Bruins Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Abeltje Abeltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Gimenez 1-0 (d) Heerlijk genomen corner ook. Cavani weer hopeloos.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Denk dat Chili in voetballend opzicht Argentinië helemaal wegspeelt :-D ouweeeeeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 1-1 wat een kut pot :cab: Geen idee of Uruguay nou doorgaat of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Dat gaan ze. https://en.wikipedia.org/wiki/2015_Copa_Am%C3%A9rica#Ranking_of_third_placed_teams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ik wou dat ik je gelijk kon geven Cim. Ze doen niet onder voor Argentinië, maar schat de Albiceleste toch wat hoger in. Hoe dan ook. Chili speelt nagenoeg zeker tegen Uruguay, terwijl Bolivia tegen de nummer 2 speelt van poule C. Hopen dat dat Brazilië wordt, want ik schat Colombia hoger in dat Brazil op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 En goede kans dat ze nu tegen Chili mogen.. Argentinië zometeen met 2 wijzigingen; Higuain speelt voor Aguero, en Demichelis komt erin voor Otamendi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Toch wel knap van Paraguay, team waar ik altijd wel een beetje sympathie voor heb gehad. In '98 uitgeschakeld door winnaar Frankrijk op het eind van de verlengingen, in 2002 op het eind van de reguliere speeltijd gewipt door finalist Duitsland, 2010 laat gepakt door latere winnaar Spanje en dan voor de 2014 kwalificaties plots helemaal laatste :cab: Benieuwd of ze er weer een beetje bovenop komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Vergeet niet dat ze in de afgelopen Copa America (2011 in Argentinië) in de finale stonden tegen Uruguay die ze verloren en dat ze het nu op zich ook wel weer goed doen. Gezien de beperkte middelen doen ze het altijd wel meer dan degelijk. Laten we zeggen dat je van een Ecuador veel meer mag verwachten gezien de aanwezigheid van veel betere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Ik wou dat ik je gelijk kon geven Cim. Ze doen niet onder voor Argentinië, maar schat de Albiceleste toch wat hoger in. Ik weet het niet, ik heb ze beide alles zien spelen, Chili acht ik juist wat sterker, dat is meer een echt team. Dat gevoel heb ik bij Argentinië een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Toch wel knap van Paraguay, team waar ik altijd wel een beetje sympathie voor heb gehad. In '98 uitgeschakeld door winnaar Frankrijk op het eind van de verlengingen, in 2002 op het eind van de reguliere speeltijd gewipt door finalist Duitsland, 2010 laat gepakt door latere winnaar Spanje en dan voor de 2014 kwalificaties plots helemaal laatste :cab: Benieuwd of ze er weer een beetje bovenop komen. Een van m'n weinige herinneringen van het WK '98 _O_ Fransman die water in z'n zaakje gooit voor de verlengingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Argentinië was vannacht tegen Jamaica iig dramatisch zeg :cab: Eerste helft nog wel veel kansen, 2de helft was het niet om aan te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Die Cueva van Peru vind ik wel een goede speler :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Nee, klopt. Maar het was wel heel erg lethargisch hoor. Zaten heel wat Argentijnse fans, dan mag je toch ff wat beter je best doen. Colombia bakt er nu ook niet veel van zeg. James speelt waardeloos. Mogen nog opletten of ze vliegen eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Het is allemaal best matig, maar toch wel weer die flinke intensiteit die ik al het hele toernooi zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 (bewerkt) Enorm veel zin in de kwart finales, bij Peru Zambrano zo'n goede verdediger. Falcao hele toernooi al onzichtbaar, heeft Mou nog een flinke kluif aan dit jaar. 21 juni 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Jackson erin en wel meteen vlam in de pan, mooi zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Had wel de assist moeten geven meteen toen hij inviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 James gefrustreerd... geen rood ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 James :cab: Ontsnapt aan rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Wat doen die sterren dit toernooi toch allemaal. Vidal zuipt teveel, Neymar geeft een kopstoot, scheld de scheids uit en is zeer onsportief en James geeft een elleboog die ook met een paar wedstrijden bestraft zou kunnen worden. Weet overigens niet of dit naderhand nog kan worden bestraft. Hoe dan ook, Colombia krijgt wat het verdiend. Het was op de wedstrijd tegen Brazilië na gewoon niet goed genoeg. Peru knap door naar de volgende ronde. Kwartfinales als volgt; Chili - Uruguay Bolivia - Peru (best beladen wedstrijd) Argentinië - Colombia? Paraguay - Brazilië? De linkerkant van de kwartfinale is wel al bekend, de rechterkant nog niet. Robinho vervangt Neymar btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Denk dat Brazil veel moeite gaat krijgen met Venezuela, al sluit ik niet uit dat spelen zonder Neymar ook een voordeel is hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Denk dat Brazil veel moeite gaat krijgen met Venezuela, al sluit ik niet uit dat spelen zonder Neymar ook een voordeel is hoor. Beide teams hebben aan een gelijkspel genoeg. Brazilie is dan eerste en Colombia ligt uit het toernooi. Lijkt me een ideaal scenario voor Brazilie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 (bewerkt) Ik zou het wel mooi vinden als Brazilië eruit vliegt, ben namelijk niet zo overtuigd van dit Brazilië. Hmm ze kunnen ook aardig zingen die Venezuelanen :r :r 21 juni 2015 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Sjonge jonge, lekker scenario wordt dit. Aan de ene kant ligt het open voor Chili, terwijl Argentinie, Colombia en Brazilië het mogen uitvechten tegen elkaar :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten