Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jeugdvoetbal

Miz

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Kyrill:

Whatever. Ben er klaar mee. Conclusie van mijn posts was ik het erg goed betaalbaar vind, gezien hoeveel wedstrijden zijn. Tegenwoordig mag je echt helemaal niks meer zeggen hier.

Maar je mag dus ook niet meer op jou reageren, want jij voelt je meteen aangevallen. Terwijl ik gewoon normaal op je reageerde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Maar je mag dus ook niet meer op jou reageren, want jij voelt je meteen aangevallen. Terwijl ik gewoon normaal op je reageerde.

Doe je niet laten kan, zal mij worst wezen. Cimbomcu denkt gratis >Jij post link > ik reageer super goedkoop voor zoveel wedstrijden, alleen niet gratis > Jij zegt ik gezegd heb jij gezegd heb gratis is. Heb ik NOOIT gezegd. Zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Doe je niet laten kan, zal mij worst wezen. Cimbomcu denkt gratis >Jij post link > ik reageer super goedkoop voor zoveel wedstrijden, alleen niet gratis > Jij zegt ik gezegd heb jij gezegd heb gratis is. Heb ik NOOIT gezegd. Zucht.

Misschien eerst even tot 10 tellen voordat je ergens reageert. Jij voelt je direct aangevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Titan:

Vandaag om 19:00 Nederland U17 tegen Italië U17 (te zien vanuit NOS app). Mooi voorprogramma voor de Conference Leaguefinale  

Prima eerste helft van Nederland. Achterin degelijk met Blokzijl en Huijsen. Voorin veel creativiteit van Misehouy, Babadi en Slory.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond 20:00 tegen de leeftijdsgenoten van Servië. Een mooie kans om de finale te halen, want puur naar de statistieken kijkend, speelde Servië geen denderend toernooi. Even wat namen van hen in de gaten houden; altijd fijne talenten in FM.

Op 23-5-2022 om 11:22 zei cimbomcu:

Moet je daar kaarten voor hebben of kun je er gewoon heen?

Ben je er nog geweest toevallig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KDB Cup gewonnen door Barca. Ze speelden Real makkelijk van de mat in de finale. Shane Kluivert maakte de 3-1 (ook de eindstand).

Op het EK u17 is Frankrijk de eerste finalist na winst via strafschoppen op Portugal. De Fransen waren de betere ploeg, maar in de penaltyserie hadden we heel veel geluk dat ze wonnen. 

Straks Nederland - Servië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-5-2022 om 13:04 zei delichris:

Misschien eerst even tot 10 tellen voordat je ergens reageert. Jij voelt je direct aangevallen.

Jij zegt tegen mij ''En ik zei ook niet dat het gratis was.''

Ik heb dan ook nooit gezegd, jij WEL hebt gezegd dat het gratis is:classic_rolleyes::sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-5-2022 om 19:54 zei Socrates:

Maakt Huijsen een beetje indruk?

Zit nu totaal niet in de wedstrijd. Slippertjes, afgeven op z'n doelman (weliswaar terecht, maar als je lekker in de wedstrijd zit, doe je dat niet). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Titan:

Zit nu totaal niet in de wedstrijd. Slippertjes, afgeven op z'n doelman (weliswaar terecht, maar als je lekker in de wedstrijd zit, doe je dat niet). 

Het hele team zit nog niet in de wedstrijd (behalve Vos misschien). Hopelijk laten ze de 2e helft wat meer zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat ze het toch nog haalden. Hopelijk valt de blessure van Misehouy mee, want het is sowieso al een smalle selectie. Verder moet Kleijn echt wel starten ipv Milambo.

4 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Finale tegen Frankrijk.

Wat een lef om de beslissende zo te nemen.

Inderdaad, vooral ook omdat Babadi niet echt in de wedstrijd zat. Die keeper van Nederland is ook wel een mannetje trouwens. Zou je niet verwachten als je hem ziet :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker in het begin van de wedstrijd kwam NL een paar keer goed weg. Het beeld van de vorige wedstrijd(en) zet zich ook wat voort. De backs zijn redelijk zwak, Huijsen weer slordig en Milambo die weinig toevoegt. Hopelijk in de 2de helft weer Kleijn ipv Milambo en meer ballen op Slory, want die zorgt steeds voor gevaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites