Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

18,5 miljoen betaald? Heb hem denk nog niet eerder zo goed gezien haha. :D 

17 moest 'ie kosten - had 'm ook nooit zo goed zien worden als nu hier het geval is, maar Deivid mag de doelpuntjes gaan maken bij Santa Clara volgend jaar :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei AntiChrist7:

kan iemand voor mij beslissen?

image.thumb.png.b858cf6af4bae1c1d1bf6819ad0a0aa8.png

image.thumb.png.df3928379bad641196b29d25a33129ba.png

image.thumb.png.a218e8266d300ec02f53979211a31481.png

Ligt eraan in wat voor rol je je spits wilt laten spelen. Zit namelijk nogal wat verschil tussen beide mannen. Ik ben zelf fan van Bundgaard, ook omdat die op de vleugel uit de voeten kan. Maar al wil je een wat grotere en sterkere spits zou ik voor Jovanovic gaan. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ligt eraan in wat voor rol je je spits wilt laten spelen. Zit namelijk nogal wat verschil tussen beide mannen. Ik ben zelf fan van Bundgaard, ook omdat die op de vleugel uit de voeten kan. Maar al wil je een wat grotere en sterkere spits zou ik voor Jovanovic gaan. :D 

Ik gebruik geen wingers (5212). Wil vooral een afwerker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ga er in een poging om een 4-2-4 van de grond te krijgen aan geloven: vleugelaanvallers. Op de valreep van de winterse transferperiode halen we Romulo (16,5 miljoen, Flamengo) en Sogoba (19,5 miljoen, Al Duhail) binnen. Maak je borst maar nat, Allsvenskan! 

dFsRjA0.png

9v9xnZk.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-9-2024 om 14:43 zei ReneLeBlanc:

ben dus voor beide gegaan.... :p heb nu 5 spitsten voor twee posities.

Ik wou eerst voor enkel Bundgaard gaan, maar had ook een promise staan dat ik de aanval zou versterken en die was niet vervuld met hem alleen. Dus voor de zekerheid Jovanovic erbij gehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De transferzomer is ook weer achter de rug hier. Mooiste periode van het jaar. Zeker als je wil door selecteren. Pareltjessssssssss.

Eerst uit:

Heel veel overbodige rotzooi via die geweldige toevoeging dit jaar met zaakwaarnemers al snel de deur uit. Salarislasten gingen gruwelijk omlaag. Marin was overbodig en stond echt al vanaf dag één te zeiken voor een grotere club. Jan Mlakar was mijn tweede topschutter vorig seizoen(21 doelpunten) en ging naar Parma, overbodig omdat ik Lucca terug had.

De gebroeders Tramoni op AMR en AML gingen voor mooie bedragen weg. Allebei boven de 20 assists in de serie B, dus begrijpelijk dat daar mooie bedragen voor gevangen ging worden. Tevens voor Estevens, die ook al vanaf dag één om een transfer vroeg.

image.thumb.png.da3e22b6e5f1008e2b5d382c6e9af29d.png

Transfers in:

Italianen, Italianen, Italianen. Het nationalisme blijft heersen in mijn games. Eerst ging de lijst met huurspelers open en daar kwam Bartesaghi en Lipani vandaan. Koopopties voor 5 miljoen en 7.5 miljoen. We grepen mis bij Baldanzi(Roma) en Terracciano(AC Milan) die niet wilden komen.

Toen gingen wij de transfervrije markt op. Brignoli is mijn eerste doelman dit seizoen, bij gebrek aan beter. Maldini zie ik de nodige potentie in en mag het laten zien dit seizoen. Giroudo is de back-up linksback en gaat weinig spelen. Meroni is een miskoop en gaat helemaal niet spelen, komt puur omdat Gabbia en Rugani drie maand lang niet wilden komen. Gori is mijn reservekeeper op een contract voor een bos wortels. Caldara is mijn vierde CV.

Van vrije markt de transferlijst bekeken. Dat was prijs schieten. Zanotti, de Sciglio, Esposito, Pobega, Zerbin, Candreva, Cancellieri komen allemaal van de transferlijst af. Rommelmarkt in Italië. Elke speler heeft wel een krasje, aan ons om deze spelers weer een beetje op te poetsen.

Alleen voor Papetti en Salvatore Esposito heb ik de volle mep betaald. Allebei uit de serie B, die rustig gebracht gaan worden.

De laatste transferdag blijft toch echt mijn favoriet. El Shaarawy voor een goedkoop contract, kon ik gratis ophalen bij AS Roma. Als kers op de taart kon ik mijn nieuwe centrum kopen op de laatste dag. Rugani wilde ik heel de zomer, maar komt nu op huurbasis met een koopoptie voor 1,5 miljoen en Gabbia werd ook nog op de TL gepleurd met een super laag prijskaartje. Dank u!

image.thumb.png.9ba0cb8bd8f5cd2d2aaa8e1b158987b1.png

De selectie voor komend seizoen:

image.png.72e10fdb4ff08af04c4b8a64246034dc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites