ElPrincipito Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 15 jaar.. Toen had ik net schaamhaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 15 jaar.. Toen had ik net schaamhaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Contractje verlengd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Scouts ingesteld n.a.v. een YouTube filmpje die @ReneLeBlanc stuurde. Eerste hit kwam uit Frankrijk. Gets! Helaas onhaalbaar voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 7 minuten geleden zei Thierryvane: Scouts ingesteld n.a.v. een YouTube filmpje die @ReneLeBlanc stuurde. Eerste hit kwam uit Frankrijk. Gets! Helaas onhaalbaar voor ons. @ReneLeBlanc Welk filmpje is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 16 minuten geleden zei Michaelinho*: @ReneLeBlanc Welk filmpje is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober En dat allemaal voor maar 7 miljoentjes. Nicoooooooooo Scottiiiiiiiiiiiii. Lang leve het bovenstaande YouTube filmpje van @ReneLeBlanc. Deze jongen moet Karim Konaté gaan opvolgen die weer terug is naar Chelsea. Komt he-le-maal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 5 minuten geleden zei Thierryvane: En dat allemaal voor maar 7 miljoentjes. Nicoooooooooo Scottiiiiiiiiiiiii. Lang leve het bovenstaande YouTube filmpje van @ReneLeBlanc. Deze jongen moet Karim Konaté gaan opvolgen die weer terug is naar Chelsea. Komt he-le-maal goed. Tikkie komt jou kant op ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Sam Hayden mijn vrienden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Op 4-10-2024 om 23:12 zei Thierryvane: En dat allemaal voor maar 7 miljoentjes. Nicoooooooooo Scottiiiiiiiiiiiii. Lang leve het bovenstaande YouTube filmpje van @ReneLeBlanc. Deze jongen moet Karim Konaté gaan opvolgen die weer terug is naar Chelsea. Komt he-le-maal goed. Zijn een paar dagen verder maar hij presteert (nog) voor geen meter. Werk aan de Scotti-winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Welkom German Acosta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Los talentos de Barcelos Germán Acosta, een 19-jarige vleugelflitser die @ElPrincipito graag aan zijn team zou toevoegen denk ik zo. Kwam over voor 7,5 miljoen maar moet m eigenlijk om trainen naar een positie centraal in het veld of mijn tactiek ombouwen. Yasser Corabarria, wat een naam en wat een speler , 3,5 miljoen en sindsdien veel minuten. Mag aan de bal wel wat stappen zetten maar is ook pas 19 jaartjes jong. Nahuel Alonso, deze Uruguayaan kostte 'maar' 4,5 miljoen en is sindsdien een van de pareltjes in Barcelos. Fysiek echt een beer en zou zelfs als CV uit de voeten kunnen als ik m daar wat verder op train. Luka Zivkovic, 5 miljoentjes tikte we voor deze Servische 10 af en stuurde m door naar Frankrijk en Spanje. Dit seizoen wilde die niet weg dus besloot ik m wat vaker te laten spelen, het resultaat? Elf goals en drie assists. Dan hebben we nog de spits discussie. Hieronder staan alle spitsen in de spoiler. Kies maar een favorietje, Obassi staat bij mij hoog op de lijst, maar dat is puur door de naam Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Hier kan je jaren mee vooruit @ReneLeBlanc, wat een heerlijke spelers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei ElPrincipito: Hier kan je jaren mee vooruit @ReneLeBlanc, wat een heerlijke spelers! Scoutingslevel: State of art. Nu nog wat Portugezen vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Hier ook nog 'ff snel een pareltje posten voordat ik met 14 vrienden naar België vertrek. Een favorietje: Amadou Diack. Kwam in 2026/27 over van het Senegalese Génération Foot voor 235K. Staat regelmatig centraal achterin met Demiral of Escudero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 7 uur geleden zei Thierryvane: Hier ook nog 'ff snel een pareltje posten voordat ik met 14 vrienden naar België vertrek. Een favorietje: Amadou Diack. Kwam in 2026/27 over van het Senegalese Génération Foot voor 235K. Staat regelmatig centraal achterin met Demiral of Escudero. Waar ga je naar toe in België? Aardig spelertje trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Niet mijn speler, maar dit komt ff uit de opleiding van Twente gerold. Wat een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 20 minuten geleden zei LouisPSV: Niet mijn speler, maar dit komt ff uit de opleiding van Twente gerold. Wat een beest. Twente heeft wel vaker van die newgens, Bart Storm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Feyenoord talenten Tot nu toe heel veel talenten gekocht en behoorlijk aantal newgens, waarvan heel veel uitgeleend. De volgende talenten zijn bij het eerste elftal betrokken: Domingo Seligrat is 2 seizoenen geleden aangetrokken voor 11 miljoen en niet meer uit de basis weg te denken. Gewild door Barcelona en Real Madrid Michael Sjøquist speelt pas 1 seizoen bij ons en kwam voor 11 miljoen maar ontwikkelt zich lekker Alejandro González de opvolger van Giménez al 2 seizoenen in huis en dat voor 7.75 miljoen Kasper Andersen is onze reservekeeper en kwam 3 seizoenen geleden voor 4.2 miljoen naar Feyenoord. Hij heeft dit seizoen zijn debuut gemaakt en inmiddels 3 wedstrijden gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober (bewerkt) 17 jaar. Wil helaas nog niet komen. Naar Boca dan he. Deze is ook leuk! Wil helaas ook niet komen. 14 oktober bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Op 11-10-2024 om 21:01 zei Lensherr: Waar ga je naar toe in België? Aardig spelertje trouwens. Zaten in een villa in Trooz (onder Luik). Met alle respect maar wat een verschrikkelijke stad is dat Luik joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 23 minuten geleden zei Thierryvane: Zaten in een villa in Trooz (onder Luik). Met alle respect maar wat een verschrikkelijke stad is dat Luik joh. De waalse kant in het algemeen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Deze jongen al een tijd op de korrel, wil helaas niet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Deze zomer 30 miljoentjes overgemaakt naar Saint-Étienne. Recordtransfer met Casa Pia. Dubbel en dwars waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Staat al in de top 50 van beste spelers van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten