Thierryvane Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hans betaald de schade. Abonnement op rode kaarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november @Rykjvk1 als je nog inspiratie nodig hebt voor tackle's op knie hoogte, dan is @ReneLeBlanc je go to guy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Wij hebben de start van het seizoen niet gewist. Zelfs Na PSV uit, Ajax uit en Sevilla uit blijven wij ongeslagen. Arnor Sigurdsson, onze Ijslander is toch wel de aankoop tot nu toe. Kwam gratis over van Blackburn en heeft er als AMRLC toch al 10 in liggen in 7 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Strijders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1 uur geleden zei Lensherr: Strijders. Geen Debast meer bij Sporting? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 22 minuten geleden zei Bogatyr: Geen Debast meer bij Sporting? B-ploeg blijkbaar. Gelijk op mijn lijstje geplaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Die terugwedstrijd lijkt me overbodig. Overigens, wat een treffer van Treffers. Football Manager 2024 2024-11-01 18-41-38-VEED.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november #madhouse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 11 minuten geleden zei neva: #madhouse The Harrogate(s) were wide open, but so was the Ports Mouth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 6 minuten geleden zei Michaelinho*: The Harrogate(s) were wide open, but so was the Ports Mouth Wauw, deze verdient een klein applaus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) Voorlaatste voorronde van de Champions League. Seizoen 3. Ik dacht even dat het gedaan was om eerlijk te zijn. Maar toen gebeurde er iets moois. Victor Eletu trapt ons naar een beslissend tweeluik tegen Olimpija Ljubljana. Edit: Blijkbaar moet ik daarna nog een ronde spelen, tegen Shakthar. 2 november bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Winst tegen mijn ex club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Waar het in de Taca de Portugal Placard pas één keer gelukt is in de afgelopen zes seizoenen pakken we zojuist de vijfde finale op rij in de Allianz Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november AC Milan werd gedreyerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Stefanov on fire! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Maar weer even wat anders want ja, we motten wat. Sunderland it is en wat wisselvallig maar de 1-6 winst tegen Liverpool (!) was natuurlijk het hoogtepunt van het nog prille seizoen. Aankopen zijn onder andere Khayon Edwards (haalde ik bij PAOK en was een van de redenen om weer is in Engeland te gaan starten), Ivan Azon () en in de winterstop komt Hammer Kjelsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Wat een manier om terug te keren op het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Altijd lekker op eigen veld tegen de grote rivaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Next: Inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Sloopwerkzaamheden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Walter White Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Die had ik niet meer aan zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Prachtige bekerwinst tegen een club die 2 divisies hoger speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Goede wedstrijd en we zijn het nieuwe seizoen goed gestart met een 12 op 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 30-09-2045 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Ik hoop en verwacht vooral op thuis punten te pakken, zeker gelet op de loting. Deze is dan wel super lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten