Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

Op 10-11-2022 om 12:56 zei RubenS2:

En Debast (die speelt bij een middenmotor in de vaderlandse competitie) verkiezen boven Mechele (in het team van de groepsfase van de CL)... ;c 

Snap ik wel, Debast al eens laten proeven van een groot toernooi met het oog op de toekomst en ik ben ook niet zo onder de indruk van Brandon Mechele hoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Steels:

Snap ik wel, Debast al eens laten proeven van een groot toernooi met het oog op de toekomst en ik ben ook niet zo onder de indruk van Brandon Mechele hoor..

Debast is uit vorm (zie laatste wedstrijden met Anderlecht) en speelde slecht tijdens zijn twee interlands. Iemand meenemen om ervaring op te doen lijkt me niet opportuun gezien we zo al krap zitten in de verdedigers. We hebben iemand nodig die er meteen kan staan wanneer nodig. De enige reden dat Debast mee is, is omdat Martinez in een paarse pyjama slaapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei RubenS2:

Debast is uit vorm (zie laatste wedstrijden met Anderlecht) en speelde slecht tijdens zijn twee interlands. Iemand meenemen om ervaring op te doen lijkt me niet opportuun gezien we zo al krap zitten in de verdedigers. We hebben iemand nodig die er meteen kan staan wanneer nodig. De enige reden dat Debast mee is, is omdat Martinez in een paarse pyjama slaapt.

Krap? Alderweireld, vertonghen, dendoncker, theate, faes, debast en witsel als het nodig is.. Ja, mechele was absoluut noodzakelijk 🙄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Steels:

Krap? Alderweireld, vertonghen, dendoncker, theate, faes, debast en witsel als het nodig is.. Ja, mechele was absoluut noodzakelijk 🙄

Alderweireld en zeker Vertonghen zijn over hun top. Debast meetellen in de opties vind ik eerder een slechte grap. Dan speel ik nog liever zonder verdedigers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ik totaal geen grap. We zitten in een overgangsfase met de nationale ploeg. Dan is het belangrijk dat talent zo vlug mogelijk kennis mag maken met het grote werk. En dat zijn de tornooien zoals een Wereldbeker. Dit wordt een leerschool voor die jongen die hem een aantal jaar verdere opleiding voorsprong geeft, met routiniers als Jan Vertonghen en anderen.. Mechele mocht er zeker ook bij zijn van mij, maar nu heb ik het over het progressieproces van Debast... Lijkt me juiste keuze.

Eerder dacht ik er anders over maar als je erover nadenkt is Debast zo'n gekke keuze nog niet. 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei RubenS2:

Alderweireld en zeker Vertonghen zijn over hun top. Debast meetellen in de opties vind ik eerder een slechte grap. Dan speel ik nog liever zonder verdedigers.

Dus Alderweireld, Vertonghen en Debast staan allemaal na Brandon Mechele in de pickorder? Begrijp met niet verkeerd, Brandon Mechele is een degelijke verdediger maar hij is en al 29 en het is nu ook weer niet dat ie week-in, week-uit staat uit te blinken bij Club Brugge..

27 minuten geleden zei ElMarcos:

Zo te lezen is Nederland niet het enige land waar men flinke discussie kan hebben over de gemaakte keuzes van de bondscoach. Vraag me bij België vooral af of Martinez er in slaag nog het maximale uit jullie ploeg te halen. Lukaku tijdig fit?

Een non-discussie over wie de 6e centrale verdediger moet zijn in de selectie :classic_rolleyes: Jonge gast van 19 jaar en de toekomst van de Rode Duivels centraal achterin of een 29-jarige die je beloont voor zijn degelijke prestaties dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha wat een kneten bij die KBVB, eerst grote jan uithangen dat ze dat OneLove bandje gaan aandoen en nu de staart intrekken. Zelf het woordje 'love' mag van dat speciale TML shirt, ze staan weer goed voor joker. Blij dat ik deze zever niet volg, veel succes voor degen die dit wel doen. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Netzwerk:

Haha wat een kneten bij die KBVB, eerst grote jan uithangen dat ze dat OneLove bandje gaan aandoen en nu de staart intrekken. Zelf het woordje 'love' mag van dat speciale TML shirt, ze staan weer goed voor joker. Blij dat ik deze zever niet volg, veel succes voor degen die dit wel doen. :-D

Wel goed op de hoogte om het niet te volgen.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bogatyr:

Met een viermans defensie blijkbaar straks 

Met zowel Alderweireld als Vertonghen centraal. Onana en Witsel op het middenveld. Geen idee waarom Tielemans geslachtofferd wordt terwijl het Witsel is die al jaren als een vod speelt.

Thorgan zou ook starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites