Thomassje123 Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Leuke eerste helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Heeft Diamantenauge het toch goed gezien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 19 jaartjes oud. Zieke attributen. Vorig seizoen 18 goals en 13 assists in de competitie (oke in Macedonie) en 3 goals en 4 assists in Europa. Dat hij echter nog nooit is opgeroepen voor een jeugd team van Spanje vind ik dan wel opmerkelijk. Ach ja misschien kan dit nog 8 jaar zo blijven en kan die Macedonier worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april On 4/27/2024 at 12:57 AM, bas huijsmans said: 19 jaartjes oud. Zieke attributen. Vorig seizoen 18 goals en 13 assists in de competitie (oke in Macedonie) en 3 goals en 4 assists in Europa. Dat hij echter nog nooit is opgeroepen voor een jeugd team van Spanje vind ik dan wel opmerkelijk. Ach ja misschien kan dit nog 8 jaar zo blijven en kan die Macedonier worden. Ik herken wel dat het niet altijd logisch is hoe interlandselecties gaan. Bij PSV had ik met Van Duiven de topscorer van Eredivisie en de tweede topscorer in de CL. Hij werd echter niet eens meer voor onder 21 geselecteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Op 27-4-2024 om 00:57 zei bas huijsmans: 19 jaartjes oud. Zieke attributen. Vorig seizoen 18 goals en 13 assists in de competitie (oke in Macedonie) en 3 goals en 4 assists in Europa. Dat hij echter nog nooit is opgeroepen voor een jeugd team van Spanje vind ik dan wel opmerkelijk. Ach ja misschien kan dit nog 8 jaar zo blijven en kan die Macedonier worden. Zal wel met reputatie te maken hebben. SI fixed dat maar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Een terugkeer naar Ajax afwijzen om vervolgens naar AZ te gaan, auw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Terug gekeerd als manager en CL winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Peter Bosz is bondscoach geworden na het EK. Krijg ik nu als concurrent: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei (bewerkt) Laat Mbappé maar snel naar Madrid komen.. pfff deze cijfers niet eerder gezien.. 15 doelpunten in 4 wedstrijden dan is die 10.00 als gemiddelde beoordeling nog aan de lage kant. Overigens ben ik niet eens Real Madrid maar Real Sociedad, dus alle credits naar Carlo Ancelotti voor deze stats. 8 mei bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Dat is wel heel sick... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 2 minuten geleden zei Rykjvk1: Dat is wel heel sick... Ja en daar moet ik het tegenop nemen haha, echt nooit gezien zo'n start.. ook even Atletico weggevaagd door Real.. niet de minste ploegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Covid paniek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 9 maart 2026, deze dag gaat voor FC Volendam de geschiedenis in als de dag waarop de grootste stunt ooit in de clubgeschiedenis plaats vind, want ze stellen een nieuwe manager aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Niet direct een record om trots op te zijn, maar een record is een record! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Sinds wanneer is Palestina een eigen land met een eigen voetbalnatie? En ook nog WK 26 gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Nieuwe scout binnen gehaald na seizoen 1 bij Bilbao, ik vind het bijzonder: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 11 uur geleden zei SLeePo: Sinds wanneer is Palestina een eigen land met een eigen voetbalnatie? En ook nog WK 26 gehaald Sinds 2008 is de FIFA er achter gekomen dat Palestina wel degelijk een land is en sindsdien mogen ze eindelijk officiële interlands spelen. Ze hebben meegedaan aan de afgelopen drie edities van de Azië Cup en overleefden dit jaar voor het eerst de groepsfase, dus er lijkt een stijgende lijn in te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Volgens mij zijn we hofleverancier van het nationale elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Het is alleen de 'echte' Nani, maar de namen van de doelpunten maken zijn op zijn minst opmerkelijk te noemen dacht ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 13 uur geleden zei De Raam: Volgens mij zijn we hofleverancier van het nationale elftal Wat is er opvallend aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Die straatlengte voorsprong die hij heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Ik speelde zojuist tegen Torino, waar ik een keeper aan heb uitgeleend. Met 8-0 gewonnen, maar m'n verhuurde keeper heeft alsnog een 9.1 als cijfer voor de wedstrijd gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 1 uur geleden zei TheRealOne: Ik speelde zojuist tegen Torino, waar ik een keeper aan heb uitgeleend. Met 8-0 gewonnen, maar m'n verhuurde keeper heeft alsnog een 9.1 als cijfer voor de wedstrijd gekregen Zeker het cijfer dat de technische staf van Milan hem gegeven heeft voor het toestaan van 8 tegendoelpunten? 😋 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Ik ga nog even verder, de volgende namelijk: Doelpunt v/d maand verkiezing, alle drie de spelers uit mijn team en alle drie de goals zijn in dezelfde wedstrijd gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten