Michaelinho* Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september @Thierryvane We zijn overigens nog bezig op de transfermarkt, maar de taxi naar Hertha was een goede keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Ondanks 3 CL winsten in de afgelopen 3 seizoenen wilde deze speler toch zijn contract niet verlengen en naar Inter. Een schamele 220 miljoen krijgen we als troost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september #Bem-vindoDeivid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 2 minuten geleden zei Fantasy: #Bem-vindoDeivid 18,5 miljoen betaald? Heb hem denk nog niet eerder zo goed gezien haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: 18,5 miljoen betaald? Heb hem denk nog niet eerder zo goed gezien haha. 17 moest 'ie kosten - had 'm ook nooit zo goed zien worden als nu hier het geval is, maar Deivid mag de doelpuntjes gaan maken bij Santa Clara volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september (bewerkt) kan iemand voor mij beslissen? 27 september bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september Bundgaard, 100% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 4 minuten geleden zei AntiChrist7: kan iemand voor mij beslissen? Ligt eraan in wat voor rol je je spits wilt laten spelen. Zit namelijk nogal wat verschil tussen beide mannen. Ik ben zelf fan van Bundgaard, ook omdat die op de vleugel uit de voeten kan. Maar al wil je een wat grotere en sterkere spits zou ik voor Jovanovic gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ligt eraan in wat voor rol je je spits wilt laten spelen. Zit namelijk nogal wat verschil tussen beide mannen. Ik ben zelf fan van Bundgaard, ook omdat die op de vleugel uit de voeten kan. Maar al wil je een wat grotere en sterkere spits zou ik voor Jovanovic gaan. Ik gebruik geen wingers (5212). Wil vooral een afwerker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september It's all about the money money money. We don't have no money Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 31 minuten geleden zei Thierryvane: Jaaaaaaa zeetie, hij wel. Gvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 43 minuten geleden zei Thierryvane: Dit duel durfde ik wel aan te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Ook ik ga er in een poging om een 4-2-4 van de grond te krijgen aan geloven: vleugelaanvallers. Op de valreep van de winterse transferperiode halen we Romulo (16,5 miljoen, Flamengo) en Sogoba (19,5 miljoen, Al Duhail) binnen. Maak je borst maar nat, Allsvenskan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Er hangt een beetje kou in de lucht tussen jullie of niet @Thierryvane @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 35 minuten geleden zei bas huijsmans: Er hangt een beetje kou in de lucht tussen jullie of niet @Thierryvane @ReneLeBlanc Ik dacht wat hij kan, Caen ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september (bewerkt) Even wat Colombianen terughalen naar hun eigen land edit: En de volgende 28 september bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Op 27-9-2024 om 14:43 zei ReneLeBlanc: Ligt eraan in wat voor rol je je spits wilt laten spelen. Zit namelijk nogal wat verschil tussen beide mannen. Ik ben zelf fan van Bundgaard, ook omdat die op de vleugel uit de voeten kan. Maar al wil je een wat grotere en sterkere spits zou ik voor Jovanovic gaan. ben dus voor beide gegaan.... :p heb nu 5 spitsten voor twee posities. Ik wou eerst voor enkel Bundgaard gaan, maar had ook een promise staan dat ik de aanval zou versterken en die was niet vervuld met hem alleen. Dus voor de zekerheid Jovanovic erbij gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Gelimiteerde afkoopsom doordat Vitoria de Guimaraes geen CL voetbal gaat spelen. Kom maar naar de goede Vitoria dan hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 11 uur geleden zei bas huijsmans: Gelimiteerde afkoopsom doordat Vitoria de Guimaraes geen CL voetbal gaat spelen. Kom maar naar de goede Vitoria dan hoor Deze mag je doorsturen naar Casa Pia. Geen enkel probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Deze mag je doorsturen naar Casa Pia. Geen enkel probleem. Ik vermoed dat ik nog wel meer spelers onder contract hebt staan die je bij Casa Pia er prima bij kunt hebben haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik vermoed dat ik nog wel meer spelers onder contract hebt staan die je bij Casa Pia er prima bij kunt hebben haha Nou doe is een poging. Ik ben wel benieuwd naar jouw toppertjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nou doe is een poging. Ik ben wel benieuwd naar jouw toppertjes. Dat wordt wel morgenochtend of dinsdagochtend pas haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september De transferzomer is ook weer achter de rug hier. Mooiste periode van het jaar. Zeker als je wil door selecteren. Pareltjessssssssss. Eerst uit: Heel veel overbodige rotzooi via die geweldige toevoeging dit jaar met zaakwaarnemers al snel de deur uit. Salarislasten gingen gruwelijk omlaag. Marin was overbodig en stond echt al vanaf dag één te zeiken voor een grotere club. Jan Mlakar was mijn tweede topschutter vorig seizoen(21 doelpunten) en ging naar Parma, overbodig omdat ik Lucca terug had. De gebroeders Tramoni op AMR en AML gingen voor mooie bedragen weg. Allebei boven de 20 assists in de serie B, dus begrijpelijk dat daar mooie bedragen voor gevangen ging worden. Tevens voor Estevens, die ook al vanaf dag één om een transfer vroeg. Transfers in: Italianen, Italianen, Italianen. Het nationalisme blijft heersen in mijn games. Eerst ging de lijst met huurspelers open en daar kwam Bartesaghi en Lipani vandaan. Koopopties voor 5 miljoen en 7.5 miljoen. We grepen mis bij Baldanzi(Roma) en Terracciano(AC Milan) die niet wilden komen. Toen gingen wij de transfervrije markt op. Brignoli is mijn eerste doelman dit seizoen, bij gebrek aan beter. Maldini zie ik de nodige potentie in en mag het laten zien dit seizoen. Giroudo is de back-up linksback en gaat weinig spelen. Meroni is een miskoop en gaat helemaal niet spelen, komt puur omdat Gabbia en Rugani drie maand lang niet wilden komen. Gori is mijn reservekeeper op een contract voor een bos wortels. Caldara is mijn vierde CV. Van vrije markt de transferlijst bekeken. Dat was prijs schieten. Zanotti, de Sciglio, Esposito, Pobega, Zerbin, Candreva, Cancellieri komen allemaal van de transferlijst af. Rommelmarkt in Italië. Elke speler heeft wel een krasje, aan ons om deze spelers weer een beetje op te poetsen. Alleen voor Papetti en Salvatore Esposito heb ik de volle mep betaald. Allebei uit de serie B, die rustig gebracht gaan worden. De laatste transferdag blijft toch echt mijn favoriet. El Shaarawy voor een goedkoop contract, kon ik gratis ophalen bij AS Roma. Als kers op de taart kon ik mijn nieuwe centrum kopen op de laatste dag. Rugani wilde ik heel de zomer, maar komt nu op huurbasis met een koopoptie voor 1,5 miljoen en Gabbia werd ook nog op de TL gepleurd met een super laag prijskaartje. Dank u! De selectie voor komend seizoen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten