Arezo Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Gaat iemand dit volgen? Ik vind het een prachtige sport, maar heb niet tijd om alles te kijken. Schakel net in en Frankrijk - Nieuw Zeeland lijkt zo te gaan beginnen. Met de fantastische Haka van de All Blacks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 8 minuten geleden zei Arezo: Gaat iemand dit volgen? Ik vind het een prachtige sport, maar heb niet tijd om alles te kijken. Schakel net in en Frankrijk - Nieuw Zeeland lijkt zo te gaan beginnen. Met de fantastische Haka van de All Blacks. Bizarre loting. Top 5 zit allemaal aan dezelfde kant van het schema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Ik volg het altijd wel qua uitslagen, maar viel nu op Ziggo ook in de openingswedstrijd. Verstand ervan heb ik overigens niet, ken alleen de basisregels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 Goed dat je het zegt, toffe sport wel. En Ziggo zend het uit, dus pak wel e.e.a. mee denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 12 uur geleden zei Djordison: Ik volg het altijd wel qua uitslagen, maar viel nu op Ziggo ook in de openingswedstrijd. Verstand ervan heb ik overigens niet, ken alleen de basisregels Dit heb ik dus ook. Zoveel dingen die je in rugby ziet die je eigenlijk in het voetbal wilt zien Fantastisch om dit te volgen, ben nu de pot van gisteren aan het terugkijken. Geweldige pot van Frankrijk tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 19 uur geleden zei rich ruzzian: Bizarre loting. Top 5 zit allemaal aan dezelfde kant van het schema. Loting is gedaan op de ranking van een paar jaar terug. Toen waren Wales, Engeland en Australië nog niet zo slecht. Ben in 2007 naar Schotland - Nieuw Zeeland geweest. De haka in een stadion met 60000 man en dan de reactie van het publiek. Dat is pure adrenaline. Misschien dat ik nog een potje mee probeer te pakken dit jaar als er teams in Lille spelen. Samoa of Tonga zou cool zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 Ruime samenvatting van de openingsmatch https://sports.yahoo.com/highlights-france-v-zealand-rugby-221456508.html De Fransen thuis. Hebben echt wel gebouwd aan die ploeg de afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 Hier een weekendje in Dublin (ook in verband met de interland van morgen). Altijd tof om in die sfeer ook dit WK te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Waar kijken jullie dit op tv? Is blijkbaar(volgens KPN ITV en Sport) vooral op Franse zender te zien, gaan we maar doen dan ook. Gisteravond Franse meditatie, nu tv zender Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 (bewerkt) 5 uur geleden zei Kyrill: Waar kijken jullie dit op tv? Is blijkbaar(volgens KPN ITV en Sport) vooral op Franse zender te zien, gaan we maar doen dan ook. Gisteravond Franse meditatie, nu tv zender Ziggo Sport zendt veel uit 10 september 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Ziggo Sport zend veel uit Dank, dan blijf ik maar gewoon liever bij de Fransen Ik kan het iig deels begrijpen/vatten de taal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Holy shit wat een heerlijke laatste minuten bij Wales Fiji zeg. Choked Wales nog bijna ook. Wat zuur voor Fiji zeg, echt gestreden als beesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Op 10-9-2023 om 23:03 zei Vitesse88: Holy shit wat een heerlijke laatste minuten bij Wales Fiji zeg. Choked Wales nog bijna ook. Wat zuur voor Fiji zeg, echt gestreden als beesten En nu winnen ze van Australië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Volgt iemand dit nog? Mijn hemel, wat hebben we 2 geweldige avond kwartfinales gezien zeg. Ierland NZ was gisteren geweldig, eerste helft Frankrijk Zuid Afrika; geweldige reclame voor de sport. Zuid Afrika - Nieuw Zeeland denk ik wel de finale in wording. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Heb vanavond helemaal gezien en gisteren 2e helft. Mooie sport ook al begrijp ik echt niet alles. Daarnaast het gebrek aan gedoe eromheen maakt het echt lekker makkelijk kijken. Gewoon pure sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 (bewerkt) Wilde elke keer Ierland kijken, maar vriendin samen of ik vergat het te kijken. Nu Ierland uitgeschakeld 15 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brattbakk Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 12 uur geleden zei Vitesse88: Volgt iemand dit nog? Mijn hemel, wat hebben we 2 geweldige avond kwartfinales gezien zeg. Ierland NZ was gisteren geweldig, eerste helft Frankrijk Zuid Afrika; geweldige reclame voor de sport. Zuid Afrika - Nieuw Zeeland denk ik wel de finale in wording. Dat waren inderdaad 2 matchen waarbij geen ploeg verdiende om uitgeschakeld te worden. Vooral voor de Fransen vind ik het spijtig. Dat punt verschil kon ook net omgekeerd zijn. Maar wat een avondmatchen seg. Die snelheid, intensiteit, scoreverloop,... echt fenomenaal! Finale lijkt mij ook die te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 oktober 2023 Share Geplaatst 16 oktober 2023 Hier samenvattingen gekeken. Om één of andere reden mis ik die live wedstrijden, maar het zag er spectaculair uit. Gezien de loting (volgens de experts) was hieraan niet te ontkomen en gelukkig zijn het twee fantastische kwartfinales gebleken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Zuid Afrika, wat een comeback Engeland had het fantastisch voor elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Samenvatting even gekeken, zieke kick wel die laatste. Echt heel ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Zit er klaar voor hoor, straks finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Heerlijke finale gezien, waarbij ik eigenlijk voor NZ was. Die hebben wel echt zelf laten liggen met die gemiste conversie, penalty en relatief vroege rode kaart van de aanvoerder. Ook nog een afgekeurde try, erg slordig. Maar desondanks heel erg genoten van deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Ah, kut.. Gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Het was een mooie finale, maar bijzonder dat de captain van Zuid-Afrika geen rode kaart kreeg. Het was er één vol spanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 37 minuten geleden zei delichris: Het was een mooie finale, maar bijzonder dat de captain van Zuid-Afrika geen rode kaart kreeg. Het was er één vol spanning. Zijn overtreding was minder erg dan die andere. Contact van hem was lager dan bij die van NZ. Ik ben altijd gecharmeerd van NZ, maar ze waren gisteren enorm slordig met de line-outs. Zelfs met 14 man waren ze eigenlijk sterker dan ZA maar die stonden verdedigend geweldig. Die winnen alle 3 de knock-outfase potten met 1 punt verschil, heel bizar. NZ wel 2 gemiste kansen zeg, kun je toch zien wat druk met een speler man doen. Toch wel genoten van dit WK, met name van de kwartfinales. Die waren geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten