Kyrill Geplaatst 19 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2023 (bewerkt) 14e geworden met 41 punten. Vreselijke 2e seizoenshelft in schril contrast met betere 1e seizoenshelft. Save geconverterd naar FM 24 screen: Spoiler PL: Wedstrijden: Brighton-Arsenal 0-0: 4/6 gepakt tegen Arsenal, kunnen we terecht trots op zijn. 10% bijna van ons totaal aantal punten. Spoiler Leicster-Brighton 2-0: Spoiler Schema: Zaten sinds eind januari al op 10 PL zeges dat er vervolgens maar 1 nog bij komt in de maanden februari tot en met mei, kan niet anders zeggen is gewoon K.U.T kwalitatief.Uitermate.Teleurstellend Spoiler Eindstand: Spoiler Seizoenstatstieken: Stand 1e seizoenshelft en 2e: Spoiler Spoiler Stand op basis thuisduels: Spoiler Spoiler Hierboven overzicht ^^ van wie er thuis gewonnen werd Stand uit duels: Spoiler Overzicht 2 uitduels wel gewonnen werden haha: Spoiler Selectie gesorteerd op average eindrating: Spoiler Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager @rich ruzzian Thnx voor het lezen, de eventuele likes , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. 19CH98: Thnx maat thnx, uiteindelijk helaas totaal niet meer pfffff. Baal er goed van uiteindelijk ''maar'' 11 zeges. Maar plek 14 is in ieder geval veel hoger, dan vorig seizoen. Keeza: Thnx maat helaas gingen we niet zo door. delichris: Thnx maat. ElMarcos: Thnx maat inmiddels helaas niet meer zie deze post en mijn reactie op de reacties hierboven. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler 19 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik had gehoopt dat je top 10 zou eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Volgend seizoen knallen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) Hoge PL premies/bonussen voor de spelers, drukke transfer zomer oa 2 spelers gekocht van Arsenal en 1 verkocht aan Arsenal Hallo allemaal, welkom bij weer een nieuwe update. Deze gaat vooral over kopen en verkopen, ook heb ik spelers targets gegeven voor hun loan-deels of training performances, maar dat gaan we nu niet bespreken. We gaan kijken naar aan en verkopen! Transfers: In: Joan Zarate is een 19 jarige newgen CM die voor 12.5 miljoen van Newcastle is overgekomen. Hij onderscheidt zich met attributen als 17 voor techniek, 16 voor first touch, 16 voor long shots en 16 voor passing. We hopen allemaal op een (lange) mooi en succesvolle carriere van Zarate bij Brighton. Goran Stanic 22 jarige Servische Spits is voor 50 miljoen van Arsenal overgekomen. Voor de verandering hebben we in 1x 50 miljoen gelapt, dus zijn we verzekerd van geen toekomstige finacieen meer op deze deal richting Arsenal. Goran heeft oa 17 voor composure, 17 voor first touch en 16 voor finishing. Jerry St Juste is 32 jaar en kwam gratis over hij is oa RB en CV. Na 2 jaar al on loan geweest te zijn, is Ethan Nwaneri nu voor max 37 miljoen definitief overgekocht van Arsenal en speler van Brighton. Ethan kan op veel posities spelen maar is nu definitief gehaald omdat Ben Doak de omgekeerd weg behandeld, daarover later meer. Arnau Sola is een 26 jarige linksback en die is voor 15.25 miljoen overgekomen van Napoli. Ricardo Vieira is een middenvelder newgen kwam gratis van Porto B maar is ook gelijk weer uitgeleend, dat hebben we hem zelf moeten beloven. Tot slot Jason van Duiven 24 jaar in game kwam voor 2.3 miljoen van PSV en Maxwell Cornett die op de gehele linkerflank kan spelen is 32 en kwam ook gratis net als bv St.Juste. Uit: Grote klapper is Ben Doak voor 53-58 miljoen maximaal naar Arsenal. Hij wou zelf weg, ook al zorgde dat voor een team meeting waarbij vel spelers ontevreden zijn/waren, jammer dan. Het is een redelijke winst op zijn 49 miljoen aankooppprijs. Terem Moffi had een bagger seizoen en is voor 31.5 miljoen verkocht aan Westham ook is hij al 30 jaar oud. Het is wel flink verlies op zijn 55 miljoen aankoopprijs. We wensen hem veel succes bij The Hammers Samuel Ricci is voor een intermediar voor 24 miljoen en 9%(2.2 miljoen) verkocht aan Al-Hilal. Dat is een mooi en fijne winst op zijn 7.75 miljoen aankoopprijs, wel ging er deel naar Napoli zijn oude club. Julio Encisio kwam niet meer in mijn plannen voor is ook voor intermediar verkocht voor 10 miljoen aan Al Gharafa ofzo. Vitor Roque kwam voor 11 miljoen naar Brighton en is nu voor 37 mijoen ook aan Al Hilal verkocht, erg mooie en ruime winst. Hij verdiende bij ons 91k per week, daar verdiend ie nu 245k per week Malu Gusto is voor 20.5 miljoen aan mijn oude werkgever Nice verkocht, bescheiden winst op zijn 13 miljoen aankooppprijs. Tot slot verder is oa nog Lo Celso vooor 3.9 miljoen aan America verkocht hij kwam ooit gratis. Overzicht: Spoiler Eind overzicht van vorig seizoen: Spoiler Screens: Joan Zarate: Spoiler Goran Stanic: Spoiler Jerry St.Juste Spoiler Ethan Nwaneri: Spoiler Arnau Sola: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager @rich ruzzian Thnx voor het lezen, de eventuele likes , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: Ik ook maar daar kwamen we helaas punt of 15 te kort voor :( Keeza: Thnx maat, dat is wel de bedoeling. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler 21 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Leuke transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 doe je goed maat! leuke transfers hopelijk eind vh seizoen wat hoger eindigen en meer transferbudget Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) Van verschrikkelijke maand augustus, ere herstel met een geweldige maand september voor Brighton! PL: Wedstrijden: Brighton-Bournemouth 0-2: Spoiler Brighton-Middelsbrough 8-3: Zowel Rafael Luis als Nwaneri kwamen hier tot een 10.0 als beoordleing. Luis had dat te danken als DM aan een hattrick + een assist, erg knap. Spoiler Schema: Augustus leverde voor ons 3-1 verlies bij Brentford op, 0-2 verlies thuis tegen Bournemouth en 1-0 verlies uit bij Norwich. September daarentegen, ging vele malen beter. 8-3 winst op Middelsbrough, 2-1 winst op Everton veel hoger dan ons stond toen nog, 0-2 winst bij Sheffield(nu al op helft van ons totaal aantal uit zeges zitten, van heel vorig seizoen) en uit bij grootmacht Manchester City werd maar nipt 2-1 verloren en waren we niet eens zo heel veel slechter. Spoiler Stand: Spoiler Carabao Cup: Laatste 2 seizoenen werd dit voor ons, snelle uitschakeling. Nu hebben we Fulham 4-1 en Blackpool 3-0 al verslagen. Transfers : Tyler Lawson is voor 34.5 mijoen gekomen van Watford, hij is 22, Engels & Homegrown Spoiler Uiteindelijk maar goed ook, want niet veel later verkochte we 3e doelman Cox voor 1.2 miljoen aan Chelsea. Lawson wisselt de nummer 1 positie onder de lat af met CJ Sanchez. Overzicht: Uiteindelijk hebben we voor 143 miljoen aangekocht en voor 154 miljoen verkocht aan spelers. Spoiler Speler uitgelicht: Illyes Housni . De ex-PSG speler heeft voor ons in de PL in 3 duels basis en 2x als invaller al 4 goals en 1 assist gemaakt. Daarnaast speelt ie ook lang niet altijd als Spits maar ook als AML. We hebben beloofd hem niet te verkopen en hij heeft ook een traning point target gekregen. Oa 49.5 mijoen pond bod van Sheffield hebben we al afgewezen. Housni betaald dat vertrouwen terug met erg goede prestaties in de PL en is topscorer in de PL met 4 goals van alle spelers, met twee andere spelers van andere clubs samen. Spoiler Houshni zijn vorm in detail: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager @rich ruzzian Thnx voor het lezen, de eventuele likes , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. delichris: thnx maat thnx. Mark Hughes: Thnx maat thnx. Begonnen seizoen verschrikkelijk met 0/9 nu loopt het heerlijk. Vooral 8-3 van Middelsbrough winnen was ik erg blij mee. 22 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Prima start van het seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Wat een overwinning hoor die 8-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) Competitie gaat niet goed met 16 punten na 16 duels. Wel beker succes in de Carabao Cup!! Dit hierboven gaat mijn banner zijn met deze Brighton Novelle, zolang bij Brighton zit en blijf, en niet ontslagen word of opstap. Ik googlde op Brighton and Hove Albion Fc Fan art work en vond oa dit. Kost 100-400 pond, gaan we natuurlijk niet doen, wel ga ik dus deze afbeelding gebruiken. Kunnen mensen in het banner board, lekker andere leden helpen aan novelle banners Welkom bij weer een nieuwe update. PL gaat het weer pittig/niet heel goed. In de beker(Carabacao Cup) zeker wel. Daar staan we nu in de halve finale, hoe en wat daarover, later meer. PL: Wedstrijden: Brighton-Burnley 2-1 Spoiler Westham-Brighton 2-1 Geen schande dit verlies, de Hammers staan dik en ruim 1e met een voorsprong uit mijn hoofd van 7 punten, op de nummer 2. We speelde geen slechte wedstrijd maar zij waren gewoon veel beter. Spoiler Brighton- Spurs 3-1 Spurs hadden teveel, te snel en te vroeg gewisseld. Daardoor eindigde de laatste 20 minuten Johnson de spits op doel, totaal niet ons probleem. We kwamen 0-1 achter , en dat was de russstand. Na rust wonnen we door 2 goals van newgen Benyoucef en een van Gibbs. Spoiler Schema: Spoiler Stand: In de PL blijven we bagger gaan/spelen en wordt er vooral uit amper gewonnen. Met 16 punten na 16 duels is er reden tot zorgen, en MOET het komende tijd veel beter. Maar gaat niet makkelijk worden met eerst United uit en erna Leeds thuis. In januari gaat de transfer window uiteraard weer open, maar het bestuur heeft ons ons TB van 24 miljoen pond, teruggebracht tot 4 ton. Dus we hoeven niet te rekenen op aankopen tenzij we eerst 2-3 spelers of meer verkopen. Spoiler Carabao Cup: Brighton-Westham 2-2(Brighton wint 4-3 na penalty's) en staat in de halve finale. We waren sowieso over 90 minuten al verruit het betere team. In de penalty reeks liet ik Tyler Lawson onze eerst pingel nemen die scoorde hij, en de eerste , en de laatste pingel van Westham wist hij allebei tegen te houden. Aan onze kant schoten alle vier de eerste penalty nemers raak, en dat was genoeg voor een plek in de halve finale. Ik weet nog niet tegen wie we daar gaan spelen, wel is nu wel duidelijk dat Carabao Cup onze snelste en enige kans is om dit seizoen te plaatsen voor de ECL. Spoiler Speler uitgelicht Tyler Lawson, het Tyler Lawson effect: Spoiler Spoiler Spoiler Reden waarom staat al bij het kopje ''Carabao Cup'' als je zelf als 1e van onze penalty nemers , gelijk scoort en nog 2 penalty's tegenhoud, heb je een groot aandeel in ons beker succes. En is het terecht dat ik je hier uitlicht als speler van de afgelopen periode. @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @Oerlie @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager @rich ruzzian Thnx voor het lezen, de eventuele likes , jullie tijd , aandacht en reacties. WIl je mention laat maar weten? Wil je geen mention ook dikke prima en even goede vrienden. 19CH98: Ja thnx maat. Inmiddels helaas niet meer en is er vooral succes gekomen in de Carabao Cup dus. Delichris: Thjnx maat daar was ik zelf ook erg blij mee. Spoiler 24 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 In de beker kan je je seizoen goed kleur geven. Handhaving + League Cup is toch mooier dan 11e zonder League Cup naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei 19CH98: In de beker kan je je seizoen goed kleur geven. Handhaving + League Cup is toch mooier dan 11e zonder League Cup naar mijn mening. Handhaving gaat sowieso wel lukken, dat is het probleem niet. Probleem is dat we ook nu weer niet, aansluiting met de top 10 kunnen pakken(helaas). Als ik dan naast handhaving best grote kans heb om ook te plaatsen voor Europees voetbal, zou het stom zijn om dat niet te pakken. Hangt natuurlijk ook grotendeels van de komende loting, van de halve finale af. Thnx weer in ieder geval EDIT: Zie net Arsenal geloot hebben, heb in ieder geval minder hoge verwachtingen om dat te verslaan, gaan iig proberen. Westham waren we veel beter en dat is de nummer 1 in de PL. 24 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Het gaat niet heel verkeerd hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Arsenal ga je gewoon pakken maat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Gaat aardig goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Ik snap dat je beter zou willen, maar al met al gaat het niet heel verkeerd. Als je de Carabao Cup wint, dan is Europees voetbal al een feit maatje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 @delichris @Nom de Guerre @DGremlin @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @KayDeManaager @rich ruzzian Bedankt voor jullie geduld. Ik begon met deze save overnemen naar FM24 maar het bleef gewoon niet goed lopen en verloren vooral veel(vaak onterecht). Jullie krijgen allemaal zo een tag in mijn nieuwe Arsenal novelle topic. Op laatste moment van spelen staat mijn Brighton 17e maar heb al bijna 4 weken of langer niet meer gespeeld. Dank voor al jullie lieve reacties, likes, tijd, lezen en aandacht maar dit topic mag voor nu gesloten worden, er gaat geen vervolg komen @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Jammer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten