Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

WK Rugby 2023

Arezo

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Djordison:

Ik volg het altijd wel qua uitslagen, maar viel nu op Ziggo ook in de openingswedstrijd. Verstand ervan heb ik overigens niet, ken alleen de basisregels

Dit heb ik dus ook. Zoveel dingen die je in rugby ziet die je eigenlijk in het voetbal wilt zien

Fantastisch om dit te volgen, ben nu de pot van gisteren aan het terugkijken. Geweldige pot van Frankrijk tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei rich ruzzian:

Bizarre loting. Top 5 zit allemaal aan dezelfde kant van het schema. 

Loting is gedaan op de ranking van een paar jaar terug. Toen waren Wales, Engeland en Australië nog niet zo slecht.

Ben in 2007 naar Schotland - Nieuw Zeeland geweest. De haka in een stadion met 60000 man en dan de reactie van het publiek. Dat is pure adrenaline. Misschien dat ik nog een potje mee probeer te pakken dit jaar als er teams in Lille spelen. Samoa of Tonga zou cool zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Vitesse88:

Volgt iemand dit nog? Mijn hemel, wat hebben we 2 geweldige avond kwartfinales gezien zeg. Ierland NZ was gisteren geweldig, eerste helft Frankrijk Zuid Afrika; geweldige reclame voor de sport. Zuid Afrika - Nieuw Zeeland denk ik wel de finale in wording.

Dat waren inderdaad 2 matchen waarbij geen ploeg verdiende om uitgeschakeld te worden.

Vooral voor de Fransen vind ik het spijtig. Dat punt verschil kon ook net omgekeerd zijn.

Maar wat een avondmatchen seg. Die snelheid, intensiteit, scoreverloop,... echt fenomenaal!

Finale lijkt mij ook die te worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke finale gezien, waarbij ik eigenlijk voor NZ was. Die hebben wel echt zelf laten liggen met die gemiste conversie, penalty en relatief vroege rode kaart van de aanvoerder. Ook nog een afgekeurde try, erg slordig. Maar desondanks heel erg genoten van deze wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei delichris:

Het was een mooie finale, maar bijzonder dat de captain van Zuid-Afrika geen rode kaart kreeg. Het was er één vol spanning.

Zijn overtreding was minder erg dan die andere. Contact van hem was lager dan bij die van NZ. 

Ik ben altijd gecharmeerd van NZ, maar ze waren gisteren enorm slordig met de line-outs. Zelfs met 14 man waren ze eigenlijk sterker dan ZA maar die stonden verdedigend geweldig. Die winnen alle 3 de knock-outfase potten met 1 punt verschil, heel bizar. NZ wel 2 gemiste kansen zeg, kun je toch zien wat druk met een speler man doen. Toch wel genoten van dit WK, met name van de kwartfinales. Die waren geweldig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites