Michaelinho* Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 39 minuten geleden zei Fantasy: REMONTADAAAA Die off-day uit Griekenland in eigen huis even ongedaan gemaakt hehe En hoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september (bewerkt) Seizoen 2. Heel zuur dat het maar 2-1 werd, we lieten Real alle hoeken van het veld zien. En je wéét gewoon dat je er uit met een nulletje of 3 af gaat. Halve finale trouwens. 18 september bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Heel zuur. 90+3 afgekeurd. Kopbal uit een corner, maar iemand anders zou het zicht van de keeper geblokkeerd hebben. 118e minuut zou buitenspel moeten zijn geweest, maar toen was ik er al klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Op naar San Mamés! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 14 uur geleden zei Thierryvane: Op naar San Mamés! Waar blijven de tags nou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Hier blijven die tags! @Fantasy @ReneLeBlanc @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 september Auteur Share Geplaatst 19 september Jij ramt er ook aardig doorheen hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september @Thierryvane Lekker bezig! Ook gewoon in de laatste speelronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Jammer maar helaas. Kansloze avond tegen FC Salah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Slechts een Eredivisiepotje, maar deze is erg lekker zeg. Volgens mij is het mij oprecht nog nooit gelukt om zo dik te winnen, waarbij ik met 10 man sta en op achterstand kom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 40 minuten geleden zei 007mark: Slechts een Eredivisiepotje, maar deze is erg lekker zeg. Volgens mij is het mij oprecht nog nooit gelukt om zo dik te winnen, waarbij ik met 10 man sta en op achterstand kom. Ouédraogo is een pareltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Prima reeks achter de rug tot nu toe met Hansa Rostock in seizoen 4. Missen wel echt een monster in de spits qua doelpunten, maar Diehl maakt vanaf links een hoop goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 september Auteur Share Geplaatst 21 september Ja lekker hoor. Goeiemorgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Ik geloof dat we voorin nog een echte killer missen . Gezien het drukke schema is wat minder bekerwedstrijden niet zo erg. Maar deze hadden we gewoon moeten winnen natuurlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september 24 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik geloof dat we voorin nog een echte killer missen . Gezien het drukke schema is wat minder bekerwedstrijden niet zo erg. Maar deze hadden we gewoon moeten winnen natuurlijk.. Twee wedstrijden later tegen de nummer 1 in de League Phase (op dat moment). De bekernederlaag is vergeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 september Auteur Share Geplaatst 21 september Jajajaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Best lekkere terugkomst wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Een heerlijke Europese avond met een volledig Scandinavisch team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 4 uur geleden zei Lensherr: Een heerlijke Europese avond met een volledig Scandinavisch team Heb je een screentje van Bundgaard? Ben benieuwd hoe hij zich heeft weten te ontwikkelen bij je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 11 minuten geleden zei Urbeto: Heb je een screentje van Bundgaard? Ben benieuwd hoe hij zich heeft weten te ontwikkelen bij je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september (bewerkt) Prima debuut wel van onze 18-jarige net gehaalde Duitser (Figl) . Het waren 5 bijzondere minuten.. 22 september bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september Auteur Share Geplaatst 22 september Niet helemaal terecht gewonnen, maar who cares Napoli 2-0 Santa Clara Santa Clara 1-1 Rennes Santa Clara 2-0 PSV Santa Clara 1-1 Newcastle United Real Sociedad 0-3 Santa Clara Rode Ster 0-2 Santa Clara Santa Clara 3-2 Manchester United (ook ietwat tegen de verhoudingen in) En nu deze En daardoor is dit de eindstand van de league phase. Toch een klein katertje Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september Auteur Share Geplaatst 22 september Dubbelpostje, sorry. Gelukkig wisten we in de return orde op zaken te stellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Na een ietwat onverdiend verlies tegen Bayern en een zeperd (qua uitslag) tegen Leverkusen (4-1) weer back to the winning league. Hertha BSC met 2-1 opzij gezet en vervolgens deze masterclass tegen Dortmund Ter verdediging van Dortmund; Die zaten in een bizar slechte reeks wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten