Spring naar bijdragen

Opvallende screenshots

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

38 minuten geleden zei Rinus:

image.thumb.png.8f929140eed589575e2c77d1538e3597.png

97m per jaar. ...... Gaat nergens over. En werd verkocht dit jaar voor 86m

image.thumb.png.cb92348670ba9a6fc32a0e6847aa44f1.png

image.thumb.png.39931a0319fe0d465bf865d868e19fa0.png

Allemaggies, man. Mijn topspelert bij Cork had toen max 27m per jaar. Maar dit. Holy

Dit bedoel ik nou. Leuk hoor die zandbak clubs met hun boden, het is niet echt realistisch want een Bijlow en Koopmeiners zijn spelers die echt niet richting de zandbak vertrekken. Bij van Dijk weet ik het niet echt, zegt veel maar geloof zijn woorden niet altijd (een type Wijnaldum zeg maar..). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rykjvk1:

Gehuurde keeper, ik krijg nu commentaar van de verhurende partij dat ik hem niet op zijn juiste positie laat spelen. 

(Okee, hij speelt als Sweeper Keeper ipv gewone keeper, en daarom komt de opmerking.)

Maar het ziet er wat gek uit :classic_biggrin:

Schermafbeelding 2023-10-28 131410.png

Dat probeer ik er altijd uit te halen tijdens het onderhandelen, ik bepaal zelf in welke rol ik de speler laat spelen (tenzij ik zeker weet dat ik altijd met die rol zal spelen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Mordurette:

Dat probeer ik er altijd uit te halen tijdens het onderhandelen, ik bepaal zelf in welke rol ik de speler laat spelen (tenzij ik zeker weet dat ik altijd met die rol zal spelen).

Ja, lukte me alleen niet dit keer. Helaas, denk dat het niet veel uitmaakt dus ik denk dat ik mijn tactiek er op aanpas.

Nog eentje: 

Mijn sterspeler is blij dat ik me aan mijn belofte houd, maar vervolgens op dezelfde dag woest dat ik me niet aan mijn belofte gehouden heb. :classic_blink:

Schermafbeelding 2023-10-28 135221.png

Schermafbeelding 2023-10-28 135247.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites