Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Pro Cycling Manager

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Ik hoop de Tour te gaan winnen met Vingegaard. Had aan het begin al wel het geel, maar het verschil met Pogi was nooit meer dan 20 seconden. Één slechte dag (of gewoon slecht gereden van mij) leverde driekwart minuut achterstand op en in de tijdrit verloor ik nog eens een handvol seconden. Ik was bang dat ik het niet zou redden, maar dan deze rit :< 

image.thumb.png.e13327222dec57ea2632e2ba8f07e8e8.png

Weggereden aan de voet van de slotklim en dat verwachtte Pogi niet, want die zat vrij ver naar achteren. Was bang mezelf op te blazen, maar het kwam precies goed uit. Kleine afdalinkje halverwege de klim een beetje kunnen herstellen en telkens zat het gat op zo'n 40/50 seconden. Geprobeerd heel rustig naar boven te rijden op het tweede deel, vooral op de hartslag gefocust en minder op de voorsprong. Toen ik boven was keek ik eens naar Pogi en die was helemaal ingestort. Daarna vol gas naar beneden gereden.

image.png.1d6be9d1680f17781fda3c37dcb9329d.png

Met nog 3 vlakke ritten en 1 bergrit moet dit wel te doen zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

61316021_TourDownUnder.png.bced18d2fe79da87339a00bc73f95954.png

Ik heb jaren Pro Cycling Manager gespeeld alleen heb ik jaren niet een laptop gehad waar ik het spel op kon draaien. Daar is afgelopen weekend verandering ingekomen en heb direct het spel gekocht. Even wat test koersjes gedaan en al snel had ik de draai weer te pakken. Ik speel op extreem en ben een Carrière begonnen met Team-DSM. 

Hebben jullie als spelers van PCM interesse in een novelle die op bovenstaande manier wordt gepresenteerd. Heb nu de eerste meerdaagse koers gepakt die ik gereden. Aangezien dit eigen een forum is voor Football Manager twijfel ik of mensen dit leuk gaan vinden. Graag jullie mening. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Tim Windt:

61316021_TourDownUnder.png.bced18d2fe79da87339a00bc73f95954.png

Ik heb jaren Pro Cycling Manager gespeeld alleen heb ik jaren niet een laptop gehad waar ik het spel op kon draaien. Daar is afgelopen weekend verandering ingekomen en heb direct het spel gekocht. Even wat test koersjes gedaan en al snel had ik de draai weer te pakken. Ik speel op extreem en ben een Carrière begonnen met Team-DSM. 

Hebben jullie als spelers van PCM interesse in een novelle die op bovenstaande manier wordt gepresenteerd. Heb nu de eerste meerdaagse koers gepakt die ik gereden. Aangezien dit eigen een forum is voor Football Manager twijfel ik of mensen dit leuk gaan vinden. Graag jullie mening. 

Mention me maar ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal!

Ik heb PCM23 gekocht en nu vorder ik wat meer in het seizoen alleen loop ik tegen het volgende aan.

Mijn team is LottoNL Jumbo gekozen om weer wat te wennen. 

Alleen mijn budget wordt minder en minder ook al win ik geregeld wedstrijden. 

Eind juli is mijn budget in de min en kan ik dus geen contracten uitdelen. 

Ook niet aan mijn eigen renners. 

Wie kan mij hierbij helpen dat het wel lukt, of ingame iets veranderen?

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Chiefke:

Goedemiddag allemaal!

Ik heb PCM23 gekocht en nu vorder ik wat meer in het seizoen alleen loop ik tegen het volgende aan.

Groetjes

Dit had ik ook bij dit team. En daar kwam ik ook niet uit.

Groetjes terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiefke:

Goedemiddag allemaal!

Groetjes

1 uur geleden zei Arezo:

Groetjes terug!

Als het goed is dit een bug en word deze in de eerstvolgende patch gefixt. 

PCM23 | Lidl-Trek | Seizoen 1 | NORMAAL

o2yk4i2.png

Ik weet niet of ik nou tevreden moet zijn of niet. In het begin van de Giro zaten we er heel goed bij. Waarbij de vormpiek ook in de laatste week viel. Alleen zakte de algehele vorm naar de 86% en bleek Ciccone toch ook wel erg vermoeid. Ik had stiekem de hoop dat ik de planner en doelen iets beter onder de knie had, maar ik moet duidelijk nog meer oefenen en de tutorials kijken. 

De ervaren spelers hier nog goede tips? 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiefke:

Goedemiddag allemaal!

Groetjes

1 uur geleden zei Arezo:

Groetjes terug!

Verhogen van sponsorbudget in editor kan denk ik helpen.

1 uur geleden zei Koekoek:

Weet iemand hoe je startlijsten aanpast?

Je kan in de editors startlijsten maken (weet niet exact waar). Voor een career kan je dat aanpassen met een lijst met dyn_team_race, of iets dergelijks. Daar staan dan de renners die welke koers rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei aron24:

Verhogen van sponsorbudget in editor kan denk ik helpen.

Je kan in de editors startlijsten maken (weet niet exact waar). Voor een career kan je dat aanpassen met een lijst met dyn_team_race, of iets dergelijks. Daar staan dan de renners die welke koers rijden

Weet je toevallig ook waar ik deze Editor kan vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei rich ruzzian:

Dauphine niet heel sterk bezet zo lijkt het

Nee klopt, Zwitserland ook niet heel erg. Maar er schijnt een bug/glitch/foutje te zijn in PCM23 v.w.b. de startlijsten. In de laatste update van de WorldDB hebben die het enigszins proberen recht te trekken, maar daar waren ze ook nog niet helemaal tevreden over begreep ik. Begreep ik uit de posts in WorldDB discord. 

Maar aangezien ik mijn game al begonnen was zit die update van de WorldDB sowieso niet in mijn game ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.86e64e72010b072ce7e5193cdf2d622f.png

Net PCM23 aangeschaft. Ben met een Japanse ploeg in de Conti bezig, maar kwam de Tour voorbij. Lekkere slotetappe. Denk dat er iets fout gaat met de aanmerking 'kasseienrit' bij de Champs. Zal allemaal wel weer lekker getest zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites