Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

2 uur geleden zei Kyrill:

Helaas helaas, geen CL winst voor ons. #karelball werkt uiteraard niet altijd en tegen iedereen.

Real Madrid-Arsenal 1-1, winst na penaltys Real.png

Och wat zonde maatje! Wint Saliba toch de CL, positief omdenken. Misschien een gekke vraag, maar waarom wisselde je Becksball in voor #Karelball? Zag dat je er uitstekende resultaten mee pakte in de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Dansmeister:

Och wat zonde maatje! Wint Saliba toch de CL, positief omdenken. Misschien een gekke vraag, maar waarom wisselde je Becksball in voor #Karelball? Zag dat je er uitstekende resultaten mee pakte in de CL.

Haha ja. Klopt, omdat ik het graag met mijn eigen Karelball wou doen. Heb zkr veel Becksball gedaan in r CL, maar niet alleen maar. 

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wat jammer, kerel.

Thnx kerel idd jammer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bogatyr:

Die Carboni is echt een baller. Veel kansen geven en komt wel goed :D heb hem gehad in een online save bij Inter en die was geweldig.

Nee Carboni is een lul van een vent. Die scoorde in FM23 echt altijd tegen mijn Brera en was echt jaren achter elkaar de beste speler in het spel zo ongeveer. Werd gek van die vent haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Bogatyr:

Die Carboni is echt een baller. Veel kansen geven en komt wel goed :D heb hem gehad in een online save bij Inter en die was geweldig.

Ik heb hem als roulatie optie bij mijn Arsenal, prima speler ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minutes ago, Thierryvane said:

In de categorie: zolang wij in de aanval zijn, kunnen zijn niet scoren?

Je zou het denken he? Ik heb deze tactiek bij Arsenal bedacht om zo iedereen vanuit hun beste positie te kunnen laten spelen. Ik dacht toen ook dat het gatenkaas zou worden maar niets is minder waar. Omdat ik vol pressing speel schuift het als een blok naar voor en in elkaar. Maar ik heb ook behoorlijk veel potjes waarin goede tegenstander een lage xG bij elkaar spelen, zie hieronder voor wat voorbeelden. 

Spoiler

image.thumb.jpeg.f1f18de465bfa5d79155eea8662d434b.jpeg

image.thumb.jpeg.bc7f5add8d459bf9ca7f365ecd4cda99.jpeg

image.thumb.jpeg.134d49b3f15211d5b69a0e67676a03e3.jpeg

image.thumb.jpeg.cf36984635383474c133ff75773eee2c.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Marvin:

De eerste prijs tastbare prijs is binnen. Het kampioenschap zal snel volgen. Die kan ons nauwelijks meer ontlopen en dan gaan we ons klaar maken voor een spetterende zomer.. :D

@Thierryvane @ReneLeBlanc

Scherm­afbeelding 2024-03-27 om 15.34.43.png

Barco :< Wilde hem huren (voor weinig) maar Brighton wilde hem perse als linksmidden zien spelen en daar spelen wij niet mee. RIP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Thierryvane:

Barco :< Wilde hem huren (voor weinig) maar Brighton wilde hem perse als linksmidden zien spelen en daar spelen wij niet mee. RIP.

Ja, heerlijke speler. Maar ik mag hem ook niet meer huren, omdat ik hem als LB gebruikte hahaha. Helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.a6a31e6056e6bd2484a3bd992d3201a1.png

Prima maandje weer achter de rug. Ook 2 Eredivisieclubs uitgeschakeld in de beker. Halve finale loot ik uiteraard PSV, terwijl Ajax thuis mag spelen tegen Helmond Sport ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites