Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ben er wel blij mee. Koybasi was de enige BJK speler die ik mocht bij het nationaal elftal, speelde een goede wedstrijd. Kan lekker de strijd aangaan met Hasan Ali, zal ze beide wel goed doen. GG en Koybasi zullen er wel voor zorgen dat er tussen de grote clubs nu wat meer spelers de overstap zullen durven maken denk ik.

Enige die ik nog steeds wil is Ziyech, we hebben echt een nummer 10 nodig nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er wel blij mee. Koybasi was de enige BJK speler die ik mocht bij het nationaal elftal, speelde een goede wedstrijd. Kan lekker de strijd aangaan met Hasan Ali, zal ze beide wel goed doen. GG en Koybasi zullen er wel voor zorgen dat er tussen de grote clubs nu wat meer spelers de overstap zullen durven maken denk ik.

Enige die ik nog steeds wil is Ziyech, we hebben echt een nummer 10 nodig nog steeds.

Is die gekke Italiaan er nog?

Hoeveel heeft Skrtel gekost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is die gekke Italiaan er nog?

Hoeveel heeft Skrtel gekost?

Welke gekke Italiaan? :r

Ik weet echt niet hoeveel Skrtel heeft gekost. Denk wel te veel, want las ergens ooit eens 6 mil.

Het team is wel goed nu, maar zonder een "10" gaan we weer met hetzelfde probleem zitten dat we gewoon amper grote kansen kunnen creëren. Als Ziyech niet komt zal het op de 10 anders moeten met Salih, Aatif of Alper ... Wel tof dat Vitor dit seizoen zowel een 4-3-3/4-2-3-1 en een 3-5-2 aan het trainen is. We gaan beide formaties te zien krijgen dit seizoen, dus dat is al positief.

Rvp

Volkan - Ziyech - Aatif

Ozan/Salih - Topal

HAK/Koybasi - Skrtel - Kjaer - VdW

Volkan

Rvp - Fernandao/Emenike

Ziyech

Linksback/Aatif - Ozan/Salih - Topal - VdW

Neustadter - Kjaer - Skrtel

Volkan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

]Welke gekke Italiaan? :r[/b]

Ik weet echt niet hoeveel Skrtel heeft gekost. Denk wel te veel, want las ergens ooit eens 6 mil.

Het team is wel goed nu, maar zonder een "10" gaan we weer met hetzelfde probleem zitten dat we gewoon amper grote kansen kunnen creëren. Als Ziyech niet komt zal het op de 10 anders moeten met Salih, Aatif of Alper ... Wel tof dat Vitor dit seizoen zowel een 4-3-3/4-2-3-1 en een 3-5-2 aan het trainen is. We gaan beide formaties te zien krijgen dit seizoen, dus dat is al positief.

Rvp

Volkan - Ziyech - Aatif

Ozan/Salih - Topal

HAK/Koybasi - Skrtel - Kjaer - VdW

Volkan

Rvp - Fernandao/Emenike

Ziyech

Linksback/Aatif - Ozan/Salih - Topal - VdW

Neustadter - Kjaer - Skrtel

Volkan

Die technisch directeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt een verrassing dit, maar wel een schrijnende situatie natuurlijk.

Atletico Nacional overigens naar de finale doordat ze uit met 0-2 wonnen en thuis vannacht met 2-1 van Sao Paulo. De overige finalist zal vannacht duidelijk worden als Boca thuis tegen Independiente del Valle (Ecuador) speelt. Uit verloor Boca met 2-1, maar nu speelt Boca thuis, dus ik gok dat ze dit winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben echt al een tijd aan het zeggen dat ik Emenike terug in actie wil zien en in hem geloof. M'n broertje en vader waren ermee aan het lachen, dus ben echt blij dat hij goed is begonnen. Hopen dat hij dit volhoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben echt al een tijd aan het zeggen dat ik Emenike terug in actie wil zien en in hem geloof. M'n broertje en vader waren ermee aan het lachen, dus ben echt blij dat hij goed is begonnen. Hopen dat hij dit volhoudt.

Monaco :( Pittig man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel Viking-Tromso aan het kijken. Leuke ontdekking gedaan de afgelopen weken bij Lillestrom. Fred Friday is de naam. 7 goals en 1 assist in 8 wedstrijden. :< Vorig jaar ook al 11 goals en 4 assists. Die gaat daar niet lang meer spelen.

Goed gezien toendertijd, [MENTION=30564]Jaspeeer123[/MENTION]; (y) ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monaco :( Pittig man.

Tja als we Monaco niet eens aan kunnen horen we natuurlijk niet in de CL thuis. Volgende ronde zijn de clubs net zo lastig of lastiger dan Monaco. Is wel te doen denk ik, we hebben kwaliteit genoeg. Het kon gemakkelijker natuurlijk, mjah ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, vannacht krijgen we de dus de finale van de Copa Libertadores tussen Independiente del Valle en Atletico Nacional. Dat is overigens de eerste keer sinds 1991 dat er geen ploeg uit Argentinië of Brazilië in de finale staat.

Voor Independiente zou het hun eerste prijs uit de clubgeschiedenis kunnen worden. Een tweede plaats in de competitie is het beste resultaat en tot 2010 speelden ze nog in de tweede divisie (in 2007 zelfs nog in de derde).

Voor Atletico Nacional zou het hun tweede Libertadores kunnen worden, maar dit keer één die ze wel zelf behalen. In 1989 hebben ze die gewonnen, maar toen had Pablo Escobar scheidsrechters omgekocht in alle fases, spelers van de tegenpartij omgekocht en zelfs voor de finale zijn wat lui met mitrailleurs langs gegaan om er voor te zorgen dat Atletico Nacional toch echt zou gaan winnen.

Vannacht dus om 2:45 geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou alleen 100 euro betalen als ze uit hebben gewonnen. Dan weet je redelijk zeker dat er een feestje komt. Anders is het een beetje gestoord om er bij te zijn voor een club die je alleen leuk vindt. Dat feestje heb je dan in de stad ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites