007mark Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Beiden niet verwacht dat het zou lukken om ze aan te trekken, want moest wat grote clubs aftroeven. Maar toch fijn dat na 1 seizoen mijn selectie aangevuld gaat worden met 2 enorm grote Nederlandse talenten: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 10 uur geleden zei Thierryvane: Dit vraagt om een screentje! Was geen onbetwiste basis bij mij, maar speelde toch regelmatig. Deed ook wel een beetje pijn om hem te verkopen maar kon dit bedrag niet laten liggen... :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 13 uur geleden zei Joery: Was geen onbetwiste basis bij mij, maar speelde toch regelmatig. Deed ook wel een beetje pijn om hem te verkopen maar kon dit bedrag niet laten liggen... :( Als dit geen basis staat... Koekoek! 15 uur geleden zei 007mark: Beiden niet verwacht dat het zou lukken om ze aan te trekken, want moest wat grote clubs aftroeven. Maar toch fijn dat na 1 seizoen mijn selectie aangevuld gaat worden met 2 enorm grote Nederlandse talenten: Veel laten spelen. Kunnen alle twee vreselijk goed worden deze FM. Misehouy achter de spits(en) is fraude. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Dit is voor onze amateurclub echt een wereldspeler. Mag mooi mee naar de wereldbeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Zonde dat je geen semi-prof bent. Had je wel wat leuks voor kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 9 uur geleden zei Thierryvane: Veel laten spelen. Kunnen alle twee vreselijk goed worden deze FM. Misehouy achter de spits(en) is fraude. Babadi werd bij mij niet veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 43 minuten geleden zei putdus: Babadi werd bij mij niet veel oh das jammer, want bij mij speelt hij de sterren van de hemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 eerste transfer deze fm boven de 100m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Twee nieuwe aanwinsten deze zomer 6,75 miljoen (afkoopsom in z'n contract) uit de jeugdopleiding van Heerenveen overgenomen En deze voor 12,75 miljoen van Dinamo overgenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ben er blij mee in seizoen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Nieuwste aanwinst komt uit Roemenië. Maar 14,75 miljoen neergelegd bij Twente voor deze topper. Komt van Farul Constanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 december 2023 Auteur Share Geplaatst 29 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: Nieuwste aanwinst komt uit Roemenië. Maar 14,75 miljoen neergelegd bij Twente voor deze topper. Komt van Farul Constanta. Poh. Tel overal nog 2-3 punten bij op.. Ziek hoor 29 december 2023 bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) Clubicoon Moustapha Sow besloot graag naar United te willen. Zou ik normaal geweigerd hebben, is het niet dat een van de grootste talenten uit de club op zijn positie speelt. In het kader van de eigen jeugd besloot ik daarmee in te stemmen. Deze jongen uit de eigen jeugd teruggehaald van Utrecht. Mag het nu maar meteen in de basis laten zien 29 december 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Een mooi Pools talent op kunnen pikken bij SK Brann. Moet wel mijn formatie veranderen naar een tweespitsensysteem omdat hij als Advanced Forward wil spelen en ik Delibasic ook al gehaald heb deze transferperiode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Wat een beest Kan hem denk het beste centraal laten spelen want heb deze knakker al voor rechtsback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Alvast 2 spelers gekocht voor volgend seizoen 6.25m 2.1m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Deze man kon ik gewoonweg niet laten lopen. Een van de eerste spelers die ik zelf vond toen ik bij Hamburg zat en zich zo ontzettend ontwikkeld daar Was een no brainer voor mij. Moet nu even een middenveld in elkaar knutselen samen met Luis Santos die ook deze zomer voor 100 miljoen van Valencia overkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Wtf! Een ongewilde transfer hier! Ik speel Geef de jeugd een kans en moet het dus doen met de spelers die doorstromen. Eerste seizoen, amper spelers in mijn team dus ik heb een aantal "grijze" spelers aangetrokken/contract gegeven om er voor te zorgen dat ik in ieder geval telkens wisselspelers tot mijn beschikking heb. Nu heb ik een voorheen "grijze" speler, een jonge linksbuiten/spits (die het niet goed deed maar wel een wereldgoal maakte onlangs), die op een Rolling contract loopt en dus vrij gecontracteerd kan worden door andere clubs. Zo'n vaart zal het niet lopen, dacht ik, dus heb ik hem geen Part-Time contract aangeboden om geld te besparen. Om ook geld te besparen, heb ik geen U18 manager aangetrokken dus ik moet die potjes zelf steeds door Holidayen. Kan vast ook anders, maar op deze manier winnen we er af en toe een paar. Dus ik ga op vakantie voor 2 dagen, en kijk eens wat er in die 2 dagen gebeurt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) Mijn laatste transfer was Ryan Flamingo, die extreem éénbenig is wat ironisch is, aangezien flamingo's wisselen van been 1 januari bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari We zijn aan het doorselecteren, maar deze man kon ik niet laten lopen als back up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Twee aanwinsten waar ik blij van wordt Alle andere Bulgaren die m'n team sterker maken zitten zitten bij de grotere clubs in het land, of kiezen voor de grotere clubs in het land. Nikola Iliev wou ik een jaar eerder ook al hebben, toen had hij net transfervrij Inter verlaten. Toen koos hij voor Krumovgrad, maar die degradeerde en daar kon ik z'n clausule van 325k lichten. En ook Martin Georgiev terug naar Bulgarije gehaald Contract afgelopen bij Barcelona en gratis opgepikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Even schoon schip gemaakt in de selectie. Pape Matar Sarr was echt een toppertje op het middenveld maar liep me toch een partij te zeiken dit seizoen. Toppunt was het moment dat hij begon te zeiken over zijn speeltijd toen die op de Afrika Cup actief was, oprotten dus. Menzo, Kjaergaard, James en Bidstrup kwamen er niet meer echt aan te pas dus hier wilde ik heel graag op cashen. Inkomend kwamen er drie Engelsen onze kant op. Ady stond al een tijdje op mijn shortlist en heeft in de opleiding van Barca gezeten, oftewel deze jongen kan ballen. Ik kan m definitief overnemen voor zo'n 30 miljoen. Scully en Bailey werden op de transferlijst geplaatst en ondanks dat beiden mannen niet goed genoeg voor de basis zijn is het toch fijn om wat Engelsen toe te voegen aan de selectie. Carlos Castro is een afmaak beest en mag dat eerst nog in de Championship gaan bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 34 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Even schoon schip gemaakt in de selectie. Pape Matar Sarr was echt een toppertje op het middenveld maar liep me toch een partij te zeiken dit seizoen. Toppunt was het moment dat hij begon te zeiken over zijn speeltijd toen die op de Afrika Cup actief was, oprotten dus. Menzo, Kjaergaard, James en Bidstrup kwamen er niet meer echt aan te pas dus hier wilde ik heel graag op cashen. Inkomend kwamen er drie Engelsen onze kant op. Ady stond al een tijdje op mijn shortlist en heeft in de opleiding van Barca gezeten, oftewel deze jongen kan ballen. Ik kan m definitief overnemen voor zo'n 30 miljoen. Scully en Bailey werden op de transferlijst geplaatst en ondanks dat beiden mannen niet goed genoeg voor de basis zijn is het toch fijn om wat Engelsen toe te voegen aan de selectie. Carlos Castro is een afmaak beest en mag dat eerst nog in de Championship gaan bewijzen. veel verkocht zeg, screentje bjorn menzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 2 uur geleden zei putdus: veel verkocht zeg, screentje bjorn menzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten