Grote Ree Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Linkerrijtje gehaald, met dit deelnemersveld ben ik daar niet ontevreden mee. Al is het wel diep triest hoeveel punten ik de tweede helft van de competitie heb gehaald. Dank voor de organisatie @Socrates! Jammer dat er niet meer witte mannenreferenties werden gedropt. Daar had ik namelijk een wedje met Chimpa op gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Ik vond het tof. Dank je wel voor de organisatie @Socrates. Voor mij mag er zeker nog een editie komen met deze regels. Ik vond het een verfrissing en de humor kon ik zeker apprecieren. Ik vond het concept ook leuk, maar denk dat dit wel bewijst dat er uiteindelijk gewoon eerlijk wordt gestemd, ook in niet anonieme edities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Bedankt voor de organisatie, @Socrates! Gefeliciteerd met de overwinning, @Erwin.! Ik zal de volgende keer ook weer meedoen, moet alleen nog wel een nummertje vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 22 uur geleden zei Chiemel: Te vaak geen punten, valt tegen. Gelukkig wint Engeland, aangezien ik US geen punten heb gegeven. @Erwin. Ook al zijn zoveelste winst of niet? Of was het iemand anders die vaker won? Eerste keer pas. Ik heb wel lang bovenaan gestaan in de all time lijst. Toch wel onverwachte overwinning, ondanks dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens echt overtuigd was van mijn eigen inzending. Dank voor alle stemmen en ik ga eens op zoek naar wat ik nu ga inzenden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 53 minuten geleden zei Erwin.: Eerste keer pas. Ik heb wel lang bovenaan gestaan in de all time lijst. Toch wel onverwachte overwinning, ondanks dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens echt overtuigd was van mijn eigen inzending. Dank voor alle stemmen en ik ga eens op zoek naar wat ik nu ga inzenden Nice man! Is je ook zeker gegund gezien het track-record dat je hebt opgebouwd. Al had ik VS ook een uitstekende winnaar gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 februari 2022 Share Geplaatst 27 februari 2022 Bedankt @Socrates voor de organisatie en het entertainment! Over mijn eindranking kan ik enkel besluiten deze editie zo snel mogelijk weer te vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Toch nog in top 10 geraakt met slotoffensiefje (excuses voor actuele woordkeuze) Bedankt @Socrates voor de organisatie,van mij mag je de volgende editie ook regisseren. Proficiat aan @Erwin. al had ik totaal niks met zijn inzending. Persoonlijk vind ik het jammer dat USA (enfin Wage War) niet met de zege is gaan lopen,had het hen gegund. Was zelf aangenaam verrast dat dit in de smaak viel bij veel deelnemers,nooit gedacht trouwens. Andere songs van hen zouden nog niet eens de helft van de punten halen hier denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Gelukkig nog net in het linkerrijtje geëindigd na een sterk begin. Vond het geen bijzondere editie qua nummers, hopelijk de volgende keer weer beter. Bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Had gehoopt met een nietszeggend nummer anoniem wat hoger te komen. Helaas pindakaas. Volgende keer maar weer richting mijn eigen smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Veel meer punten gekregen dan verwacht, ik ben tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 8 uur geleden zei hjs: Toch nog in top 10 geraakt met slotoffensiefje (excuses voor actuele woordkeuze) Bedankt @Socrates voor de organisatie,van mij mag je de volgende editie ook regisseren. Proficiat aan @Erwin. al had ik totaal niks met zijn inzending. Persoonlijk vind ik het jammer dat USA (enfin Wage War) niet met de zege is gaan lopen,had het hen gegund. Was zelf aangenaam verrast dat dit in de smaak viel bij veel deelnemers,nooit gedacht trouwens. Andere songs van hen zouden nog niet eens de helft van de punten halen hier denk ik. Ik had zelf daarentegen weer echt totaal niks met VS. Toch geinig dat ze beiden dan bovenaan eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 3 uur geleden zei Erwin.: Ik had zelf daarentegen weer echt totaal niks met VS. Toch geinig dat ze beiden dan bovenaan eindigen. Dat zijn we het lekker eens oneens qua smaak . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2022 Voor oud-kandidaten: morgen is de laatste dag om je aan te melden voor de nieuwe editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten