Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Joery:

Schermafbeelding2023-12-27om18_23_42.thumb.png.e481b1b61ced43d5689ce62170db9c3c.png

Was geen onbetwiste basis bij mij, maar speelde toch regelmatig. Deed ook wel een beetje pijn om hem te verkopen maar kon dit bedrag niet laten liggen... :(

Als dit geen basis staat... Koekoek!

15 uur geleden zei 007mark:

Beiden niet verwacht dat het zou lukken om ze aan te trekken, want moest wat grote clubs aftroeven. Maar toch fijn dat na 1 seizoen mijn selectie aangevuld gaat worden met 2 enorm grote Nederlandse talenten:

image.thumb.png.7997a69c6cd3ab8cd142ff64baaebcf6.png

Veel laten spelen. Kunnen alle twee vreselijk goed worden deze FM. Misehouy achter de spits(en) is fraude. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Nieuwste aanwinst komt uit Roemenië. :< Maar 14,75 miljoen neergelegd bij Twente voor deze topper. Komt van Farul Constanta.  

Poh. Tel overal nog 2-3 punten bij op.. Ziek hoor  :< 

bewerkt door Joery
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Clubicoon Moustapha Sow besloot graag naar United te willen. Zou ik normaal geweigerd hebben, is het niet dat een van de grootste talenten uit de club op zijn positie speelt.

image.thumb.png.8ec70e98e9c099217883caec6cce077c.png

image.thumb.png.2982e538bc3e3faee2608c291080d67c.png

In het kader van de eigen jeugd besloot ik daarmee in te stemmen. Deze jongen uit de eigen jeugd teruggehaald van Utrecht. Mag het nu maar meteen in de basis laten zien :D

image.thumb.png.15f84aff96c3dece36d3c4ea8ca9c918.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.e921e4892a8bdfe4d797cd52ed65489e.png

Deze man kon ik gewoonweg niet laten lopen. Een van de eerste spelers die ik zelf vond toen ik bij Hamburg zat en zich zo ontzettend ontwikkeld daar :< Was een no brainer voor mij. Moet nu even een middenveld in elkaar knutselen samen met Luis Santos die ook deze zomer voor 100 miljoen van Valencia overkwam. :D 

image.thumb.png.5e460e8098b08e4f555037019d88ee3c.png

image.thumb.png.41e618d95b4740f57ea6296f11705e87.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wtf! Een ongewilde transfer hier!

Ik speel Geef de jeugd een kans en moet het dus doen met de spelers die doorstromen. Eerste seizoen, amper spelers in mijn team dus ik heb een aantal "grijze" spelers aangetrokken/contract gegeven om er voor te zorgen dat ik in ieder geval telkens wisselspelers tot mijn beschikking heb. 

Nu heb ik een voorheen "grijze" speler, een jonge linksbuiten/spits (die het niet goed deed maar wel een wereldgoal maakte onlangs), die op een Rolling contract loopt en dus vrij gecontracteerd kan worden door andere clubs. 

Zo'n vaart zal het niet lopen, dacht ik, dus heb ik hem geen Part-Time contract aangeboden om geld te besparen. 

Om ook geld te besparen, heb ik geen U18 manager aangetrokken dus ik moet die potjes zelf steeds door Holidayen. Kan vast ook anders, maar op deze manier winnen we er af en toe een paar. 

Dus ik ga op vakantie voor 2 dagen, en kijk eens wat er in die 2 dagen gebeurt: 

Schermafbeelding2023-12-31171327.thumb.png.1e252af8a3bbb96062caf8659b15eb9c.png

image.thumb.png.6405d90773be621236fe12eb57db332f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee aanwinsten waar ik blij van wordt :D Alle andere Bulgaren die m'n team sterker maken zitten zitten bij de grotere clubs in het land, of kiezen voor de grotere clubs in het land.

Nikola Iliev wou ik een jaar eerder ook al hebben, toen had hij net transfervrij Inter verlaten. Toen koos hij voor Krumovgrad, maar die degradeerde en daar kon ik z'n clausule van 325k lichten.

image.thumb.png.70bef89c17a87ef93071ec7e83dcf6fd.png

En ook Martin Georgiev terug naar Bulgarije gehaald :D Contract afgelopen bij Barcelona en gratis opgepikt.

image.thumb.png.bc6c8e88b177105965ee47f76876422a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.0f65431bd9b824fdcb38f9bf6116cf26.png

Even schoon schip gemaakt in de selectie. Pape Matar Sarr was echt een toppertje op het middenveld maar liep me toch een partij te zeiken dit seizoen. Toppunt was het moment dat hij begon te zeiken over zijn speeltijd toen die op de Afrika Cup actief was, oprotten dus. Menzo, Kjaergaard, James en Bidstrup kwamen er niet meer echt aan te pas dus hier wilde ik heel graag op cashen.

Inkomend kwamen er drie Engelsen onze kant op. Ady stond al een tijdje op mijn shortlist en heeft in de opleiding van Barca gezeten, oftewel deze jongen kan ballen. Ik kan m definitief overnemen voor zo'n 30 miljoen. Scully en Bailey werden op de transferlijst geplaatst en ondanks dat beiden mannen niet goed genoeg voor de basis zijn is het toch fijn om wat Engelsen toe te voegen aan de selectie. Carlos Castro is een afmaak beest en mag dat eerst nog in de Championship gaan bewijzen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.0f65431bd9b824fdcb38f9bf6116cf26.png

Even schoon schip gemaakt in de selectie. Pape Matar Sarr was echt een toppertje op het middenveld maar liep me toch een partij te zeiken dit seizoen. Toppunt was het moment dat hij begon te zeiken over zijn speeltijd toen die op de Afrika Cup actief was, oprotten dus. Menzo, Kjaergaard, James en Bidstrup kwamen er niet meer echt aan te pas dus hier wilde ik heel graag op cashen.

Inkomend kwamen er drie Engelsen onze kant op. Ady stond al een tijdje op mijn shortlist en heeft in de opleiding van Barca gezeten, oftewel deze jongen kan ballen. Ik kan m definitief overnemen voor zo'n 30 miljoen. Scully en Bailey werden op de transferlijst geplaatst en ondanks dat beiden mannen niet goed genoeg voor de basis zijn is het toch fijn om wat Engelsen toe te voegen aan de selectie. Carlos Castro is een afmaak beest en mag dat eerst nog in de Championship gaan bewijzen. :D 

veel verkocht zeg, screentje bjorn menzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites