Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Het feit dat je 2e geel krijgt en gewoon door mag gaan, met wat je al deed, is genoeg bewijs die hele regel volstrekt waanzinnig en belachelijk is, en zsm afgeschaft moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei We gaan schakelen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Hoe krijgt Villa hier geen penalty? Schoolvoorbeeld met dat been tussen de benen van de aanvaller haken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei De commentator bij Aston Villa - Olympiakos weet zijn enthousiasme aardig te verbergen bij zo'n spektakelstuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 5 minuten geleden zei bas huijsmans: De commentator bij Aston Villa - Olympiakos weet zijn enthousiasme aardig te verbergen bij zo'n spektakelstuk Zijn sowieso stuk voor stuk slechte commentatoren eigenlijk, heb bij geen enkel het gevoel dat die de wedstrijd weet aan te voelen Laat staan in te spelen op wat er op het veld gebeurt qua reacties van spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 17 minuten geleden zei Rogier.: Zijn sowieso stuk voor stuk slechte commentatoren eigenlijk, heb bij geen enkel het gevoel dat die de wedstrijd weet aan te voelen Laat staan in te spelen op wat er op het veld gebeurt qua reacties van spelers. Koert hoort natuurlijk bij een schakelkanaal. ondanks dat ik het een klote commentator vind. Voor een schakelkanaatje kan die er wel enthousiasme in brengen. Die gozer van Olympiakos geeft in een actie zowat 3 penalty's weg hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Serieuze kans op een finale tussen Olympakos en Club Brugge. Leuk voor die clubs, maar verreweg wel de minste finale sinds de invoering van de Conference League. Mocht dat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei 7 uur geleden zei 007mark: Serieuze kans op een finale tussen Olympakos en Club Brugge. Leuk voor die clubs, maar verreweg wel de minste finale sinds de invoering van de Conference League. Mocht dat gebeuren. Maar dit is wel een beetje waar de Conference League voor bedoeld was toch? Dat ook clubs die nooit een Europese prijs winnen kans maken. Wat dat betreft zie ik de charme er wel van in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 mei Auteur Share Geplaatst 3 mei 7 uur geleden zei 007mark: Serieuze kans op een finale tussen Olympakos en Club Brugge. Leuk voor die clubs, maar verreweg wel de minste finale sinds de invoering van de Conference League. Mocht dat gebeuren. Zou super mooie finale zijn in mijn ogen en ook waarvoor de conference league is opgericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Knap hoor van Olympiakos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei 7 uur geleden zei Tim': Maar dit is wel een beetje waar de Conference League voor bedoeld was toch? Dat ook clubs die nooit een Europese prijs winnen kans maken. Wat dat betreft zie ik de charme er wel van in. 7 uur geleden zei Bogatyr: Zou super mooie finale zijn in mijn ogen en ook waarvoor de conference league is opgericht. Zeg toch ook; leuk voor die clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Zitten hier geen Club Brugge-supporters? Dat hier nog niets verschenen is over de terugwedstrijd.. Club Brugge dus eruit tegen Fiorentina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei #UnionForCupWinners Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Anders dan de CL en EL, worden er in deze competitie slechts 6 wedstrijden gespeeld in de League Phase. Twee minder dus, waardoor de verschillen nog kleiner zullen zijn tussen wél plaatsen en niet plaatsen voor de volgende ronde. Je treft uit elke pot een club. Alle teams moeten minimaal een voorronde winnen, of stromen door uit de voorrondes van de hogere Europese competities. GAE Eagles heeft overigens een coëfficient van 12.260, dus zouden bij plaatsing in Pot 3 komen. Zie dan alsnog wel voldoende clubs waarvan ze kunnen winnen. En zonder doorstromers uit de EL zou Chelsea nu al torenhoog favoriet zijn om de UCL van volgend jaar te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei (bewerkt) Het moeilijkste deel is dan ook niet de groepsfase, maar je überhaupt kwalificeren. Dat gezegd hebbende, volgens onze lieve hoogheid Bert, zijn ze tot de play off ronde gewoon geplaatst? https://kassiesa.net/uefa/seedco2024.html Ik zie het al, deze potten zijn gebaseerd op rankings, dus echte voorspellingen. GAE is inderdaad t/m de play off ronde geplaatst, dus geen Torino of Chelsea in die ronde, toch wel héél belangrijk. 28 mei bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Hopelijk krijgen we een leuke finale te zien. Wie er wint is me om het even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Hopen op een knotsgekke pot inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Ik ben voor El Kaabi, de reden zullen sommige wel weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 24 minuten geleden zei La Pulga: Ik ben voor El Kaabi, de reden zullen sommige wel weten. De H ontbreekt nog in z’n naam joh . Khabi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 3 minuten geleden zei Michaelinho*: De H ontbreekt nog in z’n naam joh . Khabi! Anders hing er ook een dikke copyright aan ze broek, dit is een beetje de AliExpress versie van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 1 uur geleden zei 007mark: Hopen op een knotsgekke pot inderdaad. We moeten nog iets beter ons best doen met hopen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Het kan nog komen, natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei In de wedstrijd gebeurt zo weinig dat ongeveer elke knappe vrouw in het publiek al wel een keer in beeld is geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Het venijn zit hem in de staart! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 2 uur geleden zei La Pulga: Ik ben voor El Kaabi, de reden zullen sommige wel weten. Ben echt super blij nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten