Mathi Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Je kan wel lachen met Moutinho, maar die vent is echt verschrikkelijk goed hoor. Mag van mij meteen naar Real komen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Daar ben ik ook maximaal voor. Maar 25 miljoen lijkt me een meer dan prima prijs voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Nog een Portugees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Ronaldo, Coentrao en Pepe, waarvan de laatste waarschijnlijk vertrekt. Dus hoezo nóg een Portugees? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 mei 2013 Share Geplaatst 21 mei 2013 Daarnaast is Moutinho een totaal andere type (persoon) dan die andere drie, sowieso acht ik hem beter dan welke andere centrale middenvelder Real momenteel ook heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 (bewerkt) FT NK Lokomotiva [3 - 3] Hajduk Split 8' [1 - 0] M. Situm 45' [1 - 1] I. Vukovic 50' [1 - 2] T. Susic 69' [2 - 2] A. Kramaric 72' [2 - 3] D. Stojanovic 90' [3 - 3] K. Brucic Hajduk wint dus wel de beker. Zie dat Partizan ook vandaag kampioen is geworden. Gefeliciteerd [MENTION=9127]Zokipfc[/MENTION]; Hahaha, ik zit nu die doelpunten van Lokomotiva te kijken. Hajduk speelde dus met de 3de keeper. Een keeper van 25, en die ziet er bij alle 3 de doelpunten niet goed uit. Zal hier later een filmpje plaatsen maar hij gaat bij alle doelpunten maar half naar de bal en strekt zich niet volledig. Zo dook ik ook altijd naar mijn zwakke hoek. Ziet er heel treurig uit. 22 mei 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Aardige cup finale, gefeliciteerd met de winst Ivan. Zat met ons pap te kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Benfica nu ook gewoon de beker weggegeven :cab: 2 tegengoals op een paar minuten na 1-0 voorsprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Haha, 2 weken geleden strijdt je mee op 3 fronten, 2 weken later sta je met lege handen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Kaaaaak. Celik nét niet de EL in. Na een topseizoen vierde geworden. Op de laatste speeldag moest Borac BL punten verliezen, maar dat gebeurde helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Dit begint wel zielig te worden :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Een rampzalig einde van een schitterend seizoen ! Gisteren was ik niet teleurgesteld, maar gewoon geïrriteerd ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Benfica :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION]; Waarom was Cardozo zo pissig na afloop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION]; Waarom was Cardozo zo pissig na afloop? Werd onterecht vervangen en voor hem was het duidelijk dat hierdoor tweede doelpunt niet gescoord werd ... Maar is vooral teleurstelling dat we alles verloren hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Werd onterecht vervangen en voor hem was het duidelijk dat hierdoor tweede doelpunt niet gescoord werd ... Maar is vooral teleurstelling dat we alles verloren hebben Okay bedankt. Ja echt zonde, doet me denken aan het seizoen 2001/2002 van Bayer Leverkusen. Die werden toen ook 2e, verloren de beker en champions league finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Okay bedankt. Ja echt zonde, doet me denken aan het seizoen 2001/2002 van Bayer Leverkusen. Die werden toen ook 2e, verloren de beker en champions league finale. Ik ben niet teleurgesteld maar gewoon pissig ... We nemen het niet meer en de directie heeft geen steun meer van de "No Name Boys" ... En het gaat nog serieuze ambras worden indien Jesus blijft want dan gaat er pas echt geprotesteerd worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik ben niet teleurgesteld maar gewoon pissig ... We nemen het niet meer en de directie heeft geen steun meer van de "No Name Boys" ... En het gaat nog serieuze ambras worden indien Jesus blijft want dan gaat er pas echt geprotesteerd worden Dus, je draait in feite een topseizoen, maar op het einde loopt het mis => Jesus moet buiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Dus, je draait in feite een topseizoen, maar op het einde loopt het mis => Jesus moet buiten? Drie seizoenen dat de titel mislopen wordt door Jesus ... Dit jaar probeert hij iets in Porto waar je de titel had gewonnen ... In de beker was het gisteren gewoon rampzalig ... Vorig seizoen beginnen uitvinden toen we vijf punten voorstonden ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Die Cardozo hé, dat is toch een klasbak eerste klas. Zou toch echt naar een Europese topclub moeten gaan! Zou hem graag bij Arsenal zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Die Cardozo hé, dat is toch een klasbak eerste klas. Zou toch echt naar een Europese topclub moeten gaan! Zou hem graag bij Arsenal zien! Was hij een topper dan speelde hij nooit bij Benfica ... Loopt amper, springt slecht en heeft geen rechtervoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Zou alsnog wel beter dan Benfica kunnen. Ach Peter James en Moutinho weg en bij jullie Djuricic erbij komt goed ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Jorge Jesus kondigt vandaag waarschijnlijk vertrek aan ... Directie heeft gisteren samengezeten en meerderheid wil hem weg ... Zou goed zijn want zo wordt nieuwe coach gehaald en kan hij meteen de volledige voorbereiding afwerken en is er nog niets verloren ... Onze versterkingen maken mij geen zorgen, maar wel wie Porto gaat halen ... Iturbe wil niet terugkeren naar Porto en wil definitief naar River Plate verkassen, maar ik ben benieuwd wie ze gaan halen voor de plaats van James Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RockStarrr Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Wie hoop je dat nu trainer wordt [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Wie hoop je dat nu trainer wordt [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION]; Paulo Fonseca ... Heeft Paços de Ferreira naar een schitterende derde plaats geleid, speelt aanvallend voetbal en is intelligenter dan Jorge Jesus ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten