Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Tuurlijk, why not! Nieuwe markt, nieuwe inkomsten Zo moeilijk is het niet allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Enkel de finale zou nog best kunnen naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) Mja, je kan ook in de groepsfase 18 wedstijden 'extra'(of minder) inplannen, zodat ieder team één keer naar buiten Europa moet. Ik vind het wel een probleem dat het clubvoetbal allemaal in Europa moet blijven. Natuulijk vind ik dat fijn, maar clubs uit landen buiten Europa komen er nu helemaal niet aan te pas. Daar moet eigenlijk toch iets aan veranderen, hoewel dat misschien niet goed is voor de Champions League. 26 april 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 36 minuten geleden zei himan: Natuulijk vind ik dat fijn, maar clubs uit landen buiten Europa komen er nu helemaal niet aan te pas. Die clubs hebben toch de AFC Champions League, CAF Champions League, CONCACAF Champions League, OFC Champions League en CONMEBOL Libertadores? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Precies wat het voetbal nodig heeft. Nog meer inkomsten die worden weggesluisd naar rijke eigenaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Los van dat geld en inkomsten (trouwens; who cares man... het is niet jouw of mijn geld), is het toch leuk voor de Amerikanen om een keer een CL wedstrijd bij te wonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) Kunnen ze altijd toch al. De variant van de CONCAF heeft dezelfde naam. Edit: Ja dus eigenlijk gewoon wat @Tim'zegt. Komt nog eens bij dat er een nieuw WK voor Clubs is als overkoepeling van alle 'lokale' Champions Leagues. 26 april 2023 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 16 minuten geleden zei Keeza: Los van dat geld en inkomsten (trouwens; who cares man... het is niet jouw of mijn geld), is het toch leuk voor de Amerikanen om een keer een CL wedstrijd bij te wonen. Is goed. Ik wil graag een wedstrijd van de Afrika Cup in Nederland, lijkt mij ook erg leuk. Of de Super Bowl een keer. Niet mijn sport, maar anderen vinden dat misschien wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Tim': Is goed. Ik wil graag een wedstrijd van de Afrika Cup in Nederland, lijkt mij ook erg leuk. Of de Super Bowl een keer. Niet mijn sport, maar anderen vinden dat misschien wel leuk. Ik wil ook van alles pik Edit: willen is één ding, denk niet dat de Amerikanen daar invloed op hebben in deze beslissing. De rode draad is natuurlijk geld, dat weet iedereen maar who cares. Het is toch een leuke bijkomstigheid voor een Chad of Bradley die, misschien wel door iets stoms als FIFA, fan zijn van een Real Madrid o.i.d. om deze 'lekker dicht bij huis' te kunnen gaan checken? Als de organisatie achter de Afrika Cup hetzelfde besluit en ze spelen een kwartfinale in de Kuip o.i.d. dan is dat toch mooi voor de mensen die er graag naar toe willen. Als hierdoor de interesse in de Afrika Cup ook nog eens stijgt in ons kikkerlandje, dan is het toch alleen maar een win-win. Snap niet waar jullie je zo druk om maken toppers... 26 april 2023 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 38 minuten geleden zei Keeza: Snap niet waar jullie je zo druk om maken toppers... Dat is inderdaad wel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 42 minuten geleden zei Keeza: Ik wil ook van alles pik Edit: willen is één ding, denk niet dat de Amerikanen daar invloed op hebben in deze beslissing. De rode draad is natuurlijk geld, dat weet iedereen maar who cares. Het is toch een leuke bijkomstigheid voor een Chad of Bradley die, misschien wel door iets stoms als FIFA, fan zijn van een Real Madrid o.i.d. om deze 'lekker dicht bij huis' te kunnen gaan checken? Als de organisatie achter de Afrika Cup hetzelfde besluit en ze spelen een kwartfinale in de Kuip o.i.d. dan is dat toch mooi voor de mensen die er graag naar toe willen. Als hierdoor de interesse in de Afrika Cup ook nog eens stijgt in ons kikkerlandje, dan is het toch alleen maar een win-win. Snap niet waar jullie je zo druk om maken toppers... Waarom zijn die topclubs dan zo vaak in de zomer in Amerika? Oja om er voor te zorgen dat ook het publiek daar ze kan zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) Ik maak me er niet zo druk over, ik vind het gewoon een debiel idee. Het is de Europese Champions League (en voor Cyprus, Israël en Armenië) en zij hebben hun eigen Champions League. Mijn Afrika Cup-voorbeeld was natuurlijk een ridiculisering. Voor mij zou het leuk zijn, maar ik ben niet relevant want het is een Afrikaans toernooi. Ceferin denkt maar aan één ding en dat is zijn eigen status en portemonnee. Edit: Hè kut, dat zijn twee dingen. Nou ja, je snapt het wel. 26 april 2023 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Zimbabwe vs. Mali in een uitverkochte Kuip zou ik wel tof vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 7 minuten geleden zei delichris: Waarom zijn die topclubs dan zo vaak in de zomer in Amerika? Oja om er voor te zorgen dat ook het publiek daar ze kan zien Als jij in de zomer naar Gran Canaria gaat, betekent niet dat het niet leuk is om ook in het voor- of najaar te gaan makker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 8 minuten geleden zei Keeza: Als jij in de zomer naar Gran Canaria gaat, betekent niet dat het niet leuk is om ook in het voor- of najaar te gaan makker Daar ging het niet om. Jij zei dat het om de fan ging zodat zij een Real oid konden zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 1 uur geleden zei Tim': Is goed. Ik wil graag een wedstrijd van de Afrika Cup in Nederland, lijkt mij ook erg leuk. Of de Super Bowl een keer. Niet mijn sport, maar anderen vinden dat misschien wel leuk. Gebeurd toch ook? Er werden NFL en NBA wedstrijden afgewerkt in Europa dit seizoen. @delichris Er is natuurlijk een verschil tussen een vriendschappelijke wedstrijd en een finale van de meest prestigieuze Europese beker. @Tim' Je vergeet Kazakhstan nog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Steels: @Tim' Je vergeet Kazakhstan nog! Nope. Die hoort niet in dat rijtje. Ik somde de landen op die niet in Europa liggen. 26 april 2023 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) 38 minuten geleden zei delichris: Daar ging het niet om. Jij zei dat het om de fan ging zodat zij een Real oid konden zien. De één vindt Gran Canaria met 40+ graden mooi en de ander vindt Gran Canaria met maximaal 25 graden mooi. 26 april 2023 bewerkt door Keeza edit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 21 minuten geleden zei Steels: Gebeurd toch ook? Er werden NFL en NBA wedstrijden afgewerkt in Europa dit seizoen. Ben benieuwd hoe de Amerikaanse PJWoodman op het Football Manager forum in Amerika hier op heeft gereageerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 6 uur geleden zei Keeza: Tuurlijk, why not! Nieuwe markt, nieuwe inkomsten Zo moeilijk is het niet allemaal. Gaan de New York Jankees dan ook in Europa baseballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Zojuist zei Kyrill: Gaan de New York Jankees dan ook in Europa baseballen? Leuk toch, voor de MLB fans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 2 minuten geleden zei Keeza: Ben benieuwd hoe de Amerikaanse PJWoodman op het Football Manager forum in Amerika hier op heeft gereageerd. Die mag het toch ook onzin vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Zo gek is het toch niet Barcelona-Real Madrid spelen toch ook al paar jaar hun Super Cup duel ergens in het midden oosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 5 minuten geleden zei Keeza: Ben benieuwd hoe de Amerikaanse PJWoodman op het Football Manager forum in Amerika hier op heeft gereageerd. Ik niet. Meine gute wat een non-discussie dit zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 2 minuten geleden zei Tim': Die mag het toch ook onzin vinden? Tuurlijk maat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten