Titan Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Frustratie: de bekerfinale én een speelronde in de kampioensgroep in Finland wordt gespeeld tijdens een interlandperiode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Je koopt in de zomer een speler voor 5 miljoen. Die speelt het hele seizoen in de basis. De zomer erna is er interesse van grotere clubs, die vervolgens 2 miljoen bieden. Dat vind ik altijd zoiets vreemds. Dit is vooral als je een kleinere club bent, maar ik vind dit heel vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli 4 uur geleden zei Rob1981: Je koopt in de zomer een speler voor 5 miljoen. Die speelt het hele seizoen in de basis. De zomer erna is er interesse van grotere clubs, die vervolgens 2 miljoen bieden. Dat vind ik altijd zoiets vreemds. Dit is vooral als je een kleinere club bent, maar ik vind dit heel vreemd. Dat jij 5 miljoen voor een speler betaalt, betekent dat niet dat die speler dat ook waard is. Maar het is gewoon een kwestie van reputatie. Als je als speler een jaar bij een kleinere club in een kleinere competitie gaat spelen, dan sta je minder in de aandacht en ben je dus minder waard. Dat hij op lager niveau goed is, betekent niet direct dat die op een hoger niveau ook aan kan haken. Moet ik wel zeggen dat het in FM natuurlijk heel slecht geregeld is met de waardes van spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Tiens, dat ik deze topic nog niet eerder heb gevonden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli De Var pfffff... ze zijn te vaak aanwezig in dit spel.. Roda - Ajax 1-1... hele 2de helft geen kansen gezien van beide teams. 5 min extra, 94ste minuut doelpunt Ajax, sr fluit voor buitenspel, Var keurt het doelpunt goed. verlies ik alsnog met 1-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Even een frustratie. In de winterstop gehaald om iets meer te rouleren. Ondanks z'n leeftijd een prima speler in Slowakije. Dan krijg je dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Ai, dat is frustrerend ja. Die kunstheupen kunnen het Slowaakse klimaat niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Competitiewedstrijden moeten spelen terwijl ik 5 jeugdinternationals weg heb Dat is wel echt killing in de Engelse lagere divisies man. In een Youth only save bedoel ik dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus We hebben geweldige jeugdfaciliteiten en scouting en hier wordt ook veel geld in geïnvesteerd. Hoe de fuck kunnen mijn intakes dan met het jaar slechter worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Die previews zeggen nog niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Dat divers topclubs falen is niet mijn punt, de riante voorsprong ook niet. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat die 15 punten voorsprong ontstond vanaf ronde 30/31. Gaziantep stond 1 punt achter, dus het kampioenschap was zeker niet bepaald. Ineens besloot de manager om te gaan werken voor Basaksehir. Daar zit ik juist mee, Volgens de data/statistieken zal dit in FM een logische stap zijn, speelden dit seizoen UEL, grotere club, financieel beter etc. Maar in de echte wereld zou de manager nog vol voor de titel gaan en eventueel na het seizoen overstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Weet je wat ik zou willen? Dat als je bij transfers het vakje 'geïnteresseerd' aanvinkt, dat je dan ook alleen spelers ziet die willen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september @Satyr Je hebt daar nog gradaties in hè, misschien helpt dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september 7 minuten geleden zei Willem: @Satyr Je hebt daar nog gradaties in hè, misschien helpt dat wel. Klopt, maar Interested zou op z'n minst betekenen moeten dat hij een contractaanbod wil zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Ik speel een save zonder de ingame editor. Ik wilde een save beginnen voor een Novelle hier. Nog geen drie maanden in de save en ik weet alweer waarom ik de editor normaal wel gebruik. Ik heb een verdediger gehuurd van Leicester, die alleen als DC kan spelen. Dus waar speelt hij? in een 3-5-2 als centrale verdediger. Krijg ik nu bericht dat de manager van Leicester boos is dat hij niet als centrale verdediger speelt. Ben ik m'n beste speler nu dus kwijt, om helemaal niks. edit: Ik heb letterlijk in de huur staan dat hij als centrale verdediger zou spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 8 uur geleden zei Satyr: Ik speel een save zonder de ingame editor. Ik wilde een save beginnen voor een Novelle hier. Nog geen drie maanden in de save en ik weet alweer waarom ik de editor normaal wel gebruik. Ik heb een verdediger gehuurd van Leicester, die alleen als DC kan spelen. Dus waar speelt hij? in een 3-5-2 als centrale verdediger. Krijg ik nu bericht dat de manager van Leicester boos is dat hij niet als centrale verdediger speelt. Ben ik m'n beste speler nu dus kwijt, om helemaal niks. edit: Ik heb letterlijk in de huur staan dat hij als centrale verdediger zou spelen Misschien ook in een bepaalde rol? Dat zou het probleem nog kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 12 minuten geleden zei Mordurette: Misschien ook in een bepaalde rol? Dat zou het probleem nog kunnen zijn. Daar was die andere manager inderdaad boos over, maar hij speelt exact in de positie die afgesproken is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Op 3-9-2024 om 14:47 zei Bogatyr: Valt me nog mee dat je stadion niet deels dicht gaat ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Aangezien de game morgen gratis op epic is, eens de demo gedownload. Verliezen een match zonder een schot op doel te hebben. "ik ben niet blij met jullie prestatie" volgende dag - je teamtalk was te hard "PlAyEr IntEraCtioNs hAvE bEeN ImpRoveD" yeah right Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Lol zowel antwerp (titelverdediger) als Gent (top5 club) gingen in het eerste seizoen bij mij in administratie. Ook heb ik maar part time staff voor scouts en medisch, ondanks dat ik fully professional ben. Ok ik weet dat het niet de premier league is, maar een beetje playtesten in belgie zou toch geen kwaad gekund hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Zomer 2055. 11 CL-titels en nog heel wat andere trofeeën verder. Ekstraklasa staat 5e op de coëfficientenlijst en wij voeren de sponsorinkomsten aan met *tromgeroffel* 14.75 miljoen. Alleen in Engeland zijn er al 28 clubs die meer binnen krijgen aan sponsorinkomsten. Nummer 12 van de Eredivisie ADO Den Haag heeft hetzelfde inkomen uit sponsors als Wisla Krakau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober miss een domme vraag maar weet iemand hoe het kan dat ik nog steeds in game MAN UFC zie heb een namefix geïnstalleerd en de logos zowel groot als klein staan in me graphics map Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 8 uur geleden zei Mark Hughes: miss een domme vraag maar weet iemand hoe het kan dat ik nog steeds in game MAN UFC zie heb een namefix geïnstalleerd en de logos zowel groot als klein staan in me graphics map Staat het ook goed in je config file? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 58 minuten geleden zei Mordurette: Staat het ook goed in je config file? ja neem aan dat je de ID nummer van Manchester United bedoelt of bedoel je wat anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten