Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

1 uur geleden zei Thierryvane:

Speel jij ooit met dezelfde basis Karel?

Ja! Laatst 2x precies zelfde basisopstelling gedaan! Maar ik vind rouleren belangrijk:cheer:;c

Helaas helaas. #karelball werkt niet altijd.

Arsenal-Real 0-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.828a3a2f0c0a7f458e84311e161c9df4.png

#Cupfighters nieuwe aankoop Franco Perez ook meteen heel belangrijk met 14 progressieve passes, twee assists en een doelpuntje :< Contract liep af maar wilde niet over een contract onderhandelen dus moest er 2,5 miljoen voor betalen. Niet slecht als je ziet wat voor talent dit is :< 

image.thumb.png.7e79694717d3228ccea1f9950fb2feb6.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In FM 23 een leuke game gehad met Wrexham. Het succes IRL spreekt mij wel aan, dus in FM 24 weer een gamepje proberen. 

In de competitie loopt het op rolletjes. De FA cup is elke ronde verder mooi meegenomen. De 3e ronde zou normaliter gesproken het eindpunt moeten zijn, maar wie lieten ze iets anders zien. 

image.png.96bd1f3e8c36754c0bd609f7408ff869.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pima overwinning. We komen in de buurt van de 13-0 van ;c @Dansmeister

Schermafbeelding2024-04-08om18_25_22.thumb.png.3a5e060620048160c186377101f99a3d.png

Overigens, er is een fan club van Pafundi. Maar ik wil er graag een oprichten voor de Argentijn met de geweldige naam Franco Mastanuono. Wat een geweldenaar. Afgelopen zomer voor 17 miljoen overgekomen uit Argentinië. Toppertje in wording. @ReneLeBlanc @Thierryvane

Schermafbeelding2024-04-08om18_25_36.thumb.png.a338e9fd4bc27a6651e88f6b6b20c325.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thierryvane:

Nog altijd Nypan weten te behouden?

Yes, contract nog weten te verlengen met eenzijdige optie verlenging van 3 jaar. Ben wel pas in het 2e seizoen. Moet zeggen dat hij zich ook nog niet geweldig ontwikkeld, hopelijk komt dat nog. 

Heb jij hem weleens gehad? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Yes, contract nog weten te verlengen met eenzijdige optie verlenging van 3 jaar. Ben wel pas in het 2e seizoen. Moet zeggen dat hij zich ook nog niet geweldig ontwikkeld, hopelijk komt dat nog. 

Heb jij hem weleens gehad? 

Nog altijd niet, nee. Vaak haalt Benfica of City hem in mijn games...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De minst belangrijke prijs, helaas niet gewonnen. Maar doen altijd nog mee om 3 belangrijkere prijzen; de Fa Cup, PL en de CL, dus voorlopig iig nog geen man of vrouw, overboord.

Newcastle-Arsenal Carabao Cup Finale.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites