Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wij hebben de start van het seizoen niet gewist. Zelfs Na PSV uit, Ajax uit en Sevilla uit blijven wij ongeslagen.

Arnor Sigurdsson, onze Ijslander is toch wel de aankoop tot nu toe. Kwam gratis over van Blackburn en heeft er als AMRLC toch al 10 in liggen in 7 wedstrijden.

image.thumb.png.decb393a35072beb030ca938b878b79d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlaatste voorronde van de Champions League. Seizoen 3. Ik dacht even dat het gedaan was om eerlijk te zijn. Maar toen gebeurde er iets moois. Victor Eletu trapt ons naar een beslissend tweeluik tegen Olimpija Ljubljana. 

Edit: Blijkbaar moet ik daarna nog een ronde spelen, tegen Shakthar. :cry:

image.png

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.3e81252fb48f9778fa51e3d8a4c2e6ba.png

Maar weer even wat anders want ja, we motten wat. Sunderland it is en wat wisselvallig maar de 1-6 winst tegen Liverpool (!) was natuurlijk het hoogtepunt van het nog prille seizoen. :D Aankopen zijn onder andere Khayon Edwards (haalde ik bij PAOK en was een van de redenen om weer is in Engeland te gaan starten), Ivan Azon (:<) en in de winterstop komt Hammer Kjelsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites