Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

image.thumb.png.7aba74766f775e6adec95867bf9566b3.png

Hier zal het wel gaan eindigen. Bij lange na niet goed genoeg om echt te verrassen. PSV was al lastig zat. Wellicht ook het einde van Denemarken, afhankelijk van hoe bepaalde clubs het eraf gaan brengen in andere landen (Valencia op een 19e plaats, Leeds op een 20e plaats in de Championship). Mooie uitdagingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.fa50792d7f1b6e71658ad34faecc5cd3.png

Laatste eindje van seizoen 2. Was in de Eredivisie al eventjes kampioen, maar toch lekker om nog een goede uitslag tegen SC Cambuur neer te zetten en Ajax in de laatste speelronde nogmaals te verslaan.

Daarna mooi toetje met het WK, totaal niet aan gedacht ook vooraf. Geen makkelijke poule, maar de belangrijkste 2 potten werden al vrij makkelijk gewonnen. Daarna nog een geweldige comeback tegen Bayern München 2-0 achter, waardoor we Real Madrid wisten te ontlopen en alwéér tegen Ajax moesten spelen. Dat werd er één om lang te onthouden zullen we maar zeggen. Vervolgens kwam ik erachter dat een Gegenpress met de mentaliteit 'Verdedigen' wel lekker werkte, waardoor we vrijwel geen kansen weggaven aan City (wij maakten een eigen goal) en ook die wonnen. 

In de halve finale nog een soort 'revanche' tegen RB Leipzig, aangezien die als enige tegen ons een punt wisten te pakken in de CL competitiefase. Helaas kon ik toch net niet deze prijs toevoegen aan de prijzenkast. Spelers werden ook echt wel moe naarmate het toernooi vorderden, veel wisselen en rouleren. En Chelsea was in de finale toch ook gewoon een maatje te groot. Helaas! Ook mijn eerste verliespartij

Link naar opmerking
Deel via andere websites