Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #36

Socrates

Aanbevolen berichten

Linkerrijtje gehaald, met dit deelnemersveld ben ik daar niet ontevreden mee. Al is het wel diep triest hoeveel punten ik de tweede helft van de competitie heb gehaald. 

Dank voor de organisatie @Socrates! Jammer dat er niet meer witte mannenreferenties werden gedropt. Daar had ik namelijk een wedje met Chimpa op gezet. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het tof. Dank je wel voor de organisatie @Socrates. Voor mij mag er zeker nog een editie komen met deze regels. Ik vond het een verfrissing en de humor kon ik zeker apprecieren. Ik vond het concept ook leuk, maar denk dat dit wel bewijst dat er uiteindelijk gewoon eerlijk wordt gestemd, ook in niet anonieme edities. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Chiemel:

Te vaak geen punten, valt tegen. Gelukkig wint Engeland, aangezien ik US geen punten heb gegeven. @Erwin. Ook al zijn zoveelste winst of niet? Of was het iemand anders die vaker won? 

Eerste keer pas. Ik heb wel lang bovenaan gestaan in de all time lijst. 

Toch wel onverwachte overwinning, ondanks dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens echt overtuigd was van mijn eigen inzending. 

Dank voor alle stemmen en ik ga eens op zoek naar wat ik nu ga inzenden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Erwin.:

Eerste keer pas. Ik heb wel lang bovenaan gestaan in de all time lijst. 

Toch wel onverwachte overwinning, ondanks dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens echt overtuigd was van mijn eigen inzending. 

Dank voor alle stemmen en ik ga eens op zoek naar wat ik nu ga inzenden

Nice man! Is je ook zeker gegund gezien het track-record dat je hebt opgebouwd. 

Al had ik VS ook een uitstekende winnaar gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog in top 10 geraakt met slotoffensiefje  (excuses voor actuele woordkeuze)

Bedankt @Socrates voor de organisatie,van mij mag je de  volgende editie ook regisseren.

Proficiat aan @Erwin. al had ik totaal niks met zijn inzending.

Persoonlijk vind ik het jammer dat USA (enfin Wage War) niet met de zege is gaan lopen,had het hen gegund.

Was zelf aangenaam verrast dat dit in de smaak viel bij veel deelnemers,nooit gedacht trouwens.

Andere songs van hen zouden nog niet eens de helft van de punten halen hier denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei hjs:

Toch nog in top 10 geraakt met slotoffensiefje  (excuses voor actuele woordkeuze)

Bedankt @Socrates voor de organisatie,van mij mag je de  volgende editie ook regisseren.

Proficiat aan @Erwin. al had ik totaal niks met zijn inzending.

Persoonlijk vind ik het jammer dat USA (enfin Wage War) niet met de zege is gaan lopen,had het hen gegund.

Was zelf aangenaam verrast dat dit in de smaak viel bij veel deelnemers,nooit gedacht trouwens.

Andere songs van hen zouden nog niet eens de helft van de punten halen hier denk ik.

Ik had zelf daarentegen weer echt totaal niks met VS. Toch geinig dat ze beiden dan bovenaan eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites