rich ruzzian Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 Op youtube staat wel een duidelijk filmpje van Liquigas manager hoe te sprinten in pcm23 @Michaelinho*. https://youtu.be/bpfjhPr_cME Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 Ik hoop de Tour te gaan winnen met Vingegaard. Had aan het begin al wel het geel, maar het verschil met Pogi was nooit meer dan 20 seconden. Één slechte dag (of gewoon slecht gereden van mij) leverde driekwart minuut achterstand op en in de tijdrit verloor ik nog eens een handvol seconden. Ik was bang dat ik het niet zou redden, maar dan deze rit Weggereden aan de voet van de slotklim en dat verwachtte Pogi niet, want die zat vrij ver naar achteren. Was bang mezelf op te blazen, maar het kwam precies goed uit. Kleine afdalinkje halverwege de klim een beetje kunnen herstellen en telkens zat het gat op zo'n 40/50 seconden. Geprobeerd heel rustig naar boven te rijden op het tweede deel, vooral op de hartslag gefocust en minder op de voorsprong. Toen ik boven was keek ik eens naar Pogi en die was helemaal ingestort. Daarna vol gas naar beneden gereden. Met nog 3 vlakke ritten en 1 bergrit moet dit wel te doen zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 Nou gelukt. En op de slotdag met Van Aert nog Grmay uit het groen gereden. Had niet zo bijzonder moeten zijn, maar Wout was ziek toen hij moest shinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Ik heb van het weekend het spel gekocht. Ik heb alleen dat ik in de 3d race renners heb die geen helmen dragen. Iemand enig idee hoe dit kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Ik heb jaren Pro Cycling Manager gespeeld alleen heb ik jaren niet een laptop gehad waar ik het spel op kon draaien. Daar is afgelopen weekend verandering ingekomen en heb direct het spel gekocht. Even wat test koersjes gedaan en al snel had ik de draai weer te pakken. Ik speel op extreem en ben een Carrière begonnen met Team-DSM. Hebben jullie als spelers van PCM interesse in een novelle die op bovenstaande manier wordt gepresenteerd. Heb nu de eerste meerdaagse koers gepakt die ik gereden. Aangezien dit eigen een forum is voor Football Manager twijfel ik of mensen dit leuk gaan vinden. Graag jullie mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Jazeker, heb interesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2023 13 uur geleden zei Tim Windt: Ik heb jaren Pro Cycling Manager gespeeld alleen heb ik jaren niet een laptop gehad waar ik het spel op kon draaien. Daar is afgelopen weekend verandering ingekomen en heb direct het spel gekocht. Even wat test koersjes gedaan en al snel had ik de draai weer te pakken. Ik speel op extreem en ben een Carrière begonnen met Team-DSM. Hebben jullie als spelers van PCM interesse in een novelle die op bovenstaande manier wordt gepresenteerd. Heb nu de eerste meerdaagse koers gepakt die ik gereden. Aangezien dit eigen een forum is voor Football Manager twijfel ik of mensen dit leuk gaan vinden. Graag jullie mening. Mention me maar ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiefke Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Goedemiddag allemaal! Ik heb PCM23 gekocht en nu vorder ik wat meer in het seizoen alleen loop ik tegen het volgende aan. Mijn team is LottoNL Jumbo gekozen om weer wat te wennen. Alleen mijn budget wordt minder en minder ook al win ik geregeld wedstrijden. Eind juli is mijn budget in de min en kan ik dus geen contracten uitdelen. Ook niet aan mijn eigen renners. Wie kan mij hierbij helpen dat het wel lukt, of ingame iets veranderen? Groetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 49 minuten geleden zei Chiefke: Goedemiddag allemaal! Ik heb PCM23 gekocht en nu vorder ik wat meer in het seizoen alleen loop ik tegen het volgende aan. Mijn team is LottoNL Jumbo gekozen om weer wat te wennen. Alleen mijn budget wordt minder en minder ook al win ik geregeld wedstrijden. Eind juli is mijn budget in de min en kan ik dus geen contracten uitdelen. Ook niet aan mijn eigen renners. Wie kan mij hierbij helpen dat het wel lukt, of ingame iets veranderen? Groetjes Dit had ik ook bij dit team. En daar kwam ik ook niet uit. Groetjes terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koekoek Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Weet iemand hoe je startlijsten aanpast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Chiefke: Goedemiddag allemaal! Ik heb PCM23 gekocht en nu vorder ik wat meer in het seizoen alleen loop ik tegen het volgende aan. Mijn team is LottoNL Jumbo gekozen om weer wat te wennen. Alleen mijn budget wordt minder en minder ook al win ik geregeld wedstrijden. Eind juli is mijn budget in de min en kan ik dus geen contracten uitdelen. Ook niet aan mijn eigen renners. Wie kan mij hierbij helpen dat het wel lukt, of ingame iets veranderen? Groetjes 1 uur geleden zei Arezo: Dit had ik ook bij dit team. En daar kwam ik ook niet uit. Groetjes terug! Als het goed is dit een bug en word deze in de eerstvolgende patch gefixt. PCM23 | Lidl-Trek | Seizoen 1 | NORMAAL Ik weet niet of ik nou tevreden moet zijn of niet. In het begin van de Giro zaten we er heel goed bij. Waarbij de vormpiek ook in de laatste week viel. Alleen zakte de algehele vorm naar de 86% en bleek Ciccone toch ook wel erg vermoeid. Ik had stiekem de hoop dat ik de planner en doelen iets beter onder de knie had, maar ik moet duidelijk nog meer oefenen en de tutorials kijken. De ervaren spelers hier nog goede tips? 29 juni 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 2 uur geleden zei Chiefke: Goedemiddag allemaal! Ik heb PCM23 gekocht en nu vorder ik wat meer in het seizoen alleen loop ik tegen het volgende aan. Mijn team is LottoNL Jumbo gekozen om weer wat te wennen. Alleen mijn budget wordt minder en minder ook al win ik geregeld wedstrijden. Eind juli is mijn budget in de min en kan ik dus geen contracten uitdelen. Ook niet aan mijn eigen renners. Wie kan mij hierbij helpen dat het wel lukt, of ingame iets veranderen? Groetjes 1 uur geleden zei Arezo: Dit had ik ook bij dit team. En daar kwam ik ook niet uit. Groetjes terug! Verhogen van sponsorbudget in editor kan denk ik helpen. 1 uur geleden zei Koekoek: Weet iemand hoe je startlijsten aanpast? Je kan in de editors startlijsten maken (weet niet exact waar). Voor een career kan je dat aanpassen met een lijst met dyn_team_race, of iets dergelijks. Daar staan dan de renners die welke koers rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiefke Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 13 minuten geleden zei aron24: Verhogen van sponsorbudget in editor kan denk ik helpen. Je kan in de editors startlijsten maken (weet niet exact waar). Voor een career kan je dat aanpassen met een lijst met dyn_team_race, of iets dergelijks. Daar staan dan de renners die welke koers rijden Weet je toevallig ook waar ik deze Editor kan vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Pro Cycling Manager 2023 | Lidl - Trek | Seizoen 1 | NORMAAL Criterium Dauphiné Ronde van Zwitserland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Dauphine niet heel sterk bezet zo lijkt het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 9 uur geleden zei rich ruzzian: Dauphine niet heel sterk bezet zo lijkt het Nee klopt, Zwitserland ook niet heel erg. Maar er schijnt een bug/glitch/foutje te zijn in PCM23 v.w.b. de startlijsten. In de laatste update van de WorldDB hebben die het enigszins proberen recht te trekken, maar daar waren ze ook nog niet helemaal tevreden over begreep ik. Begreep ik uit de posts in WorldDB discord. Maar aangezien ik mijn game al begonnen was zit die update van de WorldDB sowieso niet in mijn game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Er is dit jaar ook een middelgebergte stat zie ik. Zijn dit de 1 of 2 categorie bergen? Hoe moet ik dat voor mij zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 13 minuten geleden zei CrisChivu: Er is dit jaar ook een middelgebergte stat zie ik. Zijn dit de 1 of 2 categorie bergen? Hoe moet ik dat voor mij zien? vanaf minuut 18 ongeveer een uitleg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Dit is ook een mooi ietso m te volgen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Als je geen Twitter account hebt, zoals ik mag je die tweets niet meer zien @Chrischivu2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 @rich ruzzian Hij is bezig met een soort PCM tool zodat je alles kan uitpluizen in je savegame. Komt hopelijk deze maand uit. Hier enkele screens: (ook werkend met vorige pcm edities) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Owja, die tool is er al van hem, voor oudere versies van PCM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Net PCM23 aangeschaft. Ben met een Japanse ploeg in de Conti bezig, maar kwam de Tour voorbij. Lekkere slotetappe. Denk dat er iets fout gaat met de aanmerking 'kasseienrit' bij de Champs. Zal allemaal wel weer lekker getest zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Simulaties in pcm niet betrouwbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koekoek Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Op 4-7-2023 om 12:34 zei CrisChivu: @rich ruzzian Hij is bezig met een soort PCM tool zodat je alles kan uitpluizen in je savegame. Komt hopelijk deze maand uit. Hier enkele screens: (ook werkend met vorige pcm edities) waar kan ik dit vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten