Bogatyr Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Speelde dit vroeger altijd, begint nu wel te jeuken na al deze berichten. Volg alleen het wielrennen tegenwoordig amper (rijdt Armstrong nog?!) en het kost toch weer centjes. Graag een ban voor mij in dit specifieke topic Heb daarstraks 15 euro betaald voor de 22. Staat een serieuze korting op nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Ik net 11 nogwat. 11,33 dus. https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjI2vTQ0on_AhVN6HcKHf7yBb4YABAPGgJlZg&ohost=www.google.com&cid=CAESauD2rW64C5-XwgJ1YaecuitnNc-lvhLLPJhE7ZLHRsAbYF6uLq8gHRJI32FPH3ec-78QEDdrXJ5ubxuXpMBxJyiA84W6RVGDqO56VPuullCohAlMAndfJ7KNugmzC-dJOIkLvqQtQUOenT4&sig=AOD64_1weLmAmvhYltIL8YajA6bUTzL3Lw&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjJ8OvQ0on_AhUQMuwKHe77BWkQww8oAnoECAEQCw&adurl= Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 In Steam?! Waarom the fuck moet ik 45 ekkies betalen. En waarom zeg ik ekkies? Ik ben helemaal niet from te street. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 3 minuten geleden zei Arezo: In Steam?! Waarom the fuck moet ik 45 ekkies betalen. En waarom zeg ik ekkies? Ik ben helemaal niet from te street. Dat is raar dan was het misschien een aanbieding voor een bepaalde duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 5 minuten geleden zei Arezo: In Steam?! Waarom the fuck moet ik 45 ekkies betalen. En waarom zeg ik ekkies? Ik ben helemaal niet from te street. Ik heb hem via zo'n code die je via Steam gewoon kan activeren. Gewoon betalen en direct de code plakken. Paar tellen downloaden en gaan met die banaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 3 minuten geleden zei neva: Ik heb hem via zo'n code die je via Steam gewoon kan activeren. Dat zijn toch externe sites buiten Steam zelf om? Of begrijp ik je verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Dat zijn toch externe sites buiten Steam zelf om? Of begrijp ik je verkeerd? Ja, dat klopt. Geen idee hoe dat precies zit technisch gezien. Net als bijvoorbeeld de acties van onze website waar je via Eneba een korting krijg op FM23, die activeer je ook gewoon via Steam. Dit dus ook, ik koop voor 11,33 die code, start steam op, plak die code in en klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 53 minuten geleden zei neva: Zijn er een beetje DB's te downloaden via steam? Anders haal ik hem ook nog ff binnen. Krijg ook wel weer wat zin om te spelen. World db staat op Steam. Prima db Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 PCM 2021 | Groupama - FDJ | Seizoen 2 Moet nog een beetje oefenen met de seizoensplanner geloof ik. Vormpieken weer lekker op het verkeerde moment enzo. Die hadden natuurlijk überhaupt niet in deze rondes moeten vallen Dauphiné & Tour de Suisse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: PCM 2021 | Groupama - FDJ | Seizoen 2 Moet nog een beetje oefenen met de seizoensplanner geloof ik. Vormpieken weer lekker op het verkeerde moment enzo. Die hadden natuurlijk überhaupt niet in deze rondes moeten vallen Dauphiné & Tour de Suisse Dat lukt mij ook niet. Weet ook niet echt hoe ik dat moet doen om de vormpiek op het juiste moment te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 2 uur geleden zei chrisje1993: Dat lukt mij ook niet. Weet ook niet echt hoe ik dat moet doen om de vormpiek op het juiste moment te krijgen. Ja ik heb veel minder individuele doelen ingesteld als vorig seizoen. Maar waarschijnlijk alsnog teveel. Nog maar eens een goede tutorial kijken op YouTube voor ik aan seizoen 3 begin . Bij de Giro ging het wel behoorlijk goed. Maar door de heuvelklassiekers van Gaudu heeft ie nu ineens een piek einde Zwitserland ipv in de Tour. Betwijfel namelijk of hij in week 2-3 van de Tour opnieuw piekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Ja ik heb veel minder individuele doelen ingesteld als vorig seizoen. Maar waarschijnlijk alsnog teveel. Nog maar eens een goede tutorial kijken op YouTube voor ik aan seizoen 3 begin . Bij de Giro ging het wel behoorlijk goed. Maar door de heuvelklassiekers van Gaudu heeft ie nu ineens een piek einde Zwitserland ipv in de Tour. Betwijfel namelijk of hij in week 2-3 van de Tour opnieuw piekt Maar heb het ook mee rover het algemeen. Als ik bv Arensman wil laten pieken in de giro welke koersen moet ik hem van te voren het beste laten rijden dan enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 1 uur geleden zei chrisje1993: Maar heb het ook mee rover het algemeen. Als ik bv Arensman wil laten pieken in de giro welke koersen moet ik hem van te voren het beste laten rijden dan enzo. Kwam bij ‘Decathlon Gamer’ wel een goede tutorial tegen voor PCM21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2023 44 minuten geleden zei Michaelinho*: Kwam bij ‘Decathlon Gamer’ wel een goede tutorial tegen voor PCM21 Dan moet ik eens even kijken want kijk vaker filmpjes van hem over PCM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2023 Blij met het resultaat bij Strade Bianche. Kwiatkowski en Colbrelli waren simpelweg sterker als ons. Nils Eekhoff had hoger kunnen eindigen maar hij heeft zich leeg gereden om Kragh Andersen en Nieuwenhuis terug te brengen naar Colbrelli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Was alweer even geleden dat ik gespeeld had, dus ik denk, start ff een Tour met Jumbo. Leuk team meegenomen, nog getwijfeld over Kelderman, toch maar gedaan. Etappe 1, Bilbao - Bilbao. Wat. Een. Slagveld. In de stromende regen en met keiharde wind is het echt uitgemond in een heuse overlevingsstrijd. Op Kruijswijk en Vingegaard na kuste iedereen het asfalt, Kelderman moest uiteraard opgeven. Ook Lutsenko, Dainese en Aranburu zouden de streep niet halen. Roglic eindigde in een groep met Evenepoel.. Op ruim een kwartier. Ook Mas verloor dik zeven minuten. Uiteindelijk 4e geworden, op 9 seconden van Gaudu, Alaphilippe en Pogacar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Heb zelf ook gisteren nog wat gespeeld. Denk dat ik de tijd die ik in Fifa stak nog de laatste tijd, dat ik diein PCM ga steken. Toch wel weer de smaak te pakken. Bijna einde seizoen, dus met frisse moed weer aan een nieuw jaar beginnen straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 De afgelopen 5 uur gestoken in het opstarten van een carrière met Jumbo. Al die programma's, trainingen, etc. Halleluja wat een kutwerk. Nu wel gemotiveerd blijven om er mee door te gaan, anders was het voor niks. Sinds wanneer start TDU met een proloog trouwens? Flex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Ik heb het eergisteren gekocht maar vind het voor nu nog wat te moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Ik heb het eergisteren gekocht maar vind het voor nu nog wat te moeilijk. Snap ik, het is wel een beetje veel misschien. Lekker simpel beginnen, met losse races enzo. Wat tutorials kijken. Komt wel goed. Hier bezig in de Tour Down Under. Speel op moeilijkheid normaal trouwens, is lastig zat voor me, altijd al geweest. Proloog gewonnen met Dennis, 1 seconde voorsprong. Ondanks de dreiging van bonificatieseconden heb ik toch in etappe 4 nog steeds de leiderstrui. Er rijdt een groepje weg, ik besluit zelf niet echt er achteraan te gaan. Heb geen geweldig team bij me, dus vooral krachten sparen. Laatste klim, top ligt op een km of 5 van de meet. Klimmetje zelf is 2,2 km, heel pittig klimmetje. Groep is nog steeds vooruit en Van Emden(!) rijdt op kop van het peloton met Hessman en Dennis in z'n wiel. Vlak voor de top laten we Dennis los en alleen Ethan Hayter kan volgen. Afdaling. Zit één bocht in. Valpartij. Dennis. Daaag. Kutspel, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2023 Pro Cycling Manager 2021 - Seizoen 1 - Team DSM - E3 Saxo Bank De tweede doelstelling van dit seizoen. We moesten in de top 5 eindigen van deze klassieker. We gaan weer met het sterkste team. Hierin zal Soren Kragh Andersen in eerste instantie de belangrijke man zijn. Echter naarmate de koers vorderde zag ik snel dat Joris Nieuwenhuis onze sterkste man was. Alles dan ook erop gezet om met hem voor een top 5 klassering te gaan. De rest steeds op kop gereden om het tempo hoog te houden. Ondanks aanvallen van oa Wout van Aert, Gianni Moscon en Dylan van Baarle konden we mooi met ze mee rijden. Uiteindelijk in de eindsprint had niemand meer echt energie er voor behalve JORIS NIEUWENHUIS! Hij weet hem te winnen met overmacht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Heerlijke uitslag Chris! Hier is het 1 januari 2028 met PCM 19. Dus ik mag straks ff de hele planner gaan invullen. Muziekje aan en gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Nou heb het nu voor de eerste maanden staan: Heb nu 3 Oekraïners uit de jeugdopleiding de afgelopen seizoenen gehaald, welke voor het einddoel op ten duur moeten gaan zorgen. Namelijk een grote ronde winnen met een Oekraïner: Ik heb er wel vertrouwen (en weer zin in) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Dat zijn aardige renners zeg, daar moet je wel wat mee kunnen. Zelf zit ik al halverwege februari. Net 3e geworden in de Ronde van Valencia met Sepp Kuss en een etappe gewonnen met Kelderman. Eerder een etappe met Dennis in de Tour Down Under en het nationaal kampioenschap tijdrijden in Australië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2023 2 uur geleden zei Gert: Heerlijke uitslag Chris! Hier is het 1 januari 2028 met PCM 19. Dus ik mag straks ff de hele planner gaan invullen. Muziekje aan en gaan Dankjewel had het niet verwacht aangezien Wout van Aert nog erbij zat en verreweg de beste sprinter was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten