delichris Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Weer een lekker land om een club te gaan managen en meteen een bekende halen is ook lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Mooie bestemming weer en daarnaast is het altijd fijn als er een iemand aangetrokken wordt waar je van weet dat hij het verschil kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Weer een prachtlocatie zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2023 Het is goed vertoeven hier in Nassau. De club heeft een heerlijk appartement geregeld. Helaas heb ik nog niet het geld voor zo'n mooi bootje maar de locatie is heerlijk. Ik vermaak mij wel tot oktober. Hoezo oktober? Ja ook hier begint de competitie pas in oktober. Sowieso is het een korte competitie. Twee poules van 5. Je speelt drie keer tegen elkaar dus 12 wedstrijden. De nummers 1 en 2 van beide poules gaan daarna de play off in. Dus 14 wedstrijden max plus de beker. Ons 2e elftal speelt trouwens in de Island League oftewel het tweede niveau. Veel clubs zijn er dus niet hier. Maar goed er was een leuk salaris budget dus als ik eerste ben ik het gaan kijken naar versterkingen. De namen zullen jullie weinig zeggen maar de clubs waar ze vanaf komen... Wat heerlijk zeg. UoB ( University of Barbados ) UWI ( The University of the West Indies ) Sharks. Ik ga er wel lekker op haha. Twee spelers ga ik jullie voorstellen de eerste is Chris Bernstein. Een Amerikaan van 18 die zowel spits als rechtsbuiten kan spelen. In de spits zal hij niet snel spelen maar als rechtsbuiten verwacht ik veel van deze jongen Spoiler De tweede naam is natuurlijk Matthew Rouillon. Op zijn 21 al goed voor 21 interlands voor de Seychellen. Verdiend voor de Bahama's een flink bedrag maar aangezien de meeste verdedigers niet hoger komen dan een 5 of 6 voor snelheid verwacht ik veel van Matthew. Spoiler Dit is de selectie waar ik het mee moet doen. Als eerste de doelmannen Aan potentie geen gebrek maar echt directe kwaliteit is er niet ( al is dat er vrij weinig hier ) Moeten maar roeien met de riemen die we hebben. Achterin zullen we vooral starten met Da Costa , Kristoff Davies , Joey Lowe en Tre Barry waar de laatste international is van de Bahama's. Centraal op middenveld zal het Jonathon Rahming zijn met Bruny Jean Bapiste tot de andere Rahming weer fit is. Rechtsbuiten dus Bernstein, op 10 Jamie Lissek , terwijl Nathan Field als linksbuiten mag opereren. In de punt natuurlijk Matthew. Felix Charles is trouwens een speler uit Haïti. En met Ricardo Mareus hebben we nog een jong talent die zeker minuten gaat maken. En jullie kunnen merken dat ik van de 4-4-2 ben afgestapt. Hopelijk pakt dat goed uit. De meeste wedstrijden spelen we trouwens zowel uit en thuis in dit stadion... Mag je het een stadion noemen? Ik vind het wel geweldig. Het Roscow AL Davies Soccer Field @Tim' Tot nu toe zijn het zeker bestemmingen waar ik wel eens naar toe zou willen gaan haha. Voorlopig moet ik het doen met FM en plaatjes van internet. @delichris Vooral een heerlijk land om te zijn. Matthew kan wel eens zeer belangrijk worden @19CH98Ik mag niet klagen qua bestemmingen momenteel. @MNie ik klaag niet nee @Satioz thnx @Marius @Kyrill @Tim Windt @Keeza @Huipio @Satioz @Oerlie @Vis @KayDeManaager @chrisje1993 @Titan @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Mooie post Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Leuke spelers gehaald en laat het seizoen maar beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 De aanwezigheid van Rouillon zorgt er volgens mij voor dat de rest van de spelers direct minder sterren als beoordeling krijgen. Hopelijk maakt hij de verwachtingen ook waar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Fijne bestemming weer in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2023 Het doel is duidelijk. 3e plaatsen tellen hier niet. Iets waar de vorige manager dus over mee kon praten aangezien de laan werd uitgestuurd afgelopen seizoen. Moeten dus bij de 1e twee eindigen. Ook hier begint het seizoen pas in oktober dus had tussen wat oefenwedstrijden wel wat tijd. Eerst maar even de oefenwedstrijden bespreken. Vooral ploegen uit Canada en dan niet van het hoogste niveau kwamen bij ons bezoek om in ieder geval iets van geld in het laadje te brengen. En moet zeggen ik was zeker onder de indruk van onze prestatie. Vooral omdat ik ben afgestapt van de simpele 4-4-2 naar een lastigere 4-2-3-1. Wat ik in de tussentijd deed? Het land bezoeken. Niet het hele land want dat is met 700 eilanden en 2000 cays of keys ( zand en koraalplaten onmogelijk in zo'n korte tijd. Van al deze eilanden zijn er overigens maar 30 tot 40 bewoond. Columbus kwam hier aanland en ontdekte dus Amerika. De keuken is een mengelmoes van de Engelse met het de zuidelijke staten van de USA. Je moet er van houden maar gelukkig zijn er ook veel gerechten met zeevruchten. Als ik even wou relaxen ging ik naar het grootste eiland van het land Andros. Heeft de grote van Groningen en Friesland bij elkaar maar er wonen nog geen 7800 mensen. Heerlijk dan lekker in de zon op een strand met palmbomen. Als jullie goed kijken zien jullie mij liggen Grand Bahama ligt het dichtst bij de USA namelijk zo'n 90 kilometer van Florida af. In de hoofdstad Nassau op New Providence woont zo'n 70 % van de bevolking. En dus niet vreemd dat hier ook de meeste ploegen vandaan komen. Ook uitgaan kun je prima in de hoofdstad. iets wat ik de eerste maanden regelmatig deed maar koning voetbal nadert zijn treden en dan gaat de focus ook direct om. Tot het nieuwe jaar speelden wij 5 competitie wedstrijden en 1 bekerwedstrijd En aangezien we alle vijf de wedstrijden wonnen staan we dan ook aan kop. Bears doen nog goed mee en de rest staan al op een behoorlijke achterstand. Matthew doet het heerlijk als diepe spits in deze tactiek @Kyrill thnx @delichris We zijn begonnen @Tim' Rouillon is wel echt een topper op dit niveau hoor. Voor alsnog zeer tevreden over zijn bijdrage @Marius Ik klaag niet hoor @MNie @Satioz Thnx @19CH98 @Tim Windt @Keeza @Huipio @Oerlie @Vis @KayDeManaager @chrisje1993 @Titan @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 De start is meteen goed te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Het moet raar lopen wil je naast de prijzen grijpen op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Lekker zeg. Op zo'n locatie zitten en dan ook nog eens meteen zo'n resultaten neer zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Ook hier boek je direct hele goede resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2023 Het echte werk gaat beginnen in de laatste maanden van het seizoen. Huh laatste maanden ja lieve volgers als je het naar je zin hebt dan gaat de tijd snel ( dat er maar weinig wedstrijden gespeeld worden helpt ook zeker mee maar ssssstttttt ) Het leven bevalt prima hier op de Bahama's. Vlak voor het einde van het seizoen kwam mijn scout nog met een IJslander op de proppen. En nee niet een speler die geboren is op de Bahama's met toevallig een tweede nationaliteit die IJslands is maar een echte IJslander. Hoe die is opgevallen door mijn scout geen idee. Ik besloot hem op proef te nemen maar toen bood UWI hem al een contract aan dus besloot ik de gok maar te wagen en dat pakte niet slecht uit Spoiler Helaas geen Koen Special maar kan wel dribbelen en een voorzet geven. Dat is hier op de Bahama's al heel veel haha. Daarnaast heb ik dan eindelijk wat concurrentie voor die Amerikaan die vaker bij de KFC te vinden is dan op het trainingsveld. Maar zoals gezegd en jullie kunnen zien kwam hij pas begin april bij de selectie wanneer het seizoen bijna ten einde was. Hoe hebben wij het dan gedaan in de afgelopen periode? Mogen eigenlijk niet klagen. Bears laat zien dat ze terecht een topploeg zijn en maken het ons lastig en wisten zelfs een keer punten af te snoepen. Ook de toekomstige kinderen van @Titan was heel ff lastig maar die stuurden we snel naar de hoek. Van de 12 wedstrijden dus 10 gewonnen en twee gelijk. Dan mag ik niet klagen lijkt mij zo. Het betekend dat wij 1e in onze poule worden gevolgd door Bears en de kinderen van Titan. UWI red het net en UoB mag het komend seizoen laten zien in The Islands League. Dynamos de regerend landskampioen wordt 1e in poule B en mag het opnemen tegen Bears terwijl Dynamo onze volgende tegenstander wordt. Renegades degradeert daar maar daar kom ik in een volgende update nog op terug. Als ik heel flauw wil zijn kan ik zeggen dat mijn doel behaald is ( 1e ) maar nee ik wil wel een fysieke prijs pakken voor ik verder ga @delichris Nu nog afmaken @19CH98 Het ziet er goed uit maar moeten het nog wel afmaken @Kyrill Absoluut @Keeza Ik ben zeer tevreden @Marius Nieuwe tactiek pakt zeer goed uit @Tim Windt Het is op dit niveau ook niet zo heel lastig als je op de juiste plek de juiste spelers hebt @Satioz Thnx @Tim' @MNie @Huipio @Oerlie @Vis @KayDeManaager @chrisje1993 @Titan @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Blijft lekker lopen. Ik kan me niet voorstellen dat een prijs niet gaat lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Je bent met afstand de beste ploeg gebleken in het reguliere seizoen, hopelijk kan je dat vertalen in succes in de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Een prijs winnen moet toch wel gaan lukken dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Wat een lekkere wedstrijden speel je en nu het maar afmaken in de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Je laat duidelijk zien wie de beste is hier. Nog even die laatste reeks goed afmaken en dan heb je weer een fysieke prijs in je virtuele prijzenkast. Wat tof dat je een IJslander hebt rondlopen, haha. Misschien was hij met zijn ouders op vakantie daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Als je niet verliest dan ben je goed bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2023 img]https://i.imgur.com/f1IW7Jq.png[/img] De beslissing van het seizoen. Pakken we een prijs of moeten we nog een jaar hier door? Het bestuur heeft mij al twee maal een contract aangeboden maar heb deze tot zo ver afgewezen. Hoop namelijk wel door te kunnen gaan hoewel ik naar alle eerlijkheid een jaar extra hier niet erg zou vinden. Het leven bevalt prima op de Bahama's heb een leuk elftal hoewel deel van de contracten wel aflopen. Maar goed de bedoeling is om prijzen te winnen natuurlijk. En door te gaan. We beginnen met de halve finale in de play off tegen United FC . We plaatsen ons zonder problemen voor de finale van het kampioenschap. Rouillon is de grote man en niet voor het eerst dit seizoen. Het geen betekend dat we nog twee wedstrijden spelen , nog twee finales. Of alles of niets of 1 wel en 1 niet maar dat is al genoeg. In de bekerfinale troffen we het gedegradeerde Renegades dat is de halve finale hun B team versloeg ook wij hadden weinig lastige tegenstanders op weg naar de finale. We wisten de beker binnen te slepen. Echt makkelijk ging het niet maar winst is winst nietwaar. Dat de winnende gemaakt wordt door Matthew is geen verrassing natuurlijk. Doel bereikt prijs is binnen maar de finale van de competitie is er ook nog. Tegen de huidige kampioen Kwamen nog op achterstand maar dankzij onze IJslandse vriend wisten wij de wedstrijd om te draaien. Bernstein mocht nog invallen ook nog scoren. Hiermee pakken we de dubbel en kunnen we weer verder gaan met onze reis @Marius Het werden er 2 @19CH98 Ook daar waren we de beste @Tim Windt Het werden er 2 @delichris Hebben het gedaan @Tim' Had eens gekeken hoe al deze prijzen het doen in de hall of fame. Valt erg tegen haha. Haha dat kan zo kun je zien op vakantie gaan kan je zomaar een profcontract opleveren ( barca deze zomer ikke hopen mag ) @MNie En doorrr @Vis thnx @Keeza @Satioz @Huipio @Oerlie @Vis @KayDeManaager @chrisje1993 @Titan @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Zoals verwacht weet je de prijzen binnen te slepen, goed bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Lekker bezig hoor. Weer een prijs erbij en door naar het volgende land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten