Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

FT NK Lokomotiva [3 - 3] Hajduk Split

8' [1 - 0] M. Situm

45' [1 - 1] I. Vukovic

50' [1 - 2] T. Susic

69' [2 - 2] A. Kramaric

72' [2 - 3] D. Stojanovic

90' [3 - 3] K. Brucic

Hajduk wint dus wel de beker.

Zie dat Partizan ook vandaag kampioen is geworden. Gefeliciteerd [MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION];

Hahaha, ik zit nu die doelpunten van Lokomotiva te kijken. Hajduk speelde dus met de 3de keeper. Een keeper van 25, en die ziet er bij alle 3 de doelpunten niet goed uit. Zal hier later een filmpje plaatsen maar hij gaat bij alle doelpunten maar half naar de bal en strekt zich niet volledig. Zo dook ik ook altijd naar mijn zwakke hoek. Ziet er heel treurig uit.

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd onterecht vervangen en voor hem was het duidelijk dat hierdoor tweede doelpunt niet gescoord werd ... Maar is vooral teleurstelling dat we alles verloren hebben

Okay bedankt.

Ja echt zonde, doet me denken aan het seizoen 2001/2002 van Bayer Leverkusen. Die werden toen ook 2e, verloren de beker en champions league finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay bedankt.

Ja echt zonde, doet me denken aan het seizoen 2001/2002 van Bayer Leverkusen. Die werden toen ook 2e, verloren de beker en champions league finale.

Ik ben niet teleurgesteld maar gewoon pissig ... We nemen het niet meer en de directie heeft geen steun meer van de "No Name Boys" ... En het gaat nog serieuze ambras worden indien Jesus blijft want dan gaat er pas echt geprotesteerd worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet teleurgesteld maar gewoon pissig ... We nemen het niet meer en de directie heeft geen steun meer van de "No Name Boys" ... En het gaat nog serieuze ambras worden indien Jesus blijft want dan gaat er pas echt geprotesteerd worden

Dus, je draait in feite een topseizoen, maar op het einde loopt het mis => Jesus moet buiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus, je draait in feite een topseizoen, maar op het einde loopt het mis => Jesus moet buiten?

Drie seizoenen dat de titel mislopen wordt door Jesus ... Dit jaar probeert hij iets in Porto waar je de titel had gewonnen ... In de beker was het gisteren gewoon rampzalig ...

Vorig seizoen beginnen uitvinden toen we vijf punten voorstonden ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jorge Jesus kondigt vandaag waarschijnlijk vertrek aan ... Directie heeft gisteren samengezeten en meerderheid wil hem weg ... Zou goed zijn want zo wordt nieuwe coach gehaald en kan hij meteen de volledige voorbereiding afwerken en is er nog niets verloren ... Onze versterkingen maken mij geen zorgen, maar wel wie Porto gaat halen ... Iturbe wil niet terugkeren naar Porto en wil definitief naar River Plate verkassen, maar ik ben benieuwd wie ze gaan halen voor de plaats van James

Link naar opmerking
Deel via andere websites