude competitie is en dat deze niet meer uitgereikt wordt. Ik denk wel dat ik deze handmatig bij ga houden, want hij is ooit uitgedeeld en de ranglijst wordt gewoon bijgehouden dus het is 'te winnen'. Ook in de continentale competities was er geen succes voor een team uit Bogota en Colombia. Winnaar Súperliga: Real Santander Winnaar Apertura: Águilas Dorades Winnaar Finalicazión: Fortaleza Winnaar Copa: Junior FC Winnaar Copa Libertadores: Flamengo Winnaar Copa Sudamericana: Huracán Tussenstand Big Brother: Independiente Santa Fe Copa Total Sudamericana: 2x Liga Betplay Dimayor: 6x Liga Betplay Dimayor Apertura: 7x Liga Betplay Dimayor Finalización: 9x Copa Betplay Dimayor: 9x Súperliga Betplay Dimayor: 11x Millonaros FC: Copa Total Sudamericana: 0X Liga Betplay Dimayor: 13X Liga Betplay Dimayor Apertura: 12X Liga Betplay Dimayor Finalización: 9X Copa Betplay Dimayor: 16X Súperliga Betplay Dimayor: 9X Grootste stadion in Bogota: Estadio Nemesio Camacho 'El Campin' van Independiente Santa Fe en Millonaros: 45.000 met uitbreidingsmogelijkheden tot 45.428 Fortaleza C.E.I.F: Copa Total Sudamericana: 0x Liga Betplay Dimayor: 1x Liga Betplay Dimayor Apertura: 0x Liga Betplay Dimayor Finalización: 1x Copa Betplay Dimayor: 0x Súperliga Betplay Dimayor: 0x Estadio Metropolitano de Techo: 10.000 met uitbreidingsmogelijkheden tot 25.000 Wij zijn van de 0 af en de andere teams uit Bogota hebben niets gewonnen dus we zijn een stukje dichterbij gekomen. Op naar het seizoen 2101. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost Sunday at 12:05 PM Share Gepost Sunday at 12:05 PM Het jaar 2101 zit er inmiddels op en laten we maar zeggen dat het een lang seizoen was. De speler die de meeste wedstrijden speelde van mij dit seizoen heeft er namelijk 66 gespeeld. De spelers waren aan het einde van hun Latijn in de laatste wedstrijden en was het enorm wisselvallig. Dit resulteerde dan ook in een nederlagen in de Copa Betplay Dimayor finale en in de finale van de Finalicazión. Geen team uit Bogota won een prijs dus dat is gunstig voor mij. Wel eindigde ik weer eerste in de algemene ranglijst dus ik kan ook een streepje zetten achter Liga Betplay Dimayor titels Winnaar Súperliga: Fortaleza Winnaar Apertura: Fortaleza Winnaar Finalicazión:Únion Magdelena Winnaar Copa: Atletico Nacional Winnaar Copa Libertadores:Palmeiras Winnaar Copa Sudamericana:Grêmio Tussenstand Big Brother: Independiente Santa Fe Copa Total Sudamericana: 2x Liga Betplay Dimayor: 6x Liga Betplay Dimayor Apertura: 7x Liga Betplay Dimayor Finalización: 9x Copa Betplay Dimayor: 9x Súperliga Betplay Dimayor: 11x Millonaros FC: Copa Total Sudamericana: 0X Liga Betplay Dimayor: 13X Liga Betplay Dimayor Apertura: 12X Liga Betplay Dimayor Finalización: 9X Copa Betplay Dimayor: 16X Súperliga Betplay Dimayor: 9X Grootste stadion in Bogota: Estadio Nemesio Camacho 'El Campin' van Independiente Santa Fe en Millonaros: 45.000 met uitbreidingsmogelijkheden tot 45.428 Fortaleza C.E.I.F: Copa Total Sudamericana: 0x Liga Betplay Dimayor: 2x Liga Betplay Dimayor Apertura: 1x Liga Betplay Dimayor Finalización: 1x Copa Betplay Dimayor: 0x Súperliga Betplay Dimayor: 1x Estadio Metropolitano de Techo: 10.000 met uitbreidingsmogelijkheden tot 25.000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts