Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Opvallende screenshots

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Een bijzondere bekerserie om het zo maar te zeggen. Via een custom database met een amateurclub op het laagste niveau gestart, nu inmiddels prima op weg en ook een bijzonder bekertoernooi ervaren.

Schermafbeelding 2024-06-09 003216.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Rob1981:

Wat is daar gebeurd dan? Geldschieters? Ik ben benieuwd naar alle teams en selecties dan haha. Zou je voor mij zelfs een topic voor mogen maken. Ziet er zo bizar uit.

Geen idee. Zag Cambuur ineens in de CL in de estafette in de Balkan. Keel toen bij de vorige winnaars en zag dit haha. In Duitsland is Eintracht Braunschweig al 3 jaar op rij kampioen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, Djurovski said:

Geen idee. Zag Cambuur ineens in de CL in de estafette in de Balkan. Keel toen bij de vorige winnaars en zag dit haha. In Duitsland is Eintracht Braunschweig al 3 jaar op rij kampioen

Dan ben ik benieuwd naar de klasseringen van de topteams haha. Dit is wel heel bijzonder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites