ElPrincipito Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 3 uur geleden zei Nom de Guerre: En hoe ging het met Martin achterin? 0,5 ster, wel prima 7,2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Wat een heerlijke start van de competitie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Lekker aanvalsspel op de mat gelegd in de eerste oefenpot, helaas geen winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart #39/48 #karelball #invincibles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 16 uur geleden zei Kyrill: 0,5 ster, wel prima 7,2 De sterren zeggen niet zo veel he Karel. Dat weet je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 uur geleden zei bas huijsmans: De sterren zeggen niet zo veel he Karel. Dat weet je? Oh neeeeee ga nou niet de discussie beginnen met Karel. Hij is ongeslagen dus hij heeft altijd gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ook als hij wel verloren heeft, heeft Karel altijd gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oh neeeeee ga nou niet de discussie beginnen met Karel. Hij is ongeslagen dus hij heeft altijd gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 3 uur geleden zei bas huijsmans: De sterren zeggen niet zo veel he Karel. Dat weet je? Jaaa weet ik bassie. Dankjewel maatje. Maar als autist /stats nerd vind ik wel tof en fijn haahaha. Maar heb voor nu betere Libero's bv Rice en Gabriel Magalhaes. Maar zolang niet in PL is, voor nu ga ik hem vaker als Libero zetten. 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Oh neeeeee ga nou niet de discussie beginnen met Karel. Hij is ongeslagen dus hij heeft altijd gelijk. Hahhaah hahahahaha. Ik kom wel wat "zaad" /crème fraiche op je brood doen . Oprecht jij en bv Thierry Vane, Nom, Bjorn etc zijn FM Goden. Voor mij als normale "sterveling", zou heel indrukwekkend zijn en mijzelf trost maken, als ik invincibles evenaar of verbeter. Voor jullie is dat gewoon, normale dinsdag 1 uur geleden zei Arezo: Ook als hij wel verloren heeft, heeft Karel altijd gelijk. Hahaahah hahahah, geweldig. 1 uur geleden zei bas huijsmans: Als ie half zo goed kan zingen als Schuitemaker, ga ik het eens opzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart We staan weer met beide benen op de grond. Kansloze finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 3 uur geleden zei bas huijsmans: De sterren zeggen niet zo veel he Karel. Dat weet je? Inderdaad. De enige ster ben jij Karel. Met #Karelball. Toevallig ergens gelezen dat Oshimen dat zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Jongens ik ben getraumatiseerd. Karel bied aan om zaad op mijn brood te doen. I'm out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Jongens ik ben getraumatiseerd. Karel bied aan om zaad op mijn brood te doen. I'm out. Als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren hé? Of ben je eigen post, van gisteren in Wat eet ik nu topic, nu al vergeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 uur geleden zei Kyrill: , als ik invincibles evenaar of verbeter. Last time I checked makker, moet je wel kampioen worden om het mooiste team ooit te evenaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) 14 minuten geleden zei Keeza: Last time I checked makker, moet je wel kampioen worden om het mooiste team ooit te evenaren Last time I checked, sta Ik 1e met 24 punten na 10 duels Natuurlijk bedoel ik niet evenaren evenaren mooiste team ooit Maar reeks van 48 duels of meer ongeslagen over twee seizoenen PL voetbal. Zit nu op 42,als ongeslagen kampioen word, zou 70 duels zijn. Ben geen wonderdokter.... 1 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 23 minuten geleden zei Kyrill: Als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren hé? Of ben je eigen post, van gisteren in Wat eet ik nu topic, nu al vergeten? Ik deel in ieder geval geen zaad uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Zojuist zei ReneLeBlanc: Ik deel in ieder geval geen zaad uit. Ik natuurlijk ook niet, was grap. Niet zo serieus joh. Jij begon grap gisteren, krijg je nu terug lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Zojuist zei Kyrill: Ik natuurlijk ook niet, was grap. Niet zo serieus joh. Jij begon grap gisteren, krijg je nu terug lol. Oh je maakte een grap. Die had ik niet door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Oh je maakte een grap. Die had ik niet door. Als dit al je humeur is, wanneer Feyenoord wel wint..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart EP bal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) 2 uur geleden zei ElPrincipito: EP bal Lekker bezig pik Ik net dit, als nummer 1, op bezoek bij de titel verdediger, en de huidige nummer 6. Dat zonder Oshimen(afrika cup) Wat een pak rammel. Barca thuis voor de CL, stel ik uit naar morgen ochtend spelen. Fijn weekend iedereen 🫶❤️ 1 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Almere gaat een zwaar seizoen tegemoet in de ED. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Finale SuperCup, ook Recopa is binnen met 7-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) 12 uur geleden zei Kyrill: Lekker bezig pik Ik net dit, als nummer 1, op bezoek bij de titel verdediger, en de huidige nummer 6. Dat zonder Oshimen(afrika cup) Wat een pak rammel. Barca thuis voor de CL, stel ik uit naar morgen ochtend spelen. Fijn weekend iedereen 🫶❤️ Effectief tactiekje wel --- Balbezit is overrated. 2 maart bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten