Justin Gepost March 24, 2023 Share Gepost March 24, 2023 Stomme vraag misschien, maar dit spel is geen mobiele versie van toch? Zoals bijv FM wel heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 24, 2023 Share Gepost March 24, 2023 19 minuten geleden zei Justin: Stomme vraag misschien, maar dit spel is geen mobiele versie van toch? Zoals bijv FM wel heeft. Nopes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost March 24, 2023 Share Gepost March 24, 2023 3 uur geleden zei rich ruzzian: Dat zou dan goed moeten komen. wat voor renner heb je gemaakt? Pro Cyclist is altijd leuk. Voornamelijk het aspect dat ik niet voor heel veel renners, maar slecht voor 1 een jaarplanning moet maken bevalt me wel. Voor de rest speelt het ook vlot weg omdat je alleen de wedstrijden hoeft te verrijden waar je zelf in rijd. Mijn renner is gebouwd om grote rondes te winnen, tot op heden een aantal keer succesvol in een aantal meerdaagse wedstrijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost March 24, 2023 Share Gepost March 24, 2023 Deel gerust wat screens @Thymen altijd leuk om zo iets te volgen. Ben nu zelf net een topic in de novellebundel begonnen over een Pro Cyclist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost March 24, 2023 Share Gepost March 24, 2023 Ik ga volgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost March 26, 2023 Share Gepost March 26, 2023 Op 24-3-2023 om 14:07 zei Gert: Veel PCM versies zijn flink in de aanbieding op Steam. Voor de mensen die geen PCM hebben. Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost March 26, 2023 Share Gepost March 26, 2023 (edited) dubbelpost Edited March 26, 2023 by D.J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost March 26, 2023 Share Gepost March 26, 2023 49 minuten geleden zei D.J.: Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018. Ik heb er volgens mij laatst 25eu voor betaald. Pcm22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 26, 2023 Share Gepost March 26, 2023 1 uur geleden zei D.J.: Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018. Ik heb deze zelf niet gekocht. Ik heb PCM 19 en daarmee heb ik mezelf als taak gezet om met een Oekraïner een grote ronde te winnen. Duurt nog wel ff wat seizoenen nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thymen Gepost March 28, 2023 Share Gepost March 28, 2023 Op 24-3-2023 om 15:33 zei rich ruzzian: Deel gerust wat screens @Thymen altijd leuk om zo iets te volgen. Ben nu zelf net een topic in de novellebundel begonnen over een Pro Cyclist Zal binnenkort wel wat screens delen. inmiddels in seizoen 4 en mijn 2e seizoen bij Israël. In het 3e seizoen van mijn carrière toegang verkregen tot de meeste World Tour wedstrijden , waarvan die In China direct gewonnen werd en bovendien een etappe gewonnen. Voor de rest weinig te vertellen is deze wedstrijden. Benieuwd of ik de Giro of Vuelta welke dit jaar verreden zullen worden een mooie ereplaats dan wel de bergtrui gepakt kan worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost March 29, 2023 Share Gepost March 29, 2023 Welke database gebruik je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost March 29, 2023 Share Gepost March 29, 2023 Ik gebruik de WorldDB 2023. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost March 29, 2023 Share Gepost March 29, 2023 En zit daar alles bij in? (ook juiste materiaal/wedstrijdsponsoren/varianten voor de rondes ed.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost March 29, 2023 Share Gepost March 29, 2023 materiaal let ik nooit zo op, Varianten op rondes wel dacht ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost March 30, 2023 Share Gepost March 30, 2023 Yes, zitten varianten op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost March 30, 2023 Share Gepost March 30, 2023 Check En installeren is een kwestie van 'abonneren' op steam en thats it? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost March 30, 2023 Share Gepost March 30, 2023 44 minuten geleden zei Elano: Check En installeren is een kwestie van 'abonneren' op steam en thats it? Correct. Abonneren en dan haalt Steam het binnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schrans Gepost April 7, 2023 Share Gepost April 7, 2023 Op 26-3-2023 om 09:01 zei D.J.: Hoe duur is de nieuwste, en hoe bevalt de game? Ik heb de game wel 4-5 keer gekocht, maar mijn laatste was 2018. Ik heb hem vorige week woensdag gekocht via CDKeys voor €9.99 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost April 7, 2023 Author Share Gepost April 7, 2023 Nog twee maandjes en dan komt 23 uit. Ben wel van plan die weer te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 10, 2023 Share Gepost April 10, 2023 Op 7-4-2023 om 16:03 zei chrisje1993: Nog twee maandjes en dan komt 23 uit. Ben wel van plan die weer te halen. Is er al nieuws vwb features? Ik heb 21 nog en 22 bewust overgeslagen. Omdat die toch wel behoorlijk leek op 21. Hoop vooral op een snellere/makkelijkere manier om seizoenen te plannen voor je renners. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost April 10, 2023 Author Share Gepost April 10, 2023 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Is er al nieuws vwb features? Ik heb 21 nog en 22 bewust overgeslagen. Omdat die toch wel behoorlijk leek op 21. Hoop vooral op een snellere/makkelijkere manier om seizoenen te plannen voor je renners. Geen idee eerlijk gezegd. Wil het vooral hebben om de teams weer wat meer up to date te hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost April 10, 2023 Share Gepost April 10, 2023 Lange tijd 21 niet gespeeld. Inmiddels een nieuwe PC, maar tot mijn verbazing kon ik gewoon door in seizoen 2 met mijn FDJ carrière. ‘Even’ Nokere Koerse gewonnen met Demare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 13, 2023 Share Gepost May 13, 2023 Pro Cycling Manager 2021 - Carrière - FDJ - Seizoen 2 [NORMAAL] Giro D'Italia Doelstelling van het bestuur was het winnen van het puntenklassement. Daniel Martinez was de uitgelezen kopman, maar viel in het begin van de Giro een aantal keren waardoor hij al snel op meer dan 10 minuten stond. Daarna kon de focus op het winnen van zoveel mogelijk bergetappes. Dat is aardig gelukt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost May 19, 2023 Author Share Gepost May 19, 2023 Dit spel maar weer oppakken. Alleen nog even bedenken welk team ik wil..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 19, 2023 Share Gepost May 19, 2023 Iemand dat me wegwijs kan maken in dit spel? Zou het misschien willen kopen maar zou eerst wat meer uitleg willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts