ReneLeBlanc Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Rafiu Durosinmi op zoek naar een betaalbare targetman? Zoek niet verder. Deze 1,92 lange Nigeriaan is afkomstig van Viktoria Plzen en kostte me 3 miljoen in het derde seizoen. Is heerlijk gestart in de CL en verwacht ook wel dat die bij trekt in de Serie A. @Bogatyr probeer jij m ook ff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Op 6-3-2024 om 09:16 zei ReneLeBlanc: In de categorie wat een speler. Samu Omorodio (2025) Deze had mij in mijn novelle save eigenhandig de Champions League bezorgd met AA Gent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Marko Milovanovic de tank van Smederevo. Deze bijna twee meter lange sterke spits speelt aan het begin van de game bij Almeria. In de winter van 2027 besluit ik om m naar Regensburg te halen voor een kleine 10 miljoen euro. Prima bedrag voor zo'n type spits Yannick Eduardo deze zes centimeter kleinere Tsjech doet niet eens zo gek veel voor m onder. Met zijn 21 jaartjes jong nog steeds erg jong maar toch al errug goed. Leuk fun fact deze Tsjech is half Nederlands, of is het half Tsjechisch. Geboren in Tsjechie maar in de jeugd van NEC gezeten. Heeft overigens ook nog een Angolees paspoort. Gekocht voor vier miljoen deze zomer en twee seizoenen geleden ook al een jaartje op huurbasis gehad waarin hij tien keer scoorde. Vorig seizoen schoot die er vijftien goals in in de 2. Bundesliga waardoor ik het wel aandurfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart George Ilenikhena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Op 12-3-2024 om 18:30 zei ReneLeBlanc: George Ilenikhena, Franse turbo spits met ongelofelijk lekkere technische en fysieke stats. Afkomstig van Antwerp waar Milan de clausule voor lichtte van 28 miljoen. Weet niet of die clausule er een is vanaf de start van de game. Lijkt in Italie niet aan spelen te komen dus deze hou ik al een tijdje in de gaten. 15 minuten geleden zei Rrrood: George Ilenikhena Ik ga er gemakshalve even vanuit dat jij niet met de winterupdate speelt of wel? Gezien zijn Nigeriaanse nationaliteit. Echt een baas deze speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik ga er gemakshalve even vanuit dat jij niet met de winterupdate speelt of wel? Gezien zijn Nigeriaanse nationaliteit. Echt een baas deze speler. Dit is een screenshot na de winterupdate, waarin hij een boost gehad schijnt te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 4 minuten geleden zei Rrrood: Dit is een screenshot na de winterupdate, waarin hij een boost gehad schijnt te hebben Oh grappig, dacht door de keuze voor Nigeria dat het nog voor de update zou zijn. Is een heerlijk talent, en is in mijn Palermo save voor 28k (!) naar City gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Een betaalbare targetman en ook een ontdekking voor mezelf. Gekocht na één seizoen bij Viktoria Plzen voor 750.000 Euro. 40 doelpunten in 35 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Voor subtoppers in de competities zoals de Eredivisie een prima spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Heerlijke goedkope talentvolle spits die ook op meerdere posities kan gebruikt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Prima spitsie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Ervaren spits die transfervrij te halen is. Toppertje, die Caicedo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Voor minder dan een miljoen een ervaren spits die zich bewezen heeft in Japan. Koop hem nu, laat hem 2 jaar schitteren en wie weet speelt die voor Japan of Amerika op het WK in 2026. Met die nationaliteiten is die commercieel ook nog eens interessant voor de penningmeester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juli Auteur Share Geplaatst 12 juli Koopje bij Derby. Ervaren, kopsterk en een neusje voor de goal. Wat wil je nog meer Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Een prima transfervrije optie, ervaring en kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Dany Mota - 5 miljoen euro - Monza Een Portugese/Luxemburgse spits van Monza die ik voor exact €5,000,000 kon overnemen na wat onderhandelen. Een spits met Flair, een prima dribbel en redelijk wat snelheid. Met zijn 25 jaar kan hij nog de nodigde tijd in Alkmaar spelen en een publiekslieveling worden. Dany houdt van grote wedstrijden en is een consistente speler. Daarnaast ook nog eens op meerdere posities inzetbaar maar het best kan hij als diepe spits fungeren in mijn optiek. Sla je slag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Voor iets meer dan een miljoen is Uros Durdevic op te pikken in spanje. Deze speler heeft zich al in de eredivisie laten zien en mag het nu bij AZ laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Cenk Tosun, voor 2.6 miljoen op te halen bij Besiktas. De bij Everton geflopte puntspeler is een mengelmoes van doelgerichtheid, ervaring en leiderschap. Tevens vanaf de flank inzetbaar, al zul je daar vermoedelijk niet het meeste rendement uit hem gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juli Auteur Share Geplaatst 27 juli Een rappe vleugelflitser Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Een winger die bij Ajax past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli El Ghazi terug in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Naam: Roberto Alvarado Club: Cruz Azul Nationaliteit: Mexico Leeftijd: 24 Waarde: 5M-8M Screenshot: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Suso kostte in dit geval 6,75 miljoen. Topspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten