Miz Geplaatst 6 november 2022 Auteur Share Geplaatst 6 november 2022 17 uur geleden zei Bogatyr: @Aaron21 @RubenS2 @Bingbangboem @Netzwerk @AntiChrist7 @DGremlin@Miz @Steels Wat is jullie ideale selectie voor de Rode Duivels voor Qatar? Ik dacht dat er 26 spelers meemochten. Ik ga hieronder een poging wagen. Keepers: Courtois, Mignolet, Casteels. Verdediging: Alderweireld, Vertonghen, Theate, Faes, Boyata, Mechele Middenvelders: Carrasco, Thorgan Hazard, Castagne, Meunier (indien fit), De Bruyne, Witsel, Onana, Dendoncker, Tielemans. Aanval: Lukaku, Batshuayi, E. Hazard, Trossard, Openda, Lukebakio, De Ketelaere, Doku (indien fit). Mis ik iemand? Ik denk dat ik Dries Mertens thuis zou laten. Courtois Mignolet Casteels Vertonghen Alderweireld Theate Denayer Castagne Meunier Saelemaekers Dendoncker Witsel Tielemans Lavia De Bruyne Onana Vanaken Lukebakio Tresor Carrasco Trossard T. Hazard Lukaku Batshuayi Openda E. Hazard Opvallendste naam is uiteraard die van Mike Tresor, maar die man is in zo'n geweldige topvorm en heeft voldoende potentieel dat je het - als je het objectief bekijkt - bijna niet kan verantwoorden om hem niet mee te nemen. Toegegeven, 't is ook een beetje om speciaal te doen. Lang getwijfeld over die 26e plaats, maar de ervaring en klasse van Hazard heeft het toch gehaald van de vinnigheid en het (verminderde) scorend vermogen van Mertens en de multi-inzetbaarheid van Origi en De Ketelaere. Die laatste neem ik overigens niet mee omdat die totaal uit vorm is, geen vertrouwen heeft en in tegenstelling tot Eden Hazard niet de ervaring heeft. Sowieso zou hij maar back-up zijn. Mijn basis zou er ongeveer zo uitzien: Courtois Meunier - Theate - Alderweireld - Castagne Tielemans - Witsel - De Bruyne Carrasco - Lukaku - Trossard De backups zijn dan: Mignolet Saelemaekers - Dendoncker - Denayer - Vertonghen Lavia - Onana - Vanaken Lukebakio - Openda - E. Hazard Maar goed, Bobby zal wel weer zijn vriendenclubje bij elkaar roepen. (met oa Mertens, Chadli en Benteke) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 @Miz Leuke basiself heb je daar, maar tegen de betere tegenstanders zou ik Witsel of Tielemans inruilen voor Onana, om toch wat meer power te hebben op het middenveld. En Theate en Alderweireld wissel je best van positie ook lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Onder voorbehoud van blessures zou ik gaan voor: Courtois, Mignolet, Casteels Alderweireld, Dendoncker, Faes, Mechele, Theate, Vertonghen Meunier, T. Hazard, Castagne, Carrasco De Bruyne, Tielemans, Vanaken, Witsel, Onana E. Hazard, Doku, Trossard, De Ketelaere, Lukebakio Batshuayi, Lukaku, Openda Eventueel Origi indien Doku niet fit raakt. Ik las dat Saelemaekers op de terugweg is, dus die zou Meunier kunnen vervangen indien die niet fit raakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Op 6-11-2022 om 13:29 zei Miz: Courtois Mignolet Casteels Vertonghen Alderweireld Theate Denayer Castagne Meunier Saelemaekers Dendoncker Witsel Tielemans Lavia De Bruyne Onana Vanaken Lukebakio Tresor Carrasco Trossard T. Hazard Lukaku Batshuayi Openda E. Hazard Ik kan me best vinden in deze selectie. Alleen denk ik dat CDK er bij gaat zijn ten koste van Trésor, ook niet geheel onterecht al gun ik Trésor de kans. Persoonlijk hoop ik bijna dat Vertonghen out gaat zijn voor het WK. Ik vind die echt verschrikkelijk over de top, zijn fysieke manco's komen in de JPL zelfs serieus bovendrijven. Samen met Alderweireld teveel van het goede, 't zou niet slecht zijn dat Martinez gedwongen wordt tot vernieuwing. En Soelle Soelle hoort natuurlijk ook mee te gaan als 16-jarig toptalent. Ah nee, wacht, hij speelt niet in paars-wit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Nu mijn echte selectie: Coucke Thoelen Coosemans Cobbaut Van Cleemput Seth De Witte Van Horenbeeck Bolingoli Vanlerberghe Swers Schoofs Verstraete Joa "de slager" Van Damme Van Hecke Rits Vranckx Defour Storm Amuzu Jr. Kawaya Hairemans Vleminckx Ngoy Vanzeir Benteke Soelle Soelle It's coming home. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 3 minuten geleden zei Bingbangboem: Nu mijn echte selectie: Coucke Thoelen Coosemans Cobbaut Van Cleemput Seth De Witte Van Horenbeeck Bolingoli Vanlerberghe Swers Schoofs Verstraete Joa "de slager" Van Damme Van Hecke Rits Vranckx Defour Storm Amuzu Jr. Kawaya Hairemans Vleminckx Ngoy Vanzeir Benteke Soelle Soelle It's coming home. En bondscoach? Aad De Mos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: En bondscoach? Aad De Mos? Ik dacht het Belgisch te houden met Preud'homme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Kenny Thompson en Siebe Blondelle worden weer straal genegeerd zie ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 8 uur geleden zei RubenS2: Onder voorbehoud van blessures zou ik gaan voor: Courtois, Mignolet, Casteels Alderweireld, Dendoncker, Faes, Mechele, Theate, Vertonghen Meunier, T. Hazard, Castagne, Carrasco De Bruyne, Tielemans, Vanaken, Witsel, Onana E. Hazard, Doku, Trossard, De Ketelaere, Lukebakio Batshuayi, Lukaku, Openda Eventueel Origi indien Doku niet fit raakt. Ik las dat Saelemaekers op de terugweg is, dus die zou Meunier kunnen vervangen indien die niet fit raakt. dit is een goede selectie volgens mij. als Martinez nu ook nog de juiste spelers opstelt hieruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Trésor dus niet in de voorselectie. Duranville en godbetert Stroeykens wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 13 minuten geleden zei Bingbangboem: Trésor dus niet in de voorselectie. Duranville en godbetert Stroeykens wel... Is er een voorselectie? Wat maakt het ook uit, de eerste 20 liggen toch al eeuwen vast en de overige 6 zien we waarschijnlijk toch nooit aan het werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 2 minuten geleden zei DGremlin: Is er een voorselectie? Wat maakt het ook uit, de eerste 20 liggen toch al eeuwen vast en de overige 6 zien we waarschijnlijk toch nooit aan het werk. Mondjesmaat gelekt in de media. Bij Genk zou men enkel een brief voor Heynen gekregen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 35 minuten geleden zei Bingbangboem: Trésor dus niet in de voorselectie. Duranville en godbetert Stroeykens wel... Snap je niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 8 november 2022 Auteur Share Geplaatst 8 november 2022 Zelfs Amuzu zat in de voorselectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Lukebakio moet toch echt mee hoor. Scoort nu weer in de competitie en zit aan 7 goals nu in de Bundesliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Nu komt het: de voetbalbond praat al met Martinez over een verlenging van zijn contract én wil dit rond hebben voor het WK in Qatar begint... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 3 minuten geleden zei RubenS2: Nu komt het: de voetbalbond praat al met Martinez over een verlenging van zijn contract én wil dit rond hebben voor het WK in Qatar begint... Serieus? Moeten wij serieus nog langer door met die Spanjool? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 9 november 2022 Auteur Share Geplaatst 9 november 2022 De selectie van het EK2024 wordt dus morgen ook bekend gemaakt. Je zou bijna gaan hopen dat ze 0/9 pakken in Qatar opdat die dan ontslagen zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Mertens en Hazard naar het EK in 2024. joepie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 2 uur geleden zei Aaron21: Mertens en Hazard naar het EK in 2024. joepie! En Debast (die speelt bij een middenmotor in de vaderlandse competitie) verkiezen boven Mechele (in het team van de groepsfase van de CL)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 3 minuten geleden zei RubenS2: En Debast (die speelt bij een middenmotor in de vaderlandse competitie) verkiezen boven Mechele (in het team van de groepsfase van de CL)... vind ze allebei niet geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 5 minuten geleden zei Aaron21: vind ze allebei niet geweldig. Liever Mechele achter de hand dan Debast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei RubenS2: Liever Mechele achter de hand dan Debast. Mechele of Debast.. Veel verschil zal het niet maken, want spelen gaat die toch niet doen. Ik ben al blij dat Boyata en Denayer mogen thuisblijven. 10 november 2022 bewerkt door DGremlin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 buiten Mertens vind ik de selectie best ok. verdedigers hebben we sowieso al niet in overvloed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten