Hansje Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Interessant stukje Cris, bedankt voor het posten. Als je dit leest vraag ik me inderdaad af wie er zin heeft zich in zo'n wespennest te begeven. Zeker een Bielsa die genoemd wordt zie ik dat niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Ja, schijnt dat die Bielsa idd niet zo van chaos houdt :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 En toch zijn er zeer hardnekkige geruchten dat Bielsa als bondscoach van Argentinië aan de slag gaat _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Telles naar Porto voor 6,5 miljoen en 15% doorverkooppercentage Gokhan Töre naar West Ham. Sosa waarschijnlijk naar Milan. Skrtel en Ismail naar Fener [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Ben er wel blij mee. Koybasi was de enige BJK speler die ik mocht bij het nationaal elftal, speelde een goede wedstrijd. Kan lekker de strijd aangaan met Hasan Ali, zal ze beide wel goed doen. GG en Koybasi zullen er wel voor zorgen dat er tussen de grote clubs nu wat meer spelers de overstap zullen durven maken denk ik. Enige die ik nog steeds wil is Ziyech, we hebben echt een nummer 10 nodig nog steeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Ben er wel blij mee. Koybasi was de enige BJK speler die ik mocht bij het nationaal elftal, speelde een goede wedstrijd. Kan lekker de strijd aangaan met Hasan Ali, zal ze beide wel goed doen. GG en Koybasi zullen er wel voor zorgen dat er tussen de grote clubs nu wat meer spelers de overstap zullen durven maken denk ik. Enige die ik nog steeds wil is Ziyech, we hebben echt een nummer 10 nodig nog steeds. Is die gekke Italiaan er nog? Hoeveel heeft Skrtel gekost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Is die gekke Italiaan er nog? Hoeveel heeft Skrtel gekost? Welke gekke Italiaan? :r Ik weet echt niet hoeveel Skrtel heeft gekost. Denk wel te veel, want las ergens ooit eens 6 mil. Het team is wel goed nu, maar zonder een "10" gaan we weer met hetzelfde probleem zitten dat we gewoon amper grote kansen kunnen creëren. Als Ziyech niet komt zal het op de 10 anders moeten met Salih, Aatif of Alper ... Wel tof dat Vitor dit seizoen zowel een 4-3-3/4-2-3-1 en een 3-5-2 aan het trainen is. We gaan beide formaties te zien krijgen dit seizoen, dus dat is al positief. Rvp Volkan - Ziyech - Aatif Ozan/Salih - Topal HAK/Koybasi - Skrtel - Kjaer - VdW Volkan Rvp - Fernandao/Emenike Ziyech Linksback/Aatif - Ozan/Salih - Topal - VdW Neustadter - Kjaer - Skrtel Volkan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 ]Welke gekke Italiaan? :r[/b] Ik weet echt niet hoeveel Skrtel heeft gekost. Denk wel te veel, want las ergens ooit eens 6 mil. Het team is wel goed nu, maar zonder een "10" gaan we weer met hetzelfde probleem zitten dat we gewoon amper grote kansen kunnen creëren. Als Ziyech niet komt zal het op de 10 anders moeten met Salih, Aatif of Alper ... Wel tof dat Vitor dit seizoen zowel een 4-3-3/4-2-3-1 en een 3-5-2 aan het trainen is. We gaan beide formaties te zien krijgen dit seizoen, dus dat is al positief. Rvp Volkan - Ziyech - Aatif Ozan/Salih - Topal HAK/Koybasi - Skrtel - Kjaer - VdW Volkan Rvp - Fernandao/Emenike Ziyech Linksback/Aatif - Ozan/Salih - Topal - VdW Neustadter - Kjaer - Skrtel Volkan Die technisch directeur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 [tweet]753040206081695745[/tweet] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Niet echt een verrassing dit, maar wel een schrijnende situatie natuurlijk. Atletico Nacional overigens naar de finale doordat ze uit met 0-2 wonnen en thuis vannacht met 2-1 van Sao Paulo. De overige finalist zal vannacht duidelijk worden als Boca thuis tegen Independiente del Valle (Ecuador) speelt. Uit verloor Boca met 2-1, maar nu speelt Boca thuis, dus ik gok dat ze dit winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Die technisch directeur Ah nee hahaha, die is er al lang niet meer :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Oh dat ging snel, mot met de baas zeker :r Emenike is back :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Ik ben echt al een tijd aan het zeggen dat ik Emenike terug in actie wil zien en in hem geloof. M'n broertje en vader waren ermee aan het lachen, dus ben echt blij dat hij goed is begonnen. Hopen dat hij dit volhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Niet dus. Boca 2-3 verloren. Krijgen wel een erg aparte finale op die manier :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Ik ben echt al een tijd aan het zeggen dat ik Emenike terug in actie wil zien en in hem geloof. M'n broertje en vader waren ermee aan het lachen, dus ben echt blij dat hij goed is begonnen. Hopen dat hij dit volhoudt. Monaco :( Pittig man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Goh :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Momenteel Viking-Tromso aan het kijken. Leuke ontdekking gedaan de afgelopen weken bij Lillestrom. Fred Friday is de naam. 7 goals en 1 assist in 8 wedstrijden. :< Vorig jaar ook al 11 goals en 4 assists. Die gaat daar niet lang meer spelen. Goed gezien toendertijd, [MENTION=30564]Jaspeeer123[/MENTION]; (y) ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 16 juli 2016 Share Geplaatst 16 juli 2016 Goed gezien toendertijd, [MENTION=30564]Jaspeeer123[/MENTION]; (y) ;c Kennersoog hé :checkit: Ik geloof wel dat die zal slagen bij AZ. Heeft het afgelopen jaar alleen maar progressie geboekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 juli 2016 Share Geplaatst 16 juli 2016 Monaco :( Pittig man. Tja als we Monaco niet eens aan kunnen horen we natuurlijk niet in de CL thuis. Volgende ronde zijn de clubs net zo lastig of lastiger dan Monaco. Is wel te doen denk ik, we hebben kwaliteit genoeg. Het kon gemakkelijker natuurlijk, mjah ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 https://twitter.com/reinaldoandrade/status/754661796590522368 Pfff... Demba Ba :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Nou, vannacht krijgen we de dus de finale van de Copa Libertadores tussen Independiente del Valle en Atletico Nacional. Dat is overigens de eerste keer sinds 1991 dat er geen ploeg uit Argentinië of Brazilië in de finale staat. Voor Independiente zou het hun eerste prijs uit de clubgeschiedenis kunnen worden. Een tweede plaats in de competitie is het beste resultaat en tot 2010 speelden ze nog in de tweede divisie (in 2007 zelfs nog in de derde). Voor Atletico Nacional zou het hun tweede Libertadores kunnen worden, maar dit keer één die ze wel zelf behalen. In 1989 hebben ze die gewonnen, maar toen had Pablo Escobar scheidsrechters omgekocht in alle fases, spelers van de tegenpartij omgekocht en zelfs voor de finale zijn wat lui met mitrailleurs langs gegaan om er voor te zorgen dat Atletico Nacional toch echt zou gaan winnen. Vannacht dus om 2:45 geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Dat is overigens de eerste keer sinds 1991 dat er geen ploeg uit Argentinië of Brazilië in de finale staat. En wie won hem toen? :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Ja die indianen :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 Ik zou alleen 100 euro betalen als ze uit hebben gewonnen. Dan weet je redelijk zeker dat er een feestje komt. Anders is het een beetje gestoord om er bij te zijn voor een club die je alleen leuk vindt. Dat feestje heb je dan in de stad ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 juli 2016 Share Geplaatst 20 juli 2016 (bewerkt) [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Klopt het dat Independiente vandaag nog moest spelen? :cab: 20 juli 2016 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten