Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik wou dat ik je gelijk kon geven Cim. Ze doen niet onder voor Argentinië, maar schat de Albiceleste toch wat hoger in.

Hoe dan ook. Chili speelt nagenoeg zeker tegen Uruguay, terwijl Bolivia tegen de nummer 2 speelt van poule C. Hopen dat dat Brazilië wordt, want ik schat Colombia hoger in dat Brazil op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel knap van Paraguay, team waar ik altijd wel een beetje sympathie voor heb gehad. In '98 uitgeschakeld door winnaar Frankrijk op het eind van de verlengingen, in 2002 op het eind van de reguliere speeltijd gewipt door finalist Duitsland, 2010 laat gepakt door latere winnaar Spanje en dan voor de 2014 kwalificaties plots helemaal laatste :cab: Benieuwd of ze er weer een beetje bovenop komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet niet dat ze in de afgelopen Copa America (2011 in Argentinië) in de finale stonden tegen Uruguay die ze verloren en dat ze het nu op zich ook wel weer goed doen. Gezien de beperkte middelen doen ze het altijd wel meer dan degelijk. Laten we zeggen dat je van een Ecuador veel meer mag verwachten gezien de aanwezigheid van veel betere spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou dat ik je gelijk kon geven Cim. Ze doen niet onder voor Argentinië, maar schat de Albiceleste toch wat hoger in.

Ik weet het niet, ik heb ze beide alles zien spelen, Chili acht ik juist wat sterker, dat is meer een echt team. Dat gevoel heb ik bij Argentinië een stuk minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel knap van Paraguay, team waar ik altijd wel een beetje sympathie voor heb gehad. In '98 uitgeschakeld door winnaar Frankrijk op het eind van de verlengingen, in 2002 op het eind van de reguliere speeltijd gewipt door finalist Duitsland, 2010 laat gepakt door latere winnaar Spanje en dan voor de 2014 kwalificaties plots helemaal laatste :cab: Benieuwd of ze er weer een beetje bovenop komen.

Een van m'n weinige herinneringen van het WK '98 _O_ Fransman die water in z'n zaakje gooit voor de verlengingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, klopt. Maar het was wel heel erg lethargisch hoor. Zaten heel wat Argentijnse fans, dan mag je toch ff wat beter je best doen.

Colombia bakt er nu ook niet veel van zeg. James speelt waardeloos. Mogen nog opletten of ze vliegen eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doen die sterren dit toernooi toch allemaal. Vidal zuipt teveel, Neymar geeft een kopstoot, scheld de scheids uit en is zeer onsportief en James geeft een elleboog die ook met een paar wedstrijden bestraft zou kunnen worden. Weet overigens niet of dit naderhand nog kan worden bestraft.

Hoe dan ook, Colombia krijgt wat het verdiend. Het was op de wedstrijd tegen Brazilië na gewoon niet goed genoeg. Peru knap door naar de volgende ronde.

Kwartfinales als volgt;

Chili - Uruguay

Bolivia - Peru (best beladen wedstrijd)

Argentinië - Colombia?

Paraguay - Brazilië?

De linkerkant van de kwartfinale is wel al bekend, de rechterkant nog niet.

Robinho vervangt Neymar btw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat Brazil veel moeite gaat krijgen met Venezuela, al sluit ik niet uit dat spelen zonder Neymar ook een voordeel is hoor.

Beide teams hebben aan een gelijkspel genoeg. Brazilie is dan eerste en Colombia ligt uit het toernooi. Lijkt me een ideaal scenario voor Brazilie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites