Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

UEFA Conference League

Bogatyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

De commentator bij Aston Villa - Olympiakos weet zijn enthousiasme aardig te verbergen bij zo'n spektakelstuk

Zijn sowieso stuk voor stuk slechte commentatoren eigenlijk, heb bij geen enkel het gevoel dat die de wedstrijd weet aan te voelen :D Laat staan in te spelen op wat er op het veld gebeurt qua reacties van spelers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rogier.:

Zijn sowieso stuk voor stuk slechte commentatoren eigenlijk, heb bij geen enkel het gevoel dat die de wedstrijd weet aan te voelen :D Laat staan in te spelen op wat er op het veld gebeurt qua reacties van spelers. 

Koert hoort natuurlijk bij een schakelkanaal. ondanks dat ik het een klote commentator vind. Voor een schakelkanaatje kan die er wel enthousiasme in brengen.

Die gozer van Olympiakos geeft in een actie zowat 3 penalty's weg hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serieuze kans op een finale tussen Olympakos en Club Brugge. Leuk voor die clubs, maar verreweg wel de minste finale sinds de invoering van de Conference League. Mocht dat gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei 007mark:

Serieuze kans op een finale tussen Olympakos en Club Brugge. Leuk voor die clubs, maar verreweg wel de minste finale sinds de invoering van de Conference League. Mocht dat gebeuren.

Maar dit is wel een beetje waar de Conference League voor bedoeld was toch? Dat ook clubs die nooit een Europese prijs winnen kans maken. Wat dat betreft zie ik de charme er wel van in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei 007mark:

Zou super mooie finale zijn in mijn ogen en ook waarvoor de conference league is opgericht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Tim':

Maar dit is wel een beetje waar de Conference League voor bedoeld was toch? Dat ook clubs die nooit een Europese prijs winnen kans maken. Wat dat betreft zie ik de charme er wel van in.

7 uur geleden zei Bogatyr:

Zou super mooie finale zijn in mijn ogen en ook waarvoor de conference league is opgericht. 

Zeg toch ook; leuk voor die clubs ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders dan de CL en EL, worden er in deze competitie slechts 6 wedstrijden gespeeld in de League Phase. Twee minder dus, waardoor de verschillen nog kleiner zullen zijn tussen wél plaatsen en niet plaatsen voor de volgende ronde. Je treft uit elke pot een club.

Alle teams moeten minimaal een voorronde winnen, of stromen door uit de voorrondes van de hogere Europese competities. GAE Eagles heeft overigens een coëfficient van 12.260, dus zouden bij plaatsing in Pot 3 komen. Zie dan alsnog wel voldoende clubs waarvan ze kunnen winnen. En zonder doorstromers uit de EL zou Chelsea nu al torenhoog favoriet zijn om de UCL van volgend jaar te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moeilijkste deel is dan ook niet de groepsfase, maar je überhaupt kwalificeren.:classic_mellow:

Dat gezegd hebbende, volgens onze lieve hoogheid Bert, zijn ze tot de play off ronde gewoon geplaatst?

https://kassiesa.net/uefa/seedco2024.html

Ik zie het al, deze potten zijn gebaseerd op rankings, dus echte voorspellingen. GAE is inderdaad t/m de play off ronde geplaatst, dus geen Torino of Chelsea in die ronde, toch wel héél belangrijk.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites