Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Helaas helaas, geen CL winst voor ons. #karelball werkt uiteraard niet altijd en tegen iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 2 uur geleden zei Kyrill: Helaas helaas, geen CL winst voor ons. #karelball werkt uiteraard niet altijd en tegen iedereen. Och wat zonde maatje! Wint Saliba toch de CL, positief omdenken. Misschien een gekke vraag, maar waarom wisselde je Becksball in voor #Karelball? Zag dat je er uitstekende resultaten mee pakte in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 2 uur geleden zei Kyrill: Helaas helaas, geen CL winst voor ons. #karelball werkt uiteraard niet altijd en tegen iedereen. Wat jammer, kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 32 minuten geleden zei Dansmeister: Och wat zonde maatje! Wint Saliba toch de CL, positief omdenken. Misschien een gekke vraag, maar waarom wisselde je Becksball in voor #Karelball? Zag dat je er uitstekende resultaten mee pakte in de CL. Haha ja. Klopt, omdat ik het graag met mijn eigen Karelball wou doen. Heb zkr veel Becksball gedaan in r CL, maar niet alleen maar. 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Wat jammer, kerel. Thnx kerel idd jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Leon, thanks maat. Next Man City.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 23 minuten geleden zei Marvin: Leon, thanks maat. Next Man City.. Welk jaar is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Leuke warming-up van het nieuwe seizoen. Op naar de Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart 26 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Welk jaar is dit? 2e seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart EPBal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart City even op de broek gegeven in de Champions League-finale. Altijd lekker. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 19 minuten geleden zei Rob1981: City even op de broek gegeven in de Champions League-finale. Altijd lekker. Toon verborgen inhoud In de categorie: zolang wij in de aanval zijn, kunnen zijn niet scoren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 49 minuten geleden zei ElPrincipito: EPBal Zo. Martinez - Thuram deze versie. Niet te houden man. Wat is die laatste ook vies goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 6 minuten geleden zei Thierryvane: In de categorie: zolang wij in de aanval zijn, kunnen zijn niet scoren? Heb deze formatie op YT voorbij zien komen, heel heftig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 52 minuten geleden zei ElPrincipito: EPBal Die Carboni is echt een baller. Veel kansen geven en komt wel goed heb hem gehad in een online save bij Inter en die was geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 4 minuten geleden zei Bogatyr: Die Carboni is echt een baller. Veel kansen geven en komt wel goed heb hem gehad in een online save bij Inter en die was geweldig. Nee Carboni is een lul van een vent. Die scoorde in FM23 echt altijd tegen mijn Brera en was echt jaren achter elkaar de beste speler in het spel zo ongeveer. Werd gek van die vent haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Heb deze formatie op YT voorbij zien komen, heel heftig Deze formatie was echt dé tactiek in FM'23 voor mij. Geen idee of het nog zo goed werkt in FM'24. Schoot de lichten eruit vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 24 minuten geleden zei Bogatyr: Die Carboni is echt een baller. Veel kansen geven en komt wel goed heb hem gehad in een online save bij Inter en die was geweldig. Ik heb hem als roulatie optie bij mijn Arsenal, prima speler ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 33 minutes ago, Thierryvane said: In de categorie: zolang wij in de aanval zijn, kunnen zijn niet scoren? Je zou het denken he? Ik heb deze tactiek bij Arsenal bedacht om zo iedereen vanuit hun beste positie te kunnen laten spelen. Ik dacht toen ook dat het gatenkaas zou worden maar niets is minder waar. Omdat ik vol pressing speel schuift het als een blok naar voor en in elkaar. Maar ik heb ook behoorlijk veel potjes waarin goede tegenstander een lage xG bij elkaar spelen, zie hieronder voor wat voorbeelden. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart De eerste prijs tastbare prijs is binnen. Het kampioenschap zal snel volgen. Die kan ons nauwelijks meer ontlopen en dan gaan we ons klaar maken voor een spetterende zomer.. @Thierryvane @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 22 minuten geleden zei Marvin: De eerste prijs tastbare prijs is binnen. Het kampioenschap zal snel volgen. Die kan ons nauwelijks meer ontlopen en dan gaan we ons klaar maken voor een spetterende zomer.. @Thierryvane @ReneLeBlanc Barco Wilde hem huren (voor weinig) maar Brighton wilde hem perse als linksmidden zien spelen en daar spelen wij niet mee. RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart 53 minuten geleden zei Thierryvane: Barco Wilde hem huren (voor weinig) maar Brighton wilde hem perse als linksmidden zien spelen en daar spelen wij niet mee. RIP. Ja, heerlijke speler. Maar ik mag hem ook niet meer huren, omdat ik hem als LB gebruikte hahaha. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Prima maandje weer achter de rug. Ook 2 Eredivisieclubs uitgeschakeld in de beker. Halve finale loot ik uiteraard PSV, terwijl Ajax thuis mag spelen tegen Helmond Sport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Wat een programma dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten