La Pulga Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Lijkt me wel dat deze game ze eigen topic verdiend, wat een spel is dit zeg Hier lvl 21, vanavond weer even mooi verder. Werkt ook erg nice met een controller trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Hier momenteel 29, druïde. Speel jij op ps/xbox @La Pulga? Of gewoon of met controller? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2023 4 uur geleden zei Mansveld: Hier momenteel 29, druïde. Speel jij op ps/xbox @La Pulga? Of gewoon of met controller? Speel het op me pc en dan controller aangesloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Wel benieuwd naar deze game. Speelde diablo 1 in 1998 denk ik? Was echt een goede game toen iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Speel het op me pc en dan controller aangesloten. Misschien ook eens proberen. Net Act 1 quests maar even afgemaakt. Was voornamelijk met zijmissies bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2023 Ik ben zojuist level 25 geworden, loop verder maar een beetje rond. Lijkt wel alsof deze game een stuk moeilijker is geworden, uit elke hoek komt er wel wat bijzonders uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Dat de game moeilijker is, ben ik alleen maar blij om. Diablo 3 vond ik meh daarin. Twijfel heel erg of ik 'm eind van deze week op de pc haal of op de ps5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2023 35 minuten geleden zei Dansmeister: Dat de game moeilijker is, ben ik alleen maar blij om. Diablo 3 vond ik meh daarin. Twijfel heel erg of ik 'm eind van deze week op de pc haal of op de ps5. PCtje, lekker met Stacey en mij op de grind. Controller kan je gewoon aansluiten maar dan kunnen we wel ondertussen op TS over het weer praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Spelletje hoor. Level 8 Sorc op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Oh ziek, is deze al uit? Diablo 3 echt helemaal stuk gespeeld, zowel op de Xbox als op de Switch. Zie dat hij nog niet beschikbaar is op de Switch helaas.. PS5 zijn wel weer op voorraad. Na Zelda deze maar halen met een PS5 en ontslag nemen. Hoe verhoudt deze game zich tot Diablo 3 @La Pulga @The Saint @Mansveld? Wat zijn de grote verschillen en wat is er meegenomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2023 Ik vind het echt heerlijk en voel me zelfs zwaar verslaafd. 3 heb ik toen ook helemaal de moeder gespeeld maar 4 is vooral lekker moeilijk en ook wat grimmiger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Beppu: Oh ziek, is deze al uit? Diablo 3 echt helemaal stuk gespeeld, zowel op de Xbox als op de Switch. Zie dat hij nog niet beschikbaar is op de Switch helaas.. PS5 zijn wel weer op voorraad. Na Zelda deze maar halen met een PS5 en ontslag nemen. Hoe verhoudt deze game zich tot Diablo 3 @La Pulga @The Saint @Mansveld? Wat zijn de grote verschillen en wat is er meegenomen? Geweldig spel. Moet zeggen dat ik 3 op een gegeven moment links heb laten liggen toen ik destijds van pc overstapte naar de PlayStation om te gamen dus echt vergelijken laat mijn geheugen mij niet meer toe. De moeilijkheidsgraad vind ik persoonlijk wel meevallen, al kan dat ook komen vanwege mijn class. Heb met de druïde een prima selfheal met de shapeshift naar werewolf, wat goed van pas komt naast de potions (gebruik ik niet heel veel). Daarnaast maak ik gebruik van mijn companions waardoor ik niet zoveel klappen incasseer en bij bazen vrij makkelijk aanvallen kan ontwijken. Edit: Baal wel dat mijn laptop het maar net trekt, speel dus niet met hoge graphics. 6 juni 2023 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 (bewerkt) 3 uur geleden zei Beppu: Oh ziek, is deze al uit? Diablo 3 echt helemaal stuk gespeeld, zowel op de Xbox als op de Switch. Zie dat hij nog niet beschikbaar is op de Switch helaas.. PS5 zijn wel weer op voorraad. Na Zelda deze maar halen met een PS5 en ontslag nemen. Hoe verhoudt deze game zich tot Diablo 3 @La Pulga @The Saint @Mansveld? Wat zijn de grote verschillen en wat is er meegenomen? No brainer deze hoor. Diablo 3 was uiteindelijk best een teleurstelling . Grootste verschil is denk ik shared world. Game krijgt zo een mmo gevoel. Is voor mij een dikke plus. Moest vandaag eigenlijk verder met wat kozijntjes schilderen. Geen fluit van terecht gekomen 6 juni 2023 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 WElke diablo is dit? Ik speelde dit vroeger (2002?) diablo 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2023 Ik heb het gevoel dat ik echt nog heel zwak ben, iemand die weet wat ik verkeerd doe? Eerlijk, heb wel dikke hoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 55 minuten geleden zei CrisChivu: WElke diablo is dit? Ik speelde dit vroeger (2002?) diablo 2 4 8 minuten geleden zei La Pulga: Ik heb het gevoel dat ik echt nog heel zwak ben, iemand die weet wat ik verkeerd doe? Eerlijk, heb wel dikke hoed. Upgraden? Niet volledig maar de eerste twee wellicht, die kosten niet veel. En gems gebruiken? Sorc is wel een erg sterke class. Dit is mijne momenteel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2023 6 minuten geleden zei Mansveld: 4 Upgraden? Niet volledig maar de eerste twee wellicht, die kosten niet veel. En gems gebruiken? Sorc is wel een erg sterke class. Dit is mijne momenteel Ja upgraden kan ik wel wat kopen, maar dan zijn wel al me centjes op. Deed ik gister, kwam ik 5 minuten later een nieuwe item tegen op de grond die 10x beter was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2023 Nieuwe build gevonden, gaat al een stuk beter nu. https://www.rockpapershotgun.com/diablo-4-sorcerer-build Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 32 minuten geleden zei La Pulga: Nieuwe build gevonden, gaat al een stuk beter nu. https://www.rockpapershotgun.com/diablo-4-sorcerer-build Ja gebruik deze vanaf het begin. Althans ziet er op eerste gezicht zelfde uit. Werkt goed. Denk alleen niet dat ik deze build blijf houden. Single damage is meh op dit moment. Kijk het nog even aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2023 Welke is nou echt beter? Spoiler En dit is nu mijn build Gaat wel een stuk beter nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Welke is nou echt beter? Inhoud verbergen En dit is nu mijn build Gaat wel een stuk beter nu. Testen? Ze lijken elkaar niet veel te ontlopen. Die percentages extra damage verkijk jij je zo op. Gisteren tot level 28 gekomen. Fijne amulet gevonden. Iedere 90sec als mijn health een drop maakt krijg ik een immuniteitsbubbel van 7 seconden. Straks verder met side quests. Act 1 laat ik even links liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 23 uur geleden zei La Pulga: Nieuwe build gevonden, gaat al een stuk beter nu. https://www.rockpapershotgun.com/diablo-4-sorcerer-build Speelt Stacey al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Voor iemand die nog nooit Diablo heeft gespeeld triggert deze game mij toch wel. Volgens mij is het niet echt nodig om de eerdere games te spelen of wel? Welke game raden jullie aan om eens mee te testen en/of bestaat er een demo voor Diablo 4? Kan ik het eens gaan testen nu de voetballoze periode gaat aanbreken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2023 36 minuten geleden zei Dansmeister: Speelt Stacey al? Ik verwacht Stacey stiekem morgen wel online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 58 minuten geleden zei La Pulga: Ik verwacht Stacey stiekem morgen wel online. Morgen dagje vrij genomen. Misschien even smiddags Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten