Dansmeister Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 13 minuten geleden zei Nom de Guerre: We need non-penalty xG. Ben je wel overtuigd van de half-back in de opbouw? Nee. Die is er ook al uitgehaald. Ik wil daar een speler á la Frenkie of Kimmich het liefste hebben staan volgend seizoen. Enige nadeel wat ik direct zie > elke corner tegen is raak. Heb geen enkele luchtmacht meer. Even kijken hoe ik het beste uit mijn 11 beste voetballers kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) @Dansmeister je bent geweldig maar je moet niet Frankenstein gaan experimenteren hahaha Saka op RB, Martiinelli op LB en Odegaard op Libero doet gewoon pijn in mijn ogen hahaa, is hun echt niet in hun juiste kracht neerzetten. Saka is prima op LB kan ie al jaren, de rest not so much hehe 10 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Aardige afsluiter van seizoen 1 in de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 2 uur geleden zei Dansmeister: Aardige afsluiter van seizoen 1 in de PL. Zou je je beide tactieken eens willen delen. deze en die je naar Karel heb gestuurd. Ben zeer benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Halve finale CL it is! Thuis 0-0.. Derde seizoen met Partizan, 2e seizoen in de CL. Haast geen aankopen, enkel 3 Servische talenten gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Moet denk ik iets aan de verdediging doen, maar sta zomaar wel in de halve finale van de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari New season baby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Mijn spits had er wel zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Zit ons ook echt niet mee, de 1-0 was een assist/cadeautje van onze eigen speler Roony voor Newcaste. En dan zij met man minder , zoveel meer kansen en enorm goede kansen en dan alleen 1-1, schieten we niks mee op. Staan 9e nu in de PL, 7e in de xG table. Hoop dat nu met deze taktiek van @Becks verder ga, uitzeges snel gaan komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Na een moeizame start in de CL toch een top 8 positie weten te claimen. Niet gerelateerd aan mijn eigen wedstrijden, maar Arsenal heeft even het record gepakt voor grootste overwinning in de groepsfase van de CL: 12-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Even een competitiewedstrijdje spelen tegen de jarenlange nummer 2 uit de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) Lucky Arsenal, again. Steeds een gelijkspel, nu uit maar winnen om door te gaan naar de volgende ronde... Ik snap trouwens wel waarom Arsenal nu gelijk speelt: Mijn voormalig assistent-manager is daar nu interim manager 12 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari wie weet kunnen we het nog afmaken in eigen huis verder teleurstellende avond in Brugge.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari (bewerkt) Helaas begonnen met een nederlaag @Dansmeister @Becks, Laat ze deze maar lekker hebben, in mijn vorige save van bijna 12 jaar wij 3x kampioen City 0x 13 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Helaas geen 3 op een rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari @Thierryvane heb die Archie Gray binnen met hele dure loan-deal en optionele optie tot koop voor 24 miljoen. Mijn hemel is het nu al waard hahaha 17 jaar en goal en assist tegen Westham. En als Eddie beter zou afronden zou nog veel meer kunnen zijn. Effe eens kijken komende januari of anders zomer na S1, wie we kunnen verkopen en dan maak ik snel 24 miljoen over naar Leeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Een rondje raad de uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 2 minuten geleden zei Titan: Een rondje raad de uitslag. 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 13 minuten geleden zei Titan: Een rondje raad de uitslag. 2-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 25 minuten geleden zei Kyrill: 1-0 15 minuten geleden zei Glenn08: 2-3 Het was 3-8. Typische tegengoals . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 1e nederlaag, onterecht en onverdiend. 2 goedkoop gegeven penalty's voor Wolves, en makkelijk gegeven 2e geel en rode kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Zit in poule met Bayern, Ac Milan en Celtic. Sta nu na 4 duels 2e met 2 winst 2 verlies. Celtic won verrassend met 1-0 van Bayern thuis waardoor Bayern ''slechts'' 7 punten heeft na 4 duels, Celtic heeft 5 punten en staat 3e en Milan staat laatste met 4 punten na 4 duels. Wij hebben nog Celtic uit over en Bayern thuis, weet even niet welke ik eerst hebt, maar maakt ook niet uit. Liefst allebei winnen maar 4/6 pakken, komen we ook heel eind mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Wat een start van het WK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten